• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμορφώνει την αγορά – Η καταναλωτική βάση αλλάζει δραματικά 

ΘάρροςΘάρρος
Αγορά
Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμορφώνει την αγορά – Η καταναλωτική βάση αλλάζει δραματικά 
09/05/2025
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Η καταναλωτική βάση έχει αλλάξει πλέον δραματικά και τη ζήτηση και την προσφορά.

Τις κρίσιμες παραμέτρους για τη διαμόρφωση της αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα ανέδειξε η Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025 που παρουσιάστηκε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO.

Με το δεδομένο πως τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από αντίστοιχη έρευνα που είχε πραγματοποιηθεί το 2017, τα ευρήματα αποδείχθηκαν σημαντικά για τους επαγγελματίες του κλάδου, αναδεικνύοντας τη σημασία του διαχωρισμού που γίνεται στην καταναλωτική βάση, σε γενικό πληθυσμό και σε ώριμους χρήστες. Οι δύο αυτές υποομάδες κινούνται με διαφορετικά κίνητρα και επιθυμίες, λειτουργούν διαφορετικά, ωστόσο κάνουν τις αγορές τους από τα ίδια σημεία προσφοράς.

Fylliana-InPost
«Η καταναλωτική βάση έχει αλλάξει πλέον δραματικά, από τη μια με την είσοδο νεότερων γενεών στην αγορά και από την άλλη με γεγονότα όπως η πανδημία και τα δύο lockdown που μεταμόρφωσαν -ενίοτε εξ ανάγκης- και τη ζήτηση και την προσφορά.»

Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμορφώνει την αγορά – Η καταναλωτική βάση αλλάζει δραματικά 

«Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου διακρίνεται από τρεις πυλώνες: ο πρώτος αφορά τη συμπεριφορά του χρήστη (όχι του καταναλωτή) στο ίντερνετ, ο δεύτερος τον καταναλωτή και ο τρίτος αφορά το κομμάτι της επικοινωνίας, το μέσο δηλαδή που χρησιμοποιεί ο χρήστης», εξήγησε η Κατερίνα Φραϊδάκη, πρόεδρος της GRECA, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Athens Plaza Hotel.

Τι αγοράζουν οι Έλληνες

Τα στοιχεία που είχαν δει το φως της δημοσιότητας το 2017 περιέγραφαν μια αγορά στην οποία είχαν πρόσβαση μυημένοι χρήστες του διαδικτύου, περίπου το 45-46%.

Εφτά χρόνια αργότερα, το 65,6% χρησιμοποιούν το ίντερνετ για 2-3 ώρες ή και περισσότερο την ημέρα (πέρα ή παράλληλα από το 8ωρο εργασίας του).

Πού χρησιμοποιείται αυτός ο χρόνος; «Εκτός από τα email, σε chat & instant messaging, σε χρηματικές συναλλαγές και e-banking (74% σήμερα ενώ το 2017 το ποσοστό ήταν 40%) και φυσικά οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών σε ποσοστό 74%», πρόσθεσε η κα. Φραϊδάκη.

Αυτό που θέλουν οι καταναλωτές

Κατά κύριο λόγο, η εμπιστοσύνη προηγείται της τιμής. Αυτό σημαίνει πως το 55% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν θα αγόραζε από ένα κατάστημα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και αν είχε χαμηλότερες τιμές. Βασικό στοιχείο είναι οι σαφείς όροι αγοράς, η τηλεφωνική υποστήριξη, η δυνατότητα επιστροφής και φυσικά οι ασφαλείς πληρωμές.

Η εξυπηρέτηση πελάτη γίνεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση κατά και μετά την αγορά θεωρείται κρίσιμη από το 65% του κοινού και το 72% των ώριμων χρηστών.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμορφώνει την αγορά – Η καταναλωτική βάση αλλάζει δραματικά 

Για να επιτευχθούν όλα αυτά, εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις μια συγκροτημένη στρατηγική, που οδηγείται από τους «ώριμους αγοραστές». Πρόκειται για τους ανθρώπους που δαπανά έως και 80% περισσότερα σε online αγορές και επιλέγει με βάση την εμπειρία, την εξυπηρέτηση και την αξιοπιστία — όχι απλώς την προσφορά.

Η price-oriented κατεύθυνση μπαίνει στην άκρη καθώς οι κινήσεις των καταναλωτών δείχνουν πως θέλουν μια omni-channel πραγματικότητα. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με την έρευνα, 8 στους 10 e-shoppers επισκέφθηκαν πρώτα φυσικό κατάστημα πριν την online αγορά, ενώ 7 στους 10 πραγματοποίησαν αγορά σε φυσικό κατάστημα έχοντας πρώτα κάνει online έρευνα. Ο online και ο offline κόσμος δεν ανταγωνίζονται — συνεργάζονται.

Ωστόσο, υποβόσκει παντού μια δυσπιστία για τις αγορές μέσω social media. Παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές βρίσκουν ενδιαφέροντα προϊόντα μέσω social media, το 62% δεν εμπιστεύεται τις αγορές μέσα από αυτά, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη για ασφάλεια και πιστοποίηση.

Πηγή: ΟΤ

Marianna Triadafyllou
Θέματα: ζήτησηηλεκτρονικό εμπόριοΠροσφορά
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Η «ακτινογραφία» του στεγαστικού στην Ελλάδα – Ένας στους έξι δίνει μισό εισόδημα στο ενοίκιο 

Επόμενη Ανάρτηση

Ολοκληρώθηκε το 2ο Bootcamp του έργου TEAMIT+: Οι νέοι καινοτομούν για ένα βιώσιμο μέλλον

Banner 1
Banner 2
Banner 3
Banner 4
Banner 5
Banner 6
Banner 7
Banner 8
×

Σχετικά Άρθρα

Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης
Αγορά

Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης

03/12/2025
Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday και ποιες προσφορές προτιμούν
Αγορά

Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday και ποιες προσφορές προτιμούν

26/11/2025
Ανοιχτά καταστήματα: Οι 4 Κυριακές της εορταστικής περιόδου 2025
Αγορά

Ανοιχτά καταστήματα: Οι 4 Κυριακές της εορταστικής περιόδου 2025

21/11/2025
Τέλος στην αφορολόγητη εισαγωγή μικροδεμάτων από το 2026 – Νέοι κανόνες για Temu, Shein και E Shops
Αγορά

Τέλος στην αφορολόγητη εισαγωγή μικροδεμάτων από το 2026 – Νέοι κανόνες για Temu, Shein και e-shops

16/11/2025
Γιάννης Μπρατάκος: Δασμοί στα μικροδέματα – Γιατί ενισχύουν τον δίκαιο ανταγωνισμό
Αγορά

Γιάννης Μπρατάκος: Δασμοί στα μικροδέματα – Γιατί ενισχύουν τον δίκαιο ανταγωνισμό

15/11/2025
Ανοιχτά καταστήματα τέσσερις Κυριακές έως το τέλος του 2025 – Όλες οι ημερομηνίες
Αγορά

Ανοιχτά καταστήματα τέσσερις Κυριακές έως το τέλος του 2025 – Όλες οι ημερομηνίες

14/11/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
ΔΕΗ
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

 Συλλαλητήριο από αγρότες, κτηνοτρόφους και εργαζόμενους στο μπλόκο της Σιάτιστας

Εκλογή νέας συντονιστικής επιτροπής στη Γενική Συνέλευση της Δημοτικής Κίνησης

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στη 12η ΑΙΤ EXPO 2025

Συλλογή λαδιού για τα χριστουγεννιάτικα δέματα αγάπης του Φιλοπρόοδου Συλλόγου

Με φως, μουσική και πλήθος κόσμου άναψε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στα Γρεβενά! (εικόνες)

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Κοζάνη: Έντονη ανησυχία παραγωγών Φ/Β για το μέλλον των ΑΠΕ – «Η κυβέρνηση δεν μας ακούει»
Ενέργεια

Κοζάνη: Έντονη ανησυχία παραγωγών Φ/Β για το μέλλον των ΑΠΕ – «Η κυβέρνηση δεν μας ακούει»

16/12/2025
Ηλεκτρικό ρεύμα: Πώς αλλάζετε πάροχο μέσω Gov.gr – Βήμα βήμα η διαδικασία
Ενέργεια

Ηλεκτρικό ρεύμα: Πώς αλλάζετε πάροχο μέσω Gov.gr – Βήμα βήμα η διαδικασία

16/12/2025
Αρχιμανδρίτης Νικηφόρος Μανάδης – Ταλαντούχος Συγγραφέας
Άρθρα-Απόψεις

Αρχιμανδρίτης Νικηφόρος Μανάδης – Ταλαντούχος Συγγραφέας

16/12/2025
Εξιστορείν και Ιστορείν
Άρθρα-Απόψεις

Εξιστορείν και Ιστορείν

16/12/2025
Ένα ακόμη βήμα για την αναβάθμιση της Τ.Κ  Μηλιάς
Δελτία Τύπου

Ένα ακόμη βήμα για την αναβάθμιση της Τ.Κ  Μηλιάς

16/12/2025
Το One Vision από τη ΔΕΗ διαμορφώνει τη νέα εμπειρία πελάτη
Δελτία Τύπου

Το ONE VISION από τη ΔΕΗ διαμορφώνει τη νέα εμπειρία πελάτη

16/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Θάρρος: Η Ημερήσια Ενημέρωση της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας
Το Θάρρος είναι ένα από τα ιστορικά μέσα ενημέρωσης της περιοχής, προσφέροντας αξιόπιστη κάλυψη σε πολιτική, κοινωνία, οικονομία, πολιτισμό και αθλητισμό, τόσο στην έντυπη όσο και στη ψηφιακή του μορφή.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • To Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

Tharos Logo2022

Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.