• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τρίτη, 13 Μαΐου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
VELVITA

Αρχική » Οικονομία » Αγορά » Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμορφώνει την αγορά – Η καταναλωτική βάση αλλάζει δραματικά 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο διαμορφώνει την αγορά – Η καταναλωτική βάση αλλάζει δραματικά 

ΘάρροςΘάρρος
Αγορά
Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Διαμορφώνει Την Αγορά – Η Καταναλωτική Βάση Αλλάζει Δραματικά 
09/05/2025
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτά

Η καταναλωτική βάση έχει αλλάξει πλέον δραματικά και τη ζήτηση και την προσφορά.

Τις κρίσιμες παραμέτρους για τη διαμόρφωση της αγοράς στο ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα ανέδειξε η Έρευνα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2025 που παρουσιάστηκε από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα της eQuality NGO.

Με το δεδομένο πως τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία από αντίστοιχη έρευνα που είχε πραγματοποιηθεί το 2017, τα ευρήματα αποδείχθηκαν σημαντικά για τους επαγγελματίες του κλάδου, αναδεικνύοντας τη σημασία του διαχωρισμού που γίνεται στην καταναλωτική βάση, σε γενικό πληθυσμό και σε ώριμους χρήστες. Οι δύο αυτές υποομάδες κινούνται με διαφορετικά κίνητρα και επιθυμίες, λειτουργούν διαφορετικά, ωστόσο κάνουν τις αγορές τους από τα ίδια σημεία προσφοράς.

«Η καταναλωτική βάση έχει αλλάξει πλέον δραματικά, από τη μια με την είσοδο νεότερων γενεών στην αγορά και από την άλλη με γεγονότα όπως η πανδημία και τα δύο lockdown που μεταμόρφωσαν -ενίοτε εξ ανάγκης- και τη ζήτηση και την προσφορά.»

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Διαμορφώνει Την Αγορά – Η Καταναλωτική Βάση Αλλάζει Δραματικά 

«Η αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου διακρίνεται από τρεις πυλώνες: ο πρώτος αφορά τη συμπεριφορά του χρήστη (όχι του καταναλωτή) στο ίντερνετ, ο δεύτερος τον καταναλωτή και ο τρίτος αφορά το κομμάτι της επικοινωνίας, το μέσο δηλαδή που χρησιμοποιεί ο χρήστης», εξήγησε η Κατερίνα Φραϊδάκη, πρόεδρος της GRECA, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο Athens Plaza Hotel.

Τι αγοράζουν οι Έλληνες

Τα στοιχεία που είχαν δει το φως της δημοσιότητας το 2017 περιέγραφαν μια αγορά στην οποία είχαν πρόσβαση μυημένοι χρήστες του διαδικτύου, περίπου το 45-46%.

Εφτά χρόνια αργότερα, το 65,6% χρησιμοποιούν το ίντερνετ για 2-3 ώρες ή και περισσότερο την ημέρα (πέρα ή παράλληλα από το 8ωρο εργασίας του).

Πού χρησιμοποιείται αυτός ο χρόνος; «Εκτός από τα email, σε chat & instant messaging, σε χρηματικές συναλλαγές και e-banking (74% σήμερα ενώ το 2017 το ποσοστό ήταν 40%) και φυσικά οι αγορές προϊόντων και υπηρεσιών σε ποσοστό 74%», πρόσθεσε η κα. Φραϊδάκη.

Αυτό που θέλουν οι καταναλωτές

Κατά κύριο λόγο, η εμπιστοσύνη προηγείται της τιμής. Αυτό σημαίνει πως το 55% των καταναλωτών δηλώνει πως δεν θα αγόραζε από ένα κατάστημα που δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και αν είχε χαμηλότερες τιμές. Βασικό στοιχείο είναι οι σαφείς όροι αγοράς, η τηλεφωνική υποστήριξη, η δυνατότητα επιστροφής και φυσικά οι ασφαλείς πληρωμές.

Η εξυπηρέτηση πελάτη γίνεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση κατά και μετά την αγορά θεωρείται κρίσιμη από το 65% του κοινού και το 72% των ώριμων χρηστών.

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Διαμορφώνει Την Αγορά – Η Καταναλωτική Βάση Αλλάζει Δραματικά 

Για να επιτευχθούν όλα αυτά, εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις μια συγκροτημένη στρατηγική, που οδηγείται από τους «ώριμους αγοραστές». Πρόκειται για τους ανθρώπους που δαπανά έως και 80% περισσότερα σε online αγορές και επιλέγει με βάση την εμπειρία, την εξυπηρέτηση και την αξιοπιστία — όχι απλώς την προσφορά.

Η price-oriented κατεύθυνση μπαίνει στην άκρη καθώς οι κινήσεις των καταναλωτών δείχνουν πως θέλουν μια omni-channel πραγματικότητα. Ενδεικτικό είναι ότι σύμφωνα με την έρευνα, 8 στους 10 e-shoppers επισκέφθηκαν πρώτα φυσικό κατάστημα πριν την online αγορά, ενώ 7 στους 10 πραγματοποίησαν αγορά σε φυσικό κατάστημα έχοντας πρώτα κάνει online έρευνα. Ο online και ο offline κόσμος δεν ανταγωνίζονται — συνεργάζονται.

Ωστόσο, υποβόσκει παντού μια δυσπιστία για τις αγορές μέσω social media. Παρά το γεγονός ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές βρίσκουν ενδιαφέροντα προϊόντα μέσω social media, το 62% δεν εμπιστεύεται τις αγορές μέσα από αυτά, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη για ασφάλεια και πιστοποίηση.

Πηγή: ΟΤ

Θέματα: ζήτησηηλεκτρονικό εμπόριοκαταναλωτική βάσηΠροσφορά
Tags - Θάρρος Κοζάνης 1821, 1ο ΕΠΑΛ Σερβίων, 12 μίλια, 112, 1ο ΓΕΛ Κοζάνης, 1o EΠΑΛ Κοζάνης, 11η Σεπτεμβρίου, 1ο Νηπιαγωγείου Φλώρινας, 19ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης, 13ο Δημοτικό Σχολείο
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Η «ακτινογραφία» του στεγαστικού στην Ελλάδα – Ένας στους έξι δίνει μισό εισόδημα στο ενοίκιο 

Επόμενη Ανάρτηση

Ολοκληρώθηκε το 2ο Bootcamp του έργου TEAMIT+: Οι νέοι καινοτομούν για ένα βιώσιμο μέλλον

Σχετικά Άρθρα

Οι Αυξημένες Τιμές Περιορίζουν Τα Νοικοκυριά Στα Απαραίτητα – Σοκολάτα Και Κρέας Σημειώνουν Πτώση Τζίρου
Αγορά

Οι αυξημένες τιμές περιορίζουν τα νοικοκυριά στα απαραίτητα – Σοκολάτα και κρέας σημειώνουν πτώση τζίρου

13/05/2025
Θερινές Εκπτώσεις 2025: Πότε Ξεκινούν Και Πόσο Διαρκούν
Αγορά

Θερινές εκπτώσεις 2025: Πότε ξεκινούν και πόσο διαρκούν

08/05/2025
Οριακή Μείωση Στις Τιμές Των Προϊόντων Τον Απρίλιο
Αγορά

Οριακή μείωση στις τιμές των προϊόντων τον Απρίλιο

06/05/2025
Νάρκη Για Την Ελληνική Φέτα – Oι Αμερικανοί Ζητούν Κατάργηση Της Ένδειξης Ποπ 
Αγορά

Νάρκη για την ελληνική φέτα – Oι Αμερικανοί ζητούν κατάργηση της ένδειξης ΠΟΠ 

06/05/2025
Πληρωμές Iris Χωρίς Προμήθεια Σε Όλες Τις Επιχειρήσεις Σε Φυσικά Και Ηλεκτρονικά Καταστήματα Από 1Η Νοέμβριου
Αγορά

Πληρωμές IRIS χωρίς προμήθεια σε όλες τις επιχειρήσεις σε φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα από 1η Νοέμβριου

30/04/2025
Παρατείνονται Τα Μέτρα Για Συγκράτηση Τιμών Σε Τρόφιμα Και Βασικά Είδη Διαβίωσης 
Αγορά

Παρατείνονται τα μέτρα για συγκράτηση τιμών σε τρόφιμα και βασικά είδη διαβίωσης 

30/04/2025
ADVERTISEMENT
MyDei
ejust4skills.gr
Αιολική Βερμίου
ΔΕΣΦΑ
Marianna Triadafyllou
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.