Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου, 2023
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία - Θάρρος
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
No Result
View All Result
Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία - Θάρρος
No Result
View All Result

Αρχική » Οικονομία

Gen X: Τι χάνουν οι μάρκες αγνοώντας μια ολόκληρη γενιά

ΘάρροςΘάρρος
24 Οκτωβρίου 2023, 09:28
σε Οικονομία
Gen X: Τι Χάνουν Οι Μάρκες Αγνοώντας Μια Ολόκληρη Γενιά

Σε λίγο οι Gen X-ers θα αναδειχθούν η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία, καθώς 70 τρισεκατομμύρια δολάρια περνούν σε αυτήν από τους προγενέστερους Baby Boomers.

Ενώ η Gen Z παραμένει το Ελ Ντοράντο του μάρκετινγκ, οι retailers φαίνεται πως παραβλέπουν την τεράστικα οικονομική δυναμική που έχουν οι γονείς τους, οι Gen X-ers. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι σε λίγο θα αναδειχθούν η πλουσιότερη γενιά στην ιστορία, καθώς 70 τρισεκατομμύρια δολάρια περνούν σε αυτήν από τους προγενέστερους Baby Boomers.

Η Gen X ασχολείται τακτικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη βάση χρηστών στο TikTok. Ωστόσο, μόνο το 13% αυτού του πληθυσμού αισθάνεται ότι βλέπει τον εαυτό του να εκπροσωπείται στη διαφήμιση, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Wavemaker που περιγράφει λεπτομερώς πώς η βιομηχανία αφήνει πίσω της αυτή την ολοένα και πιο πολύτιμη ομάδα.

Η γενιά Χ, η οποία σήμερα καταλαμβάνει την ηλικιακή κατηγορία 45-60 ετών, αντιπροσωπεύει το 27% των παγκόσμιων δαπανών

Το 92% των Gen X-ers χρησιμοποιούν καθημερινά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποτελούν το 28% της βάσης χρηστών του TikTok. Ωστόσο, η συγκεκριμένη γενιά αντιπροσωπεύει μόνο το 5% των δαπανών των εμπορικών σημάτων για καμπάνιες με influencer στα social media. Υπάρχει επίσης σημαντική έλλειψη ερευνών που την αφορούν, καθώς μόνο το 4% των ερευνών που διεξάγονται από τη διαφημιστική βιομηχανία, τους περιλαμβάνει.

«Υπάρχει τόσο λίγη έρευνα για τη γενιά Χ σε σύγκριση με τις υπόλοιπες, παρόλο που πρόκειται να γίνει η πλουσιότερη γενιά όλων των εποχών και αποδεικνύεται πιστοί σε μακροπρόθεσμα πλαίσια», δήλωσε η Zoe Bowen-Jones, ανώτερη διευθύντρια της Wavemaker στο Marketing Dive. «Όταν πρόκειται για την κοινωνική δικτύωση, ωστόσο, μόλις και μετά βίας λαμβάνονται υπόψη».

Η μελέτη εξέτασε 200.000 Gen X-ers παγκοσμίως χρησιμοποιώντας πέντε διαφορετικές και συνδυαστικές μεθόδους. Μια ποιοτική μελέτη περιελάμβανε 60 μέλη αυτής της γενιάς από τις ΗΠΑ, την Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, τα οποία συζήτησαν τις στάσεις και τις συμπεριφορές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω του Audience Origin συγκεντρώθηκαν δεδομένα για 67.000 άτομα. Η δοκιμή περιεχομένου στη συσκευές τους εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο 4.000 Gen X-ers αλληλεπιδρούσαν με καμπάνιες επιρροής. Οι πληροφορίες για 7.000 Gen X-ers παρασχέθηκαν από το πρακτορείο μάρκετινγκ επιρροής Goat. Ενώ και η Momentum πραγματοποίησε μια μετα-ανάλυση μελετών σε τρεις αγορές σε τέσσερις κατηγορίες που διεξήχθησαν μεταξύ 2019 και 2022.

Παραγνωρισμένοι και υποβαθμισμένοι

Η γενιά Χ, η οποία σήμερα καταλαμβάνει την ηλικιακή κατηγορία 45-60 ετών, αντιπροσωπεύει το 27% των παγκόσμιων δαπανών. Τα κέρδη και οι αποταμιεύσεις τους αυξάνονται επίσης σταθερά. Η ομάδα αυτή όχι μόνο διαθέτει ήδη ένα σημαντικό «κομπόδεμα», αλλά είναι έτοιμη να κληρονομήσει τρισεκατομμύρια τα επόμενα χρόνια.

Παρά το γεγονός ότι αποτελούν το 31% του παγκόσμιου πληθυσμού, οι εκπρόσωποι της γενιάς X υποεκπροσωπούνται στη διαφήμιση. Μόνο στο 24% των τηλεοπτικών διαφημίσεων εμφανίζονται χαρακτήρες ηλικίας άνω των 50 ετών, ενώ στο 76% κυριαρχούν χαρακτήρες ηλικίας 19 έως 49 ετών – αποδεικνύοντας ότι η βιομηχανία μόλις που τους «βλέπει» (σε ποσοστό 13%), σημαντικά χαμηλότερο δηλαδή από τις νεότερες γενιές, αλλά υψηλότερο από το 9% των Baby Boomers.

«Αυτή η έκθεση μας δείχνει όχι μόνο τις διαφορές που έχει η «πλουσιότερη γενιά που έχει γνωρίσει ποτέ ο κόσμος» στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πολύ πιο σημαντικό πώς μπορούμε να την αναγνωρίσουμε και να ανταποκριθούμε στο τι ζητάει», ανέφερε η Bowen-Jones.

Η έλλειψη αίσθησης είναι σημαντική γατί μεταφράζεται σε σημαντικά χαμηλότερη δέσμευση. Οι καμπάνιες Influencer παρουσίασαν 30% χαμηλότερα ποσοστά διατήρησης μεταξύ Gen X-ers και 20% λιγότερες αλληλεπιδράσεις με το περιεχόμενο σε σύγκριση με Gen Z-ers και Millennials. Επιπλέον, υπήρξε 47% χαμηλότερος αντίκτυπος στη γνώμη που έχουν για τα brands.

Τι θέλει η Gen X

Εάν οι επώνυμες μάρκες θέλουν να κερδίσουν την εύνοια της Gen X, δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις ίδιες πρακτικές που χρησιμοποιούν για τους Millennials και τους Gen Z-ers. Σε σύγκριση με τους νεότερους ή και μεγαλύτερους ομολόγους τους, αυτή η καταναλωτική βάση αναμένει διαφορετικά πράγματα και τα brands θα πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα.

Οι δημιουργοί περιεχομένου Gen X-ers τείνουν να αποδίδουν καλύτερα με τους καταναλωτές της Gen X σε σχέση με άλλες ομάδες. Εξάλλου, μιλούν την ίδια γλώσσα και έχουν τις ίδιες ανάγκες – ίσως γι' αυτό και οι αναρτήσεις τους τείνουν να είναι ακόμη και 75% μεγαλύτερες από τις αναρτήσεις των Gen Z-ers. Ο τόνος και το περιεχόμενο των καμπανιών που ευνοούνται από τη Gen X είναι επίσης διαφορετικά, προτιμώντας τη γλώσσα αυτοβελτίωσης έναντι του πιο καταναλωτικού τόνου που χρησιμοποιούν οι νεότεροι δημιουργοί.

Το να απευθυνθεί ένα brand μέσα από κάθε κανάλι -και δη ψηφιακό- με επιτυχία σε ένα κοινό όπως η Gen X μπορεί να αποφέρει καρπούς, καθώς η εμπιστοσύνη και η δέσμευση αποδεικνύεται ακόμη και 30% πιο σημαντική για αυτήν την ομάδα από τις νεότερες γενιές, όσον αφορά τις αποφάσεις δαπανών. Επιπλέον, οι αγορές της Gen X τείνουν να καθοδηγούνται από την ανάγκη, την ίδια στιγμή που οι εκπρόσωποί της αναζητούν κατά 27% λιγότερες νέες μάρκες από τους νεότερους καταναλωτές.

Πηγή: OT.gr

Ετικέτες: Baby BoomersGen Z
ShareTweetSharePinShareSend
Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Tags - Θάρρος Κοζάνη  Κοζάνη  ακρίβεια  Μέση Ανατολή πόλεμος Ισραήλ ΔΥΠΑ νοικοκυριά  Καιρός  Δυτική Μακεδονία  ΕΠΣ Κοζάνης  αθλητικές μεταδόσεις Τηλεθέρμανση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Αποχώρησε από την ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ ο Κούλογλου – «Πυρά» σε Κασσελάκη

Επόμενη Ανάρτηση

Κυριάκος Μητσοτάκης: Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε το Ισραήλ

Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Σχετικά Άρθρα

Τιμολόγια Ρεύματος: Πράσινα, Μπλε, Κίτρινα Και Πορτοκαλί – Στη Δεη Η Χαμηλότερη Τιμή Ανά Κιλοβατώρα
Ενέργεια

Τιμολόγια ρεύματος: Πράσινα, μπλε, κίτρινα και πορτοκαλί – Στη ΔΕΗ η χαμηλότερη τιμή ανά κιλοβατώρα

Θάρρος
Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου 2023, 11:34

Μεγάλες αποκλίσεις στις προσφορές των προμηθευτών για το "πράσινο" τιμολόγιο ρεύματος που θα ισχύσει από 1.1.2024 για την μεγάλη πλειονότητα των καταναλωτών...

Διαβάστε περισσότερα
Ελλάδα: Πόλος Έλξης Ευρωπαϊκών Κεφαλαίων Για Αγορές Εξοχικών Κατοικιών

Ελλάδα: Πόλος έλξης ευρωπαϊκών κεφαλαίων για αγορές εξοχικών κατοικιών

Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου 2023, 10:50
Φορολογία: Οι 22 Αλλαγές Από 1Η Ιανουαρίου – Ποιους Αφορούν Και Τι Πρέπει Να Γνωρίζουν Οι Φορολογούμενοι

Φορολογία: Οι 22 αλλαγές από 1η Ιανουαρίου – Ποιους αφορούν και τι πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι

Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου 2023, 10:23
House Hacking: Οι Νέοι Βρήκαν Τρόπο Να Βγάλουν Λεφτά Και Φαίνεται Να Πιάνει

House hacking: Οι νέοι βρήκαν τρόπο να βγάλουν λεφτά και φαίνεται να πιάνει

Σάββατο, 2 Δεκεμβρίου 2023, 09:15
Επιταγή Ακρίβειας: Κατατέθηκε Στην Βουλή Η Τροπολογία – Ποιοι Είναι Οι Δικαιούχοι

Επιταγή ακρίβειας: Κατατέθηκε στην Βουλή η τροπολογία – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Παρασκευή, 1 Δεκεμβρίου 2023, 13:17
Χρέη Προς E Εφκα: Πάγωμα Επιτοκίων, Αύξηση Ορίου Για Συνταξιούχους Και Αλλαγές Στην «Αλληλέγγυα Ευθύνη»

Χρέη προς e-ΕΦΚΑ: Πάγωμα επιτοκίων, αύξηση ορίου για συνταξιούχους και αλλαγές στην «αλληλέγγυα ευθύνη»

Παρασκευή, 1 Δεκεμβρίου 2023, 09:25
Οδηγίες Προς Καταναλωτές Από Το Ινκα: Τι Θα Ισχύει Με Τα «Χρωματιστά» Τιμολόγια Του Ρεύματος, Τι Να Προσέχουμε

Οδηγίες προς καταναλωτές από το ΙΝΚΑ: Τι θα ισχύει με τα «χρωματιστά» τιμολόγια του ρεύματος, τι να προσέχουμε

Παρασκευή, 1 Δεκεμβρίου 2023, 09:18


ADVERTISEMENT
Spiroulina Platensis
ADVERTISEMENT

Ροή Ειδήσεων

Κλιματική Κρίση: Μεγάλη Συμφωνία Για Τις Απε Στην Cop28 – Μέτρα Για Τη Μείωση Των Εκπομπών Μεθανίου

Κλιματική κρίση: Μεγάλη συμφωνία για τις ΑΠΕ στην COP28 – Μέτρα για τη μείωση των εκπομπών μεθανίου

02/12/2023
Συνάντηση Της Αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Με Τον Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών Και Εορδαίας

Συνάντηση της αναπληρώτριας Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης με τον Μητροπολίτη Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

02/12/2023
Προμήθεια Δύο Λεωφορείων Μεταφοράς Ατόμων Με Αναπηρία

Προμήθεια δύο λεωφορείων μεταφοράς ατόμων με αναπηρία

02/12/2023
«Η Κοζάνη Γιορτάζει» Την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

«Η Κοζάνη γιορτάζει» την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

02/12/2023
Καλλιόπη Βέττα: Τα Οξυμένα Προβλήματα Στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Αποδεικνύουν Την Έλλειψη Κυβερνητικής Βούλησης Να Στηρίξει Την Παιδεία

Καλλιόπη Βέττα: Η κυβέρνηση νίπτει τας χείρας της για την ασυδοσία και την ακραία κερδοσκοπία στα μη εξυπηρετούμενα δάνεια

02/12/2023
ADVERTISEMENT
Spiroulina Platensis
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Δημοφιλή της Εβδομάδας

  • Τελετή Ορκωμοσίας Των Αποφοίτων Του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

    Τελετή ορκωμοσίας των αποφοίτων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συνάντηση εργασίας του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με την Deloitte

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Σύνδεσμος Γραμμάτων και Τεχνών Ν. Κοζάνης: Τίμησαν τον δάσκαλο Κωνσταντίνο Σιαμπανόπουλο

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Απογραφή 2021: Σε 149.733 άτομα ο πληθυσμός της Κοζάνης (πίνακας)

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χορεύουν οι Φίλοι της παράδοσης

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Tharos Logo2022

Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων

Social Media

© 2023 Θάρρος. All rights reserved.

No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Επικαιρότητα
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Τεχνολογία
  • Τουρισμός
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Επικοινωνία

© 2023 Θάρρος. All rights reserved.