• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 16 Ιουλίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
VELVITA

Αρχική » Άρθρα-Απόψεις » «Αναπαράσταση» – Το έγκλημα πίσω από την πολυβραβευμένη ταινία του Θ. Αγγελόπουλου

«Αναπαράσταση» – Το έγκλημα πίσω από την πολυβραβευμένη ταινία του Θ. Αγγελόπουλου

ΘάρροςΘάρρος
Άρθρα-Απόψεις
«Αναπαράσταση» – Το έγκλημα πίσω από την πολυβραβευμένη ταινία του Θ. Αγγελόπουλου
26/11/2023
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτά

Χειμώνας 1970. Νοέμβριος. Χούντα. Ένας νεαρός φέρελπις σκηνοθέτης περιμένει με αγωνία την προβολή της πρώτης μεγάλου μήκους ταινίας του στο 11ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου, στη Θεσσαλονίκη.

Ο εθιμικά αλλά ουσιαστικά απαιτητικός εξώστης της αίθουσας προβολών, στο μέγαρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών, θα τον επιβραβεύσει πρώτος με ασυγκράτητο χειροκρότημα και κραυγές ενθουσιασμού, προαναγγέλλοντας τον θρίαμβο. Η ταινία θα σαρώσει τα βραβεία. Καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, φωτογραφίας, α΄ γυναικείου ρόλου και κριτικών.

Της Τόνιας Α. Μανιατέα

Η Θεσσαλονίκη θα είναι η αρχή μίας ένδοξης διαδρομής. Όχι μόνον του κινηματογραφικού δημιουργού, που θα συστήσει με τα καλύτερα διαπιστευτήρια την Ελλάδα στο εξωτερικό, αλλά και μίας ολόκληρης εποχής αναβαπτισμένου σινεμά, που θα κάνει πια το μεγάλο άλμα έξω από τις συμβάσεις και τα στερεοτυπικά πρότυπα. Της εποχής του νέου ελληνικού κινηματογράφου.

Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος με αυτήν τη ληξιαρχική πράξη γέννησης της λαμπερής καριέρας του, την ταινία με τον τίτλο «Αναπαράσταση», θα βραβευτεί και σε μεγάλες διοργανώσεις της Γαλλίας και του Βερολίνου. Τα σενάριά του θα καθιερώσουν τη φλύαρη σιωπή, οι εικόνες του θα αναδείξουν την πολιτική, ιστορική ακόμη και φιλοσοφική αλήθεια. Ο Αγγελόπουλος θα γίνει ο ποιητής του σινεμά, που με την εικαστική ματιά του θα δημιουργήσει ταινίες με αρμονία και υπαρξιακό βάθος.

ΕΝΑ ΣΤΥΓΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ

Και να σκεφτεί κανείς, ότι η «Αναπαράσταση» δεν ήταν παρά η «ποιητική» μεταφορά στο σινεμά ενός πραγματικού φονικού, που είχε γίνει μόλις πριν δύο χρόνια σε κάποιον ημιορεινό οικισμό της Θεσπρωτίας. «Πήγα στον τόπο που είχε γίνει το έγκλημα και κάθισα στο καφενείο» θα διηγηθεί σε κάποια συνέντευξή του ο σκηνοθέτης. «Οι ντόπιοι ντρέπονταν γι αυτό που είχε συμβεί. Μαζεύτηκαν σε μία γωνιά και με κοίταζαν ακίνητοι. Κατάλαβα ότι έπρεπε να φύγω και να αναζητήσω αλλού τον μίτο…».

Κίνησε για τα Ζαγόρια και το ίδιο απόγευμα, με μουντάδα και ψιλόβροχο, έφτασε στη Βίτσα. «Στους δρόμους κανείς. Μόνο κάτι μαυροφορεμένες γυναίκες χάνονταν σαν οπτασίες πίσω από τους τοίχους των σπιτιών τους, που από την υγρασία είχαν γίνει κατάμαυροι. Το μαύρο πάνω στο μαύρο! Εκπληκτικό πράγμα! Στο καφενείο του χωριού ένας γέρος μονάχος του. Τραγουδούσε “μωρή κοντούλα λεμονιά με τα πολλά λεμόνια…”».

Το έγκλημα στο ηπειρώτικο χωριό είχε όλα τα χαρακτηριστικά ενός αρχετυπικού φονικού, σαν αυτά που έρχονται από το μέγα βάθος του χρόνου. Ένα ανδρόγυνο, ένας εραστής, ένα έγκλημα. Πάθος, πόθος, μίσος, οργή, δυνατά συναισθήματα από καταβολής κόσμου, αν σκεφτεί κανείς ότι έναν δυνάμει δολοφόνο κρύβουμε μέσα μας όλοι οι άνθρωποι…

Σαν άλλοι Κλυταιμνήστρα και Αίγισθος η Αγγελική Πάντου και ο εραστής της Κώστας Τζώρτζης (οικογενειάρχης με τρία παιδιά), λοιπόν, αποφασίζουν να ξεφορτωθούν το εμπόδιο στη σχέση τους. Τον σύζυγο Χαρίση Πάντο. Τα σπίτια του οικισμού είναι λιγοστά και οι κάτοικοι -μόλις που ξεπερνούν τους εκατό- ηλικιωμένοι και γυναικόπαιδα. Βλέπεις, οι άντρες στην παραγωγική ηλικία έχουν μεταναστεύσει στις μεγάλες πόλεις ή στο εξωτερικό, που έχει δουλειά.

Ο Χαρίσης, έτσι κι αλλιώς, ό,τι έχει επιστρέψει από τη Γερμανία. Φεύγει, δουλεύει μερικά χρόνια, κάνει κομπόδεμα, επιστρέφει κι ύστερα ξαναφεύγει και πάλι από την αρχή. Όλα για το σπιτικό του. Για κείνη και τα τέσσερα παιδιά τους, 8, 11, 13 και 14 χρόνων. Πάντως, αυτά τα πήγαιν΄ έλα του μετανάστη, έχουν βολέψει πολύ τους δύο εραστές. Τον Απρίλιο του ’68, λοιπόν, δείχνει να είναι μία τέτοια εποχή, που ο Πάντος έχει φύγει πάλι για τη Γερμανία. Το χωριό τον χάνει, όλοι υποθέτουν πως πήγε για νέο κομπόδεμα. Μόνο η χήρα του αποθανόντος αδελφού του, η Λαμπρινή, δεν πιστεύει ότι ο κουνιάδος της έφυγε. Εκείνη είναι πεπεισμένη ότι κάτι άσχημο του συνέβη.

Κι έτσι, την Κυριακή των Βαΐων του ’68, 15 Απριλίου, ξεκινάει με τα πόδια για το κοντινότερο χωριό, στα οκτώ χιλιόμετρα, όπου υπάρχει σταθμός της χωροφυλακής, για να δηλώσει την εξαφάνιση του Χαρίση και τις υποψίες της ότι τον σκότωσαν η γυναίκα του και ο εραστής της. Η καταγγελία είναι σοβαρή και οι έρευνες ξεκινούν. Οι χωροφύλακες βρίσκουν ότι ο εξαφανισθείς είχε αγοράσει εισιτήριο λεωφορείου για τα Γιάννενα και εντοπίζουν και το ξενοδοχείο, όπου κατέλυσε για λίγες μέρες. Μάλιστα, η σύζυγός του, η Αγγελική, παρουσιάζει και ένα γράμμα του, που της είχε στείλει την επίμαχη περίοδο από τα Γιάννενα και στο οποίο της ανέφερε ότι έφυγε από το χωριό με προορισμό τη Γερμανία. Οι έρευνες παγώνουν, αλλά η Λαμπρινή επιμένει. «Για όνομα του Θεού, ψάξτε! Ψάξτε παντού! Η ψυχή μου λέει ότι τον χαλάσανε!».

Ένας νέος κύκλος ερευνών ξεκινά και αυτήν τη φορά θα είναι παραγωγικότερος καθώς αποδεικνύεται η παράνομη σχέση της Αγγελικής με τον Τζώρτζη και επιπλέον ότι 1) από τον τραπεζικό λογαριασμό του, λίγο πριν εξαφανισθεί, ο Πάντος είχε αφαιρέσει μόλις 2.000 δρχ. για ένα δαπανηρό ταξίδι ίσαμε τη Γερμανία, μέσω Ιωαννίνων 2) δεν είχε αποσύρει ποσό για τα έξοδα της οικογένειας του αδελφού του, όπως συνήθιζε να κάνει πριν ταξιδέψει για το εξωτερικό 3) στο δελτίο διανυκτερεύσεων του ξενοδοχείου στα Γιάννενα, πράγματι, είχε εμφανιστεί ένας άνδρας με αυτό το όνομα, αλλά μαζί του ήταν και μία γυναίκα, την οποία είχε δηλώσει ως σύζυγό του με το όνομα Όλγα!

Οι χωροφύλακες καλούν τους εραστές στο τμήμα. Κατά την ανάκριση «σπάνε» και ομολογούν το έγκλημά τους, το οποίο -όπως λένε- αναγκάστηκαν να κάνουν, όταν ο Πάντος τους έπιασε στα πράσα και τους απείλησε με μαχαίρι. Στην αναπαράσταση θα αποκαλυφθεί ότι το έγκλημα ήταν καλά προμελετημένο. Το εισιτήριο για τα Γιάννενα είχε εκδώσει στο όνομα του δολοφονηθέντος ο Τζώρτζης και στο ξενοδοχείο των Ιωαννίνων πήγαν ο ίδιος με την Αγγελική για να ταχυδρομήσουν από εκεί το δήθεν γράμμα του Χαρίση. Αλλά όταν ρωτήθηκε για το όνομα της συζύγου του, ο Τζώρτζης εκ παραδρομής ανέφερε το όνομα της δικής του, της Όλγας.

…ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ, ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ…

Οι εραστές είχαν πνίξει τον Χαρίση με θηλιά βουτηγμένη σε λάδι και είχαν θάψει τη σορό του στην αυλή του σπιτιού της οικογένειας Πάντου, έξω από το παράθυρο του δωματίου των παιδιών, σε λάκκο που το ίδιο το θύμα είχε σκάψει την προηγούμενη μέρα για να γεμίσει με ασβέστη! Πάνω από το θαμμένο σώμα φόνισσα και φονιάς φύτεψαν κρεμμυδάκια και μία κυδωνιά!

Οι φιλήσυχοι κάτοικοι του ειδυλλιακού οικισμού πήζουν τυρί από τα κοπάδια τους, σπέρνουν λίγο στάρι σε καμμία λουρίδα γης που την έχουν ημερέψει με πολύ κόπο, ραβδίζουν τα αναιμικά τους ελαιόδεντρα και κατηφορίζουν για να κανένα μεροκάματο στον κάμπο. Οι άντρες ξενιτεύονται, στη Γερμανία οι πιο πολλοί και στην Αυστραλία όσοι μπορέσουν. Οι γυναίκες ανασταίνουν ένα τσούρμο παιδιά και κοιτάζουν συνεχώς προς τον δρόμο που ξεκινάει από τον κάμπο, μήπως φανεί ο ταχυδρόμος. Στον ειδυλλιακό οικισμό δεν έχει ξαναγίνει έγκλημα…

Αυτήν την εποχή, η καθημερινότητα του χωριού, που τόσο γλαφυρά περιγράφει το περιοδικό «Εικόνες», στο τεύχος του της 10ης Μαΐου 1968, είναι συνήθης στην ελληνική περιφέρεια. Η ζωή είναι δύσκολη, το ψωμί πικρό, ο ξενιτεμός χωρίζει οικογένειες, τα παιδιά μεγαλώνουν με κόπο και θυσίες. Όμως το χωριό είναι μία γροθιά. Ο ένας πονάει τον άλλον και στα δύσκολα του στέκεται. Το ανάθεμα για την παρεκτροπή δεν λογίζεται σαν αγανάκτηση, αλλά περίπου σαν υποχρέωση απέναντι στην ύβρι… Άλλωστε, ο Χαρίσης Πάντος ήταν ο αγαπημένος όλων. Άνθρωπος ήρεμος, συντρέχτης, βοηθούσε όποιον είχε ανάγκη, πονούσε τον συγχωριανό του, όπως κατέθεσαν στους χωροφύλακες οι χωριανοί.

Στην αναπαράσταση του εγκλήματος στον τόπο που αυτό έγινε μαζεύτηκε όλο το χωριό. «Σπάστε τα κεφάλια τους! Πάρτε πέτρες! Μεγάλη ντροπή έγινε στον τόπο μας!» φώναζαν, ορμώντας να λιντσάρουν πρώτα την Αγγελική κι έπειτα τον εραστή και συνεργό της.

Εκείνη, πάντως, σε συνέντευξή της στην εφημ. «Απογευματινή» είπε ότι το θύμα την παραμελούσε και την έδερνε. Ότι κάθε τόσο έφευγε στη Γερμανία και την άφηνε μόνη με τα παιδιά. «Εγώ ήμουνα γυναίκα θερμή. Φυσική συνέπεια να βρω έναν άλλον. Το λοιπόν, βρήκα τον Τζώρτζη. Βέβαια, εγώ του πρότεινα να σκοτώσουμε τον μακαρίτη κι εκείνος δέχθηκε. Πανάθεμά τον… Και άντε, εγώ τρελάθηκα και ήθελα να κάμω έγκλημα. Εκείνος δεν έπρεπε να με συγκρατήσει; Έπρεπε. Άρα εγώ είμαι αθώα και φταίει εκείνος…».

Το φονικό στον ηπειρώτικο οικισμό συντάραξε το πανελλήνιο. Συγκέντρωνε όλα τα χαρακτηριστικά ενός εγκλήματος ειδεχθούς, που εκπορεύτηκε από ταπεινό (και κυρίως, παράνομο) πάθος και φτηνό υπολογισμό, συντελέστηκε σε μία κλειστή, συντηρητική, φιλειρηνική κοινωνία της… Ελλάδας των Ελλήνων Χριστιανών, κι επιχειρήθηκε να συγκαλυφθεί με τρόπο δόλιο και χυδαίο.

Παρότι ο Αγγελόπουλος μετέφερε με απόλυτη ακρίβεια στη μεγάλη οθόνη τα χαρακτηριστικά του φονικού, δεν επέλεξε να το παρουσιάσει ως τυπική αστυνομική υπόθεση. Δίνοντας το στίγμα μίας ματιάς, που θα του φέρει κατόπιν τις διακρίσεις στο παγκόσμιο σινεμά, ο σκηνοθέτης, μέσα από το έγκλημα, ανέδειξε τα κοινωνικά δεδομένα της εποχής. Την εγκατάλειψη, το μαράζωμα και την απομόνωση της περιφέρειας, τον ξενιτεμό των ανδρών στην παραγωγική ηλικία τους, τη μοναξιά των γυναικών στον έναν και μόνο ρόλο τους ως μανάδων, την τραχύτητα και τον κυνισμό της σκληρής καθημερινότητας, τον συντηρητισμό της επαρχιακής κοινωνίας, την αδυναμία της εξουσίας να αντιληφθεί τα βαθύτερα αίτια των αποτρόπαιων πράξεων…

Με τα αργά πλάνα και την καινοτόμα ροή της κινηματογράφησης, που εκείνη την εποχή οι κριτικοί αποκαλούσαν «ασυνήθιστη για τα ελληνικά δεδομένα χρήση των κινηματογραφικών κωδίκων», ο Αγγελόπουλος περιορίστηκε στο ελάχιστο αναγκαίο για τη διατήρηση της σεναριακής συνέχειας. Στην πραγματικότητα, «άφησε τον ρόλο του πρωταγωνιστή στον χώρο, που με τη συμβολή του οπερατέρ παρουσιάστηκε σαν ένα εγκαταλειμμένο νεκροταφείο, γεμάτο χαλάσματα. Οι κάτοικοι αυτού του χώρου ήταν μερικά απομεινάρια από γέρους και παιδιά τυλιγμένα στη μιζέρια…» θα γράψει ο συγγραφέας, σκηνοθέτης και εκδότης Γιάννης Σολδάτος.

Τα γυρίσματα της Αναπαράστασης έγιναν στα ηπειρώτικα χωριά Βίτσα και Μονοδένδρι. Η ταινία ανοίγει και κλείνει με την ανδρική φωνή που τραγουδούσε την «κοντούλα λεμονιά», όταν ο Αγγελόπουλος βρέθηκε στον έρημο καφενέ του ορεινού χωριού. Ο τόπος αναφοράς της ιστορίας αναβαπτίστηκε σε Τυμφαία και οι πρωταγωνιστές έδρασαν με άλλα ονόματα. Το όνομα του οικισμού, όπου έγινε το φονικό και έφερε τέτοια και τόση αναστάτωση στους λιγοστούς κατοίκους του, δεν αναφέρθηκε ποτέ. Ούτε και τώρα, στην αναδρομή του ΑΠΕ, κρίνουμε σκόπιμο να αναφέρουμε. Δεν έχει νόημα. Ο στιγματισμός ήταν ένα φρούτο που πάντα ενδημούσε στην Ελλάδα. Πόσο μάλλον τότε, στην Ελλάδα της χούντας των συνταγματαρχών…

Οι δύο εραστές δικάστηκαν και καταδικάστηκαν σε ισόβια κάθειρξη. Είκοσι χρόνια μετά, αποφυλακίστηκαν. Τα ίχνη τους, αν ζουν, αγνοούνται. Κατά την προφυλάκισή της στη Χωροφυλακή της Ηγουμενίτσας, η Πάντου ζήτησε από τους δημοσιογράφους να δώσουν στα παιδιά της ένα σύντομο γράμμα, όπου ασφαλώς δεν ανέφερε λέξη για την… ταμπακιέρα. «Σας γλυκοφιλώ όλα με πολύ πόνο και με την καρδιά μου. Θα σας παρακαλέσω, εγώ η μάνα σας, να μην στεναχωριέστε» έγραφε.

ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ

– Ξεχασμένα πρωτοσέλιδα / Ρεπορτάζ από τη νεοελληνική μικροϊστορία, Γ. Ράγκος (Εκδ. POLARIS, Αθήνα 2016)

– Ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, Γ. Σολδάτος (Εκδ. ΝΕΦΕΛΗ, Αθήνα 1979)

– Το χρονικό του 20ού αι. (Εκδ. ΔΟΜΙΚΗ, Αθήνα 1994)

– Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

– Αρχείο εφημερίδων Τ. Α. Μανιατέα

* Τα κείμενα που φιλοξενούνται στη στήλη «Άρθρα - Απόψεις» του tharos.gr δημοσιεύονται αυτούσια και απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του tharos.gr.
Θέματα: αναπαράστασηΘόδωρος Αγγελόπουλος
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Η γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ταλαιπωρεί το 38% των Ελλήνων

Επόμενη Ανάρτηση

Η καλύτερη προετοιμασία για την επόμενη κρίση; – Ενίσχυση του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης με έμφαση στις ευάλωτες ομάδες

Σχετικά Άρθρα

Καύση σκουπιδιών: 16 ερωτήματα για τον κ. Αμανατίδη.
Άρθρα-Απόψεις

Καύση σκουπιδιών: 16 ερωτήματα για τον κ. Αμανατίδη.

15/07/2025
Άρθρα-Απόψεις

Τι σχέση μπορεί να έχει “Η φλογέρα του βασιλιά”, ποίημα του Κωστή Παλαμά, με τον αυτοκράτορα Βασίλειο Β’ Βουλγαροκτόνο;

15/07/2025
Ο Ελλιπέστατος τουριστικός οδικός χάρτης της Δυτικής Μακεδονίας
Άρθρα-Απόψεις

Ο Ελλιπέστατος τουριστικός οδικός χάρτης της Δυτικής Μακεδονίας

14/07/2025
Το μεταναστευτικό πρόβλημα
Άρθρα-Απόψεις

Το μεταναστευτικό πρόβλημα

14/07/2025
Νομική Ερμηνεία του Συνηγόρου του Πολίτη για τη Βεβαίωση Προστίμων Κ.Ο.Κ. από Ο.Τ.Α.
Άρθρα-Απόψεις

Νομική Ερμηνεία του Συνηγόρου του Πολίτη για τη Βεβαίωση Προστίμων Κ.Ο.Κ. από Ο.Τ.Α.

14/07/2025
 Για ποιόν χτυπά η καμπάνα;
Άρθρα-Απόψεις

Για ποιόν χτυπά η καμπάνα;

14/07/2025
ADVERTISEMENT
MyDei
ΚΔΒΜ Α.Ε. ΚΟΖΑΝΗ
ΚΔΒΜ Α.Ε. ΚΟΖΑΝΗ
Αιολική Βερμίου
Marianna Triadafyllou
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Συνελήφθη 22χρονος για διακίνηση ναρκωτικών σε περιοχή της Κοζάνης

Στάθης Κωνσταντινίδης: «Επαναλειτουργία της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη»

16ος Ποδηλατικός Γύρος Λίμνης Πολυφύτου (Γεώργιος Πράσσος)

Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Εγνατία Οδό στην Ημαθίας λόγω μεταφοράς ανεμογεννήτριας

Ο Ελλιπέστατος τουριστικός οδικός χάρτης της Δυτικής Μακεδονίας

Μη χάσετε

Πρωτοβουλία πολιτών Πτολεμαΐδας – Εορδαίας: Απάντηση κ. Παπαθανάση στον κ. Κουκουλόπουλο,

Όταν πηγαίνανε μαζί σχολείο.. Συνάντηση συμμαθητών του 11ου δημοτικού σχολείου Πτολεμαΐδας

Υπεγράφη η σύμβαση του έργου για την ενεργειακή αναβάθμιση του 5ου Νηπιαγωγείου Φλώρινας

Συνελήφθησαν 5 άτομα για ναρκωτικά στη Δυτική Μακεδονία – Ελέγχοι σε Κοζάνη και Φλώρινα

Εθιμοτυπική συνάντηση και ανταλλαγή δώρων με εκπροσώπους από το Αλέξινατς

Αγγελίες

Νέες θέσεις εργασίας στην ΕΡΓΟΝ ΑΤΤΕΒΕ

ΠΩΛΕΊΤΑΙ διαμέρισμα 115τμ επί της οδού Φιλίππου Β΄ 37

Πωλείται οικόπεδο 600 τ.μ. άρτιο και οικοδομήσιμο στην πόλη της Κοζανης.

Πωλείται η επιχείρηση ετοίμων ενδυμάτων Παραστατίδης λόγω συνταξιοδότησης

ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ οικόπεδο στην Νέα χαραυγή Κοζάνης

Διαβάστε ακόμη...

Στην Πυροσβεστική Διοίκηση και στην  ΕΜΟΔΕ ο Βουλευτής ΠΕ Κοζάνης, Στάθης Κωνσταντινίδης.
Δελτία Τύπου

Στην Πυροσβεστική Διοίκηση και στην  ΕΜΟΔΕ ο Βουλευτής ΠΕ Κοζάνης, Στάθης Κωνσταντινίδης.

15/07/2025
Eπίσημη παράδοση απινιδωτών σε τοπικές κοινότητες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας
Δελτία Τύπου

Eπίσημη παράδοση απινιδωτών σε τοπικές κοινότητες της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας

15/07/2025
1ος Μαραθώνιος Διαγωνισμός Ποντιακού Στίχου
Δελτία Τύπου

1ος Μαραθώνιος Διαγωνισμός Ποντιακού Στίχου

15/07/2025
Χ. Κέλλας: «Ενίσχυση εξαγωγών αγροτικών προϊόντων στη Σαουδική Αραβία»
Δελτία Τύπου

Χ. Κέλλας: «Ενίσχυση εξαγωγών αγροτικών προϊόντων στη Σαουδική Αραβία»

15/07/2025
Ενημερωτική δράση Δήμου Αμυνταίου για την πρόληψη και την ευαισθητοποίηση για το σακχαρώδη διαβήτη, σε Αετό και Ασπρόγεια
Υγεία

Ενημερωτική δράση Δήμου Αμυνταίου για την πρόληψη και την ευαισθητοποίηση για το σακχαρώδη διαβήτη, σε Αετό και Ασπρόγεια

15/07/2025
Οι ευρωπαίοι αγρότες δεν ζητούν προνομιακή μεταχείριση, ζητούν δίκαιους όρους
Αγροτικά

Οι ευρωπαίοι αγρότες δεν ζητούν προνομιακή μεταχείριση, ζητούν δίκαιους όρους

15/07/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.