• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Gen X: Τι χάνουν οι μάρκες αγνοώντας μια ολόκληρη γενιά

ΘάρροςΘάρρος
Οικονομία
Gen X: Τι χάνουν οι μάρκες αγνοώντας μια ολόκληρη γενιά
24/10/2023
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Σε λίγο οι Gen X-ers θα αναδειχθούν η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία, καθώς 70 τρισεκατομμύρια δολάρια περνούν σε αυτήν από τους προγενέστερους Baby Boomers.

Ενώ η Gen Z παραμένει το Ελ Ντοράντο του μάρκετινγκ, οι retailers φαίνεται πως παραβλέπουν την τεράστικα οικονομική δυναμική που έχουν οι γονείς τους, οι Gen X-ers. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι σε λίγο θα αναδειχθούν η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία, καθώς 70 τρισεκατομμύρια δολάρια περνούν σε αυτήν από τους προγενέστερους Baby Boomers.

Η Gen X ασχολείται τακτικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη βάση χρηστών στο TikTok. Ωστόσο, μόνο το 13% αυτού του πληθυσμού αισθάνεται ότι βλέπει τον εαυτό του να εκπροσωπείται στη διαφήμιση, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Wavemaker που περιγράφει λεπτομερώς πώς η βιομηχανία αφήνει πίσω της αυτή την ολοένα και πιο πολύτιμη ομάδα.

Η γενιά Χ, η οποία σήμερα καταλαμβάνει την ηλικιακή κατηγορία 45-60 ετών, αντιπροσωπεύει το 27% των παγκόσμιων δαπανών

Το 92% των Gen X-ers χρησιμοποιούν καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποτελούν το 28% της βάσης χρηστών του TikTok. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γενιά αντιπροσωπεύει μόνο το 5% των δαπανών των εμπορικών σημάτων για καμπάνιες με influencer στα social media. Υπάρχει επίσης σημαντική έλλειψη ερευνών που την αφορούν, καθώς μόνο το 4% των ερευνών που διεξάγονται από τη διαφημιστική βιομηχανία, τους περιλαμβάνει.

«Υπάρχει τόσο λίγη έρευνα για τη γενιά Χ σε σύγκριση με τις υπόλοιπες, παρόλο που πρόκειται να γίνει η πλουσιότερη γενιά όλων των εποχών και αποδεικνύεται πιστοί σε μακροπρόθεσμα πλαίσια», δήλωσε η Zoe Bowen-Jones, ανώτερη διευθύντρια της Wavemaker στο Marketing Dive. «Όταν πρόκειται για την κοινωνική δικτύωση, ωστόσο, μόλις και μετά βίας λαμβάνονται υπόψη».

Η μελέτη εξέτασε 200.000 Gen X-ers παγκοσμίως χρησιμοποιώντας πέντε διαφορετικές και συνδυαστικές μεθόδους. Μια ποιοτική μελέτη περιελάμβανε 60 μέλη αυτής της γενιάς από τις ΗΠΑ, την Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία συζήτησαν τις στάσεις και τις συμπεριφορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω του Audience Origin συγκεντρώθηκαν δεδομένα για 67.000 άτομα. Η δοκιμή περιεχομένου στη συσκευές τους εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο 4.000 Gen X-ers αλληλεπιδρούσαν με καμπάνιες επιρροής. Οι πληροφορίες για 7.000 Gen X-ers παρασχέθηκαν από το πρακτορείο μάρκετινγκ επιρροής Goat. Ενώ και η Momentum πραγματοποίησε μια μετα-ανάλυση μελετών σε τρεις αγορές σε τέσσερις κατηγορίες που διεξήχθησαν μεταξύ 2019 και 2022.

Παραγνωρισμένοι και υποβαθμισμένοι

Η γενιά Χ, η οποία σήμερα καταλαμβάνει την ηλικιακή κατηγορία 45-60 ετών, αντιπροσωπεύει το 27% των παγκόσμιων δαπανών. Τα κέρδη και οι αποταμιεύσεις τους αυξάνονται επίσης σταθερά. Η ομάδα αυτή όχι μόνο διαθέτει ήδη ένα σημαντικό «κομπόδεμα», αλλά είναι έτοιμη να κληρονομήσει τρισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια.

Παρά το γεγονός ότι αποτελούν το 31% του παγκόσμιου πληθυσμού, οι εκπρόσωποι της γενιάς X υποεκπροσωπούνται στη διαφήμιση. Μόνο στο 24% των τηλεοπτικών διαφημίσεων εμφανίζονται χαρακτήρες ηλικίας άνω των 50 ετών, ενώ στο 76% κυριαρχούν χαρακτήρες ηλικίας 19 έως 49 ετών – αποδεικνύοντας ότι η βιομηχανία μόλις που τους «βλέπει» (σε ποσοστό 13%), σημαντικά χαμηλότερο δηλαδή από τις νεότερες γενιές, αλλά υψηλότερο από το 9% των Baby Boomers.

«Αυτή η έκθεση μας δείχνει όχι μόνο τις διαφορές που έχει η «πλουσιότερη γενιά που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος» στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πολύ πιο σημαντικό πώς μπορούμε να την αναγνωρίσουμε και να ανταποκριθούμε στο τι ζητάει», ανέφερε η Bowen-Jones.

Η έλλειψη αίσθησης είναι σημαντική γατί μεταφράζεται σε σημαντικά χαμηλότερη δέσμευση. Οι καμπάνιες Influencer παρουσίασαν 30% χαμηλότερα ποσοστά διατήρησης μεταξύ Gen X-ers και 20% λιγότερες αλληλεπιδράσεις με το περιεχόμενο σε σύγκριση με Gen Z-ers και Millennials. Επιπλέον, υπήρξε 47% χαμηλότερος αντίκτυπος στη γνώμη που έχουν για τα brands.

Τι θέλει η Gen X

Εάν οι επώνυμες μάρκες θέλουν να κερδίσουν την εύνοια της Gen X, δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις ίδιες πρακτικές που χρησιμοποιούν για τους Millennials και τους Gen Z-ers. Σε σύγκριση με τους νεότερους ή και μεγαλύτερους ομολόγους τους, αυτή η καταναλωτική βάση αναμένει διαφορετικά πράγματα και τα brands θα πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα.

Οι δημιουργοί περιεχομένου Gen X-ers τείνουν να αποδίδουν καλύτερα με τους καταναλωτές της Gen X σε σχέση με άλλες ομάδες. Εξάλλου, μιλούν την ίδια γλώσσα και έχουν τις ίδιες ανάγκες – ίσως γι’ αυτό και οι αναρτήσεις τους τείνουν να είναι ακόμη και 75% μεγαλύτερες από τις αναρτήσεις των Gen Z-ers. Ο τόνος και το περιεχόμενο των καμπανιών που ευνοούνται από τη Gen X είναι επίσης διαφορετικά, προτιμώντας τη γλώσσα αυτοβελτίωσης έναντι του πιο καταναλωτικού τόνου που χρησιμοποιούν οι νεότεροι δημιουργοί.

Το να απευθυνθεί ένα brand μέσα από κάθε κανάλι -και δη ψηφιακό- με επιτυχία σε ένα κοινό όπως η Gen X μπορεί να αποφέρει καρπούς, καθώς η εμπιστοσύνη και η δέσμευση αποδεικνύεται ακόμη και 30% πιο σημαντική για αυτήν την ομάδα από τις νεότερες γενιές, όσον αφορά τις αποφάσεις δαπανών. Επιπλέον, οι αγορές της Gen X τείνουν να καθοδηγούνται από την ανάγκη, την ίδια στιγμή που οι εκπρόσωποί της αναζητούν κατά 27% λιγότερες νέες μάρκες από τους νεότερους καταναλωτές.

Πηγή: OT.gr

Marianna Triadafyllou
Θέματα: Gen Z
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Αποχώρησε από την ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ ο Κούλογλου – «Πυρά» σε Κασσελάκη

Επόμενη Ανάρτηση

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το Ισραήλ

Σχετικά Άρθρα

Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης
Αγορά

Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης

03/12/2025
Εξαγριωμένοι όσο ποτέ οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας…
Αγροτικά

Εξαγριωμένοι όσο ποτέ οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας…

03/12/2025
ΥΠΕΘΟΟ – ΑΑΔΕ: Eπιστροφή ενός μηνιαίου ενοικίου σε περίπου 900.000 δικαιούχους
Οικονομία

ΥΠΕΘΟΟ – ΑΑΔΕ: Eπιστροφή ενός μηνιαίου ενοικίου σε περίπου 900.000 δικαιούχους

02/12/2025
Wood & Company: Ανάπτυξη 2,5% το 2026 και 3,2% το 2027 για την ελληνική οικονομία
Οικονομία

Wood & Company: Ανάπτυξη 2,5% το 2026 και 3,2% το 2027 για την ελληνική οικονομία

02/12/2025
Πατάει «γκάζι» η κυβέρνηση για επιπλέον πληρωμές 1,2 δισ. στους αγρότες – Εν μέσω κινητοποιήσεων και έντασης
Αγροτικά

Πατάει «γκάζι» η κυβέρνηση για επιπλέον πληρωμές 1,2 δισ. στους αγρότες – Εν μέσω κινητοποιήσεων και έντασης

02/12/2025
Τέλη κυκλοφορίας 2026 – Προθεσμία, πληρωμή, ποσά και πρόστιμα χωρίς παράταση
Αυτοκίνητο

Τέλη κυκλοφορίας 2026 – Προθεσμία, πληρωμή, ποσά και πρόστιμα χωρίς παράταση

02/12/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Αντίθετοι με την συγχώνευση οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο 5ο Νηπιαγωγείο και στο 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

Δεύτερη φάση ενίσχυσης του πρασίνου στο Αμύνταιο

Στάθης Κωνσταντινίδης: Την πενταετία 2021-2025 εγκρίθηκαν 966 θέσεις για  ενίσχυση υπηρεσιών στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας

EnTRAINER: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση

ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

«Φωνές της Μετάβασης»: Εκδήλωση και παρουσίαση βιβλίου την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στη Βιβλιοθήκη Κοζάνης
Βιβλίο

«Φωνές της Μετάβασης»: Εκδήλωση και παρουσίαση βιβλίου την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στη Βιβλιοθήκη Κοζάνης

03/12/2025
Αυτόματο προσχέδιο
Δελτία Τύπου

Εκπαιδευτική Δράση του ΟΕΝΕΦ – Europe Direct Δ. Μακεδονίας

03/12/2025
“Σπάρτακος ΔΕΗ” Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης
Δελτία Τύπου

“Σπάρτακος ΔΕΗ” – Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης

03/12/2025
Κοζάνη: Φωταγώγηση δέντρου με Sicario και «Πανδώρα» – Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις 2025
News

Κοζάνη: Φωταγώγηση δέντρου με Sicario και «Πανδώρα» – Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις 2025

03/12/2025
Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης
Αγορά

Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης

03/12/2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα-Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

03/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.