• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Η μόδα αλλάζει για να επιβιώσει από τον Τom Ford έως τη Chanel

Press RoomPress Room
Μόδα - Design, Τρόπος Ζωής
Η μόδα αλλάζει για να επιβιώσει από τον Tom Ford έως τη Chanel
30/07/2024
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Όταν ο Peter Hawkings ανακοινώθηκε ως ο διάδοχος του Tom Ford, ο οποίος αποχώρησε από τη θέση του δημιουργικού διευθυντή της ομώνυμης εταιρείας του τον περασμένο Απρίλιο, αφού την πούλησε στην Estée Lauder σε μια τεράστια συμφωνία ύψους 2,8 δισ. δολαρίων το 2022, ο σχεδιαστής θεωρήθηκε ως μια καλή επιλογή.

Μακροχρόνιος συνεργάτης του Ford για περισσότερες από δύο δεκαετίες, ο Hawkings θεωρήθηκε από τους γνώστες της μόδας ως μια αξιόπιστη και έμπειρη επιλογή. Ακόμη και αν τα σχέδια που παρουσίασε κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν ήταν ιδιαίτερα ριψοκίνδυνα, εκτελέστηκαν με υψηλό βαθμό ποιότητας. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, δήλωσε στη Vogue ότι «προετοιμαζόταν» για τον ρόλο αυτό «σε όλη του τη ζωή». Τι θα μπορούσε να πάει στραβά;

Fylliana-InPost

Πολυτέλεια: Τι συνέβη τελικά με τον Tom Ford

Όλα φαίνονταν πως έβαιναν καλώς. Σύμφωνα με τους Fianacial Times, σε μια προεπισκόπηση της συλλογής Tom Ford για την άνοιξη του 2025 αυτό το μήνα, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Λονδίνο αντί για τον εκθεσιακό χώρο του Μιλάνου, παρουσιάστηκαν νέες τσάντες με πιο εμφανές το χαρακτηριστικό λογότυπο «T». Επίσης, εμφανίστηκαν σχέδια για την κυκλοφορία νέων προϊόντων ομορφιάς όπως και για ένα νέο άρωμα που θα λανσαριστεί στο ντεφιλέ του Σεπτεμβρίου.

Και τότε, τελείως αναπάντεχα, ανακοινώθηκε πως ο Hawkings, μετά από δύο μόνο συλλογές, αποχώρησε, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμη ο διάδοχός του. Ως αποτέλεσμα η μάρκα σχεδιάζει να αποφύγει την επίδειξη της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και αντ’ αυτού να παρουσιάσει την επόμενη συλλογή της μέσω του εκθεσιακού της χώρου.

Η μόδα αλλάζει για να επιβιώσει από τον Tom Ford έως τη Chanel

O Peter Hawkings

Αποχωρήσεις παντού

Η αποχώρηση του Hawkings από τον Tom Ford είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά από αποχωρήσεις σχεδιαστών υψηλού προφίλ τους τελευταίους μήνες: η θέση του δημιουργικού διευθυντή στον οίκο Chanel – αναμφισβήτητα η πιο περιζήτητη και υψηλού προφίλ θέση στον χώρο της μόδας – παραμένει κενή μετά την αποχώρηση της Virginie Viard τον Ιούνιο, κλείνοντας μια καριέρα σχεδόν τριών δεκαετιών στον γαλλικό οίκο πολυτελείας.

Ο Givenchy δεν έχει ακόμη ορίσει τον διάδοχο του Matthew Williams, ο οποίος αποχώρησε από την εταιρεία τον Δεκέμβριο του 2023 μετά από τρία χρόνια ως δημιουργικός διευθυντής. Η άφιξη ενός νέου διευθύνοντος συμβούλου στο εμπορικό σήμα που ανήκει στην LVMH αυτόν τον μήνα υποδηλώνει ότι ο διορισμός ενός σχεδιαστή θα μπορούσε να δρομολογηθεί σύντομα.

Και έπειτα υπάρχει ο Dries Van Noten, ο οποίος αποσύρθηκε μετά την τελευταία του ανδρική επίδειξη τον Ιούνιο. Ο αντικαταστάτης του στην ομώνυμη μάρκα που ανήκει στον Puig, επίσης δεν έχει ακόμη οριστεί.

Τουλάχιστον ο Lanvin, ο οποίος μετά από ένα χρόνο συλλογών συνεργασίας χωρίς σαφή δημιουργική καθοδήγηση, έχει ως νέο καλλιτεχνικό διευθυντή τον Peter Copping από τον Ιούνιο.

Και ο οίκος Valentino δεν έχασε χρόνο προσλαμβάνοντας τον πρώην σχεδιαστή-σταρ του οίκου Gucci, Alessandro Michele, μια μόλις εβδομάδα αφότου ο επί σειρά ετών δημιουργικός διευθυντής του Pierpaolo Piccioli ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει μετά από περισσότερα από 25 χρόνια στη μάρκα.

Η μόδα αλλάζει για να επιβιώσει από τον Tom Ford έως τη Chanel

O Alessandro Michele

Δημιουργικός ανασχηματισμός

Αυτός ο εκ βάθρων ανασχηματισμός στις μάρκες, αν και συναρπαστικός για το καινούργιο, σηματοδοτεί μια άνευ προηγουμένου περίοδο αλλαγών. Όπως επισημαίνουν οι FT, σε μια αγορά πολυτελείας που βαίνει μειούμενη παγκοσμίως με ελάχιστες εξαιρέσεις, την ευρύτερη οικονομική αβεβαιότητα και τις ταχέως μεταβαλλόμενες καταναλωτικές προτιμήσεις, η πίεση για τις εταιρείες να βγάλουν κέρδη έχει αυξηθεί, και μαζί της η πίεση προς τους δημιουργικούς διευθυντές που βρίσκονται πίσω από τα προϊόντα τους.

«Καθώς οι μάρκες προσπαθούν να ζήσουν σε αυτό το περιβάλλον, αυτό μπορεί να έχει αντίκτυπο στις προσλήψεις δημιουργικών διευθυντών, επειδή ψάχνουν να προσλάβουν την κοινότητα ενός σχεδιαστή», λέει στους FT η Alice Bouleau, εταίρος της Sterling International, μιας εταιρείας αναζήτησης στελεχών που ειδικεύεται στην πολυτελή μόδα και το λιανικό εμπόριο. Πράγματι, η άφιξη ενός νέου δημιουργικού διευθυντή μπορεί να φέρει νέους πελάτες. Χρειάζεται όμως χρόνος για να δούμε αποτελέσματα.

Συνήθως, χρειάζονται τουλάχιστον τρεις σεζόν (δηλαδή περίπου ενάμισι έτος) για να υλοποιηθεί πλήρως το όραμα ενός νέου σχεδιαστή – αυτό όμως δεν αρκεί γιατί τα στελέχη επιθυμούν να δουν απόδοση και μάλιστα γρήγορα, επισημαίνει η Stephanie Jackson, συνιδρύτρια της εταιρείας προσλήψεων μόδας πολυτελείας SJR, στους πελάτες της οποίας περιλαμβάνονται η Prada και η Hermès. «Οι ενδιαφερόμενοι περιμένουν σαφή αποτελέσματα από την επένδυσή τους και υπάρχει ένα μικρότερο χρονικό διάστημα στο οποίο αυτοί οι σχεδιαστές πρέπει να αποδείξουν την αξία τους».

«Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έχω δει τόσο μεγάλη αβεβαιότητα από την πλευρά των εμπορικών σημάτων και των ταλέντων», προσθέτει η Karen Harvey, ιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος του ομώνυμου συμβουλευτικού ομίλου της, ο οποίος συνεργάζεται με κορυφαία εμπορικά σήματα πολυτελείας από τη δεκαετία του 1990 (πρόσφατοι πελάτες είναι οι Calvin Klein, Ralph Lauren και Valextra). «Η πτώση της κατανάλωσης στο επίπεδο της πολυτέλειας είναι κάτι για το οποίο οι εταιρείες είτε είναι προετοιμασμένες, είτε θα θα αντιμετωπίσουν με σπασμωδικές κινήσεις».

Η μόδα αλλάζει για να επιβιώσει από τον Tom Ford έως τη Chanel

H Maria Grazia Chiuri (Paris Match)

Μεγάλες προσδοκίες

Η δυσκολία για τους σημερινούς δημιουργικούς διευθυντές έγκειται στο ότι οι προσδοκίες ξεπερνούν κατά πολύ την απλή αύξηση της κατώτατης γραμμής. Σχεδιαστές όπως ο Viard και η Maria Grazia Chiuri, που σήμερα είναι δημιουργική διευθύντρια στον Dior, έχουν δεχτεί πολλές επικρίσεις από διαδικτυακούς (συχνά ερασιτέχνες) κριτικούς, παρά τις αντίστοιχες εμπορικές τους επιτυχίες.

Στη Chanel, οι πωλήσεις αυξήθηκαν από 11,1 δισ. δολάρια το 2018, λίγο πριν από την άφιξη της Viard, σε 19,7 δισ. δολάρια το 2023. Ενώ ο όμιλος Dior μπορεί να υπερηφανεύεται για πωλήσεις 86,2 δισ. ευρώ το 2023, από 39,5 δισ. ευρώ το 2016, όταν η Chiuri ξεκίνησε στην αντίστοιχη θέση.

Υπάρχει επίσης το πρόβλημα της αντικατάστασης ταλέντων, όπως ο Tom Ford ή ο αείμνηστος Karl Lagerfeld στη Chanel, των οποίων οι larger-than-life προσωπικότητες ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τις μάρκες τους.

«Ενώ οι πωλήσεις είναι σημαντικές, η διατήρηση μιας θετικής εικόνας είναι ζωτικής σημασίας και η δημοτικότητα ενός σχεδιαστή μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη φήμη μιας μάρκας», λέει ο Jackson. Η ίδια αποδίδει ένα μέρος αυτού του γεγονότος στην παγκοσμιοποίηση και στον εκδημοκρατισμό της μόδας. «Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη έκθεση».

Γιατί αλλάζουν οι σχεδιαστές

Πέρα από τη δημιουργία ισχυρών προϊόντων, εξηγούν οι FT, οι σχεδιαστές απαιτείται πλέον να είναι επιχειρηματίες που μπορούν να εξισορροπήσουν τη δημιουργικότητα με την εμπορική επιτυχία και να ενεργούν επίσης ως πρεσβευτές του κοινού. Όμως η εξύμνηση ενός ατόμου μπορεί να είναι προβληματική, καθώς οι σχεδιαστές είναι απλώς ένα μέρος μιας ευρύτερης εξίσωσης για την επιτυχία που περιλαμβάνει επίσης την τιμολόγηση, το merchandising, την επικοινωνία και τη διανομή.

«Είναι σαν κάποιες μάρκες να περιμένουν έναν σωτήρα που θα έρθει και θα τα αλλάξει όλα. Αλλά ένας σχεδιαστής είναι απλώς ένα άτομο», λέει η Bouleau.

Μερικές φορές, απαιτείται μια αλλαγή. Ενώ ο Hawkings είχε αποδειχθεί άριστος στην ανδρική ένδυση, ο ιταλικός όμιλος Ermenegildo Zegna Group, ο οποίος διαχειρίζεται τον βραχίονα μόδας του Tom Ford, μπορεί να έχει φιλοδοξίες να επεκτείνει τις πωλήσεις γυναικείων ενδυμάτων της μάρκας.

«Οι δυο τους έχτισαν μαζί την ανδρική ένδυση και έκαναν εξαιρετική δουλειά», διευκρινίζει η Harvey. «Αλλά ο κόσμος αλλάζει. Θα πρέπει τα γυναικεία ρούχα Tom Ford σήμερα να αντικατοπτρίζουν τους ίδιους ακριβώς κώδικες που είχε αναπτύξει ο Tom Ford σε μια πολύ διαφορετική εποχή και σε ένα πολύ διαφορετικό μέρος; Θα πρέπει να υπάρχει περισσότερο η άποψη της γυναίκας;».

Η μόδα αλλάζει για να επιβιώσει από τον Tom Ford έως τη Chanel

Άλλη μία ευκαιρία

Από την πλευρά της η Cristina Baruzzi, συνεργάτης της Sterling International, η οποία έχει δεκαετή εμπειρία στο HR της Prada και της Valentino, βλέπει τις πρόσφατες μετακινήσεις ως μια ευκαιρία για τις εταιρείες να ανανεώσουν τη στρατηγική τους και να επαναπροσδιορίσουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο. «Όλοι στον τομέα της πολυτέλειας ακολουθούν τον ίδιο δρόμο, επικεντρώνοντας την προσοχή τους στις νεότερες γενιές και αναβαθμίζοντας την τοποθέτηση της μάρκας τους. Αλλά η κορυφή είναι πολύ μικρή».

Παρά τις μεγάλες προσδοκίες, τελικά, το προϊόν παραμένει το κλειδί, καταλήγει η Bouleau. «Πρόκειται για μια επιχείρηση που θέλει να είναι κερδοφόρα. Φυσικά υπάρχουν διευθύνοντες σύμβουλοι που ενδιαφέρονται να έχουν έναν cool σχεδιαστή, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στο να γίνουν ένα cool brand. Αλλά στο τέλος της ημέρας, δεν έχει νόημα αν δεν πουλάς και δεν μπορείς να πληρώσεις τους μισθούς των υπαλλήλων σου».

Πηγή: ΟΤ

Marianna Triadafyllou
Θέματα: Μόδα
Press Room

Press Room

Άρθρα, απόψεις και αναλύσεις που καλύπτουν τα πιο σημαντικά γεγονότα στην Κοζάνη, και την Δυτική Μακεδονία. Καθημερινή ενημέρωση με Νέα και Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Η νέα κρίση στην Μέση Ανατολή ανεβάζει στα ύψη το πετρέλαιο

Επόμενη Ανάρτηση

Έρχονται νέες ανατιμήσεις στον καφέ

Banner 1
Banner 2
Banner 3
Banner 4
Banner 5
Banner 6
Banner 7
Banner 8
×

Σχετικά Άρθρα

Η λίστα του Tasteatlas με τα κορυφαία ελληνικά γλυκά
Γεύσεις

Η λίστα του TasteAtlas με τα κορυφαία ελληνικά γλυκά

21/09/2025
Οι κίνδυνοι από τη «γρήγορη μόδα»: Η φτήνια τρώει τον παρά και θέσεις εργασίας
Μόδα - Design

Οι κίνδυνοι από τη «γρήγορη μόδα»: Η φτήνια τρώει τον παρά και θέσεις εργασίας

20/09/2025
Giorgio Armani: Ο μοναδικός από τους μεγάλους της μόδας που δεν πούλησε ποτέ την εταιρεία του
Μόδα - Design

Giorgio Armani: Ο μοναδικός από τους μεγάλους της μόδας που δεν πούλησε ποτέ την εταιρεία του

06/09/2025
Σε ποια χώρα ζουν τα πιο ευτυχισμένα παιδιά του κόσμου; Απογοητευτική η θέση της Ελλάδας
LifeStyle

Σε ποια χώρα ζουν τα πιο ευτυχισμένα παιδιά του κόσμου; Απογοητευτική η θέση της Ελλάδας

07/08/2025
Η πολυτέλεια θα βγει από τη μόδα
Μόδα - Design

Η πολυτέλεια θα βγει από τη μόδα

21/06/2025
Ρ. Σέιμπερν: Η Ελλάδα διαθέτει παγκόσμιας κλάσης ποικιλίες σταφυλιών που δεν τις βρίσκεις αλλού
Γεύσεις

Ρ. Σέιμπερν: Η Ελλάδα διαθέτει παγκόσμιας κλάσης ποικιλίες σταφυλιών που δεν τις βρίσκεις αλλού

04/03/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
ΔΕΗ
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

 Συλλαλητήριο από αγρότες, κτηνοτρόφους και εργαζόμενους στο μπλόκο της Σιάτιστας

Εκλογή νέας συντονιστικής επιτροπής στη Γενική Συνέλευση της Δημοτικής Κίνησης

Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας στη 12η ΑΙΤ EXPO 2025

Συλλογή λαδιού για τα χριστουγεννιάτικα δέματα αγάπης του Φιλοπρόοδου Συλλόγου

Με φως, μουσική και πλήθος κόσμου άναψε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο στα Γρεβενά! (εικόνες)

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Κοζάνη: Έντονη ανησυχία παραγωγών Φ/Β για το μέλλον των ΑΠΕ – «Η κυβέρνηση δεν μας ακούει»
Ενέργεια

Κοζάνη: Έντονη ανησυχία παραγωγών Φ/Β για το μέλλον των ΑΠΕ – «Η κυβέρνηση δεν μας ακούει»

16/12/2025
Ηλεκτρικό ρεύμα: Πώς αλλάζετε πάροχο μέσω Gov.gr – Βήμα βήμα η διαδικασία
Ενέργεια

Ηλεκτρικό ρεύμα: Πώς αλλάζετε πάροχο μέσω Gov.gr – Βήμα βήμα η διαδικασία

16/12/2025
Αρχιμανδρίτης Νικηφόρος Μανάδης – Ταλαντούχος Συγγραφέας
Άρθρα-Απόψεις

Αρχιμανδρίτης Νικηφόρος Μανάδης – Ταλαντούχος Συγγραφέας

16/12/2025
Εξιστορείν και Ιστορείν
Άρθρα-Απόψεις

Εξιστορείν και Ιστορείν

16/12/2025
Ένα ακόμη βήμα για την αναβάθμιση της Τ.Κ  Μηλιάς
Δελτία Τύπου

Ένα ακόμη βήμα για την αναβάθμιση της Τ.Κ  Μηλιάς

16/12/2025
Το One Vision από τη ΔΕΗ διαμορφώνει τη νέα εμπειρία πελάτη
Δελτία Τύπου

Το ONE VISION από τη ΔΕΗ διαμορφώνει τη νέα εμπειρία πελάτη

16/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Θάρρος: Η Ημερήσια Ενημέρωση της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας
Το Θάρρος είναι ένα από τα ιστορικά μέσα ενημέρωσης της περιοχής, προσφέροντας αξιόπιστη κάλυψη σε πολιτική, κοινωνία, οικονομία, πολιτισμό και αθλητισμό, τόσο στην έντυπη όσο και στη ψηφιακή του μορφή.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • To Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

Tharos Logo2022

Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.