• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες – Πάνω από 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν «μάρκες»

ΘάρροςΘάρρος
Αγορά
Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες – Πάνω από 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν «μάρκες»
21/11/2024
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Dior & Burberry γνώρισαν τεράστια πτώση

Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ’ αυτό μένειν, έλεγε ο Ηράκλειτος. Και έτσι παρά τα χρόνια ισχυρών επιδόσεων, η αγορά για προσωπικά είδη πολυτελείας πρόκειται να επιβραδυνθεί φέτος για πρώτη φορά από τη Μεγάλη Ύφεση του 2009.

Τώρα, 50 εκατομμύρια καταναλωτές πολυτελείας είτε έχουν εγκαταλείψει την αγορά επώνυμων ειδών είτε δεν αντέχουν οικονομικά, προειδοποιεί η νέα ετήσια έκθεση πολυτελείας της Bain & Company.

Μόνο το ένα τρίτο των εμπορικών σημάτων πολυτελείας θα κλείσει τη χρονιά με θετική ανάπτυξη, υποστήριξε η Bain, από τα δύο τρίτα πέρυσι.

Κοιτάζοντας το μέλλον, ανέφερε ότι για να παραμείνουν ζωντανές, οι επωνυμίες πρέπει να επαναξιολογήσουν την πρόταση αξίας τους — κυρίως για την γενιά Gen Z και να συνεχίσουν να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες προσδοκίες τους.

Αλλά πώς; Η Μαρί Ντρίσκολ, αναλύτρια μετοχών που επικεντρώνεται στο λιανικό εμπόριο πολυτελείας, είπε στο Fortune ότι το κλειδί είναι η επανεφεύρεση.

«Επιστρέψτε στα βασικά, κάντε τα προϊόντα πιο εμπνευσμένα, κάντε την εμπειρία αγορών υπέροχη», είπε η Ντρίσκολ. «Πρέπει να δίνεις συνεχώς στους καταναλωτές από μια νέα οπτική γωνία και να τους εκπλήσσεις και να τους ευχαριστείς».

«Ένα υπέροχο παγωτό καταντάει βαρετό από τη στιγμή που το παίρνετε για πέμπτη φορά», πρόσθεσε η Ντρίσκολ.

Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες – Πάνω από 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν «μάρκες»

Υποσχέσεις που αθετήθηκαν

Σε κάποιο επίπεδο, οι μάρκες αθέτησαν τις υποσχέσεις τους προς τους καταναλωτές, είπε η Ντρίσκολ.

«Από το 2019, σημειώθηκε υψηλή αύξηση της τιμής στα είδη πολυτελείας χωρίς αντίστοιχη αύξηση στην καινοτομία, στην εξυπηρέτηση, στην ποιότητα ή στην απήχηση που θα έπρεπε να προσφέρει μια μάρκα πολυτελείας», πρόσθεσε η Ντρίσκολ. «Φέτος, αυτό έπληξε πραγματικά τους καταναλωτές και νιώσαμε τον πλήρη αντίκτυπο».

Ίσως, αυτό εξηγεί ως έναν βαθμό γιατί οι εταιρείες πολυτελείας, συμπεριλαμβανομένης της LVMH (η οποία κατέχει τους Dior και Louis Vuitton), Burberry και Kering (ιδιοκτήτρια της YSL και της Gucci), έχασαν τους στόχους εσόδων φέτος.

Στην πραγματικότητα, η LVMH εκθρονίστηκε ως η πιο πολύτιμη εταιρεία της Ευρώπης τον Σεπτέμβριο του 2023 από τη Novo Nordisk, την κατασκευάστρια του Ozempic.

Οι πελάτες, πέρα από τις εντυπωσιακές τιμές με τις οποίες οι μισθοί τους σπάνια συμβαδίζουν, είναι πιθανό να αυξάνονται χωρίς να εντυπωσιάζονται από τα προϊόντα που έχουν να προσφέρουν αυτές οι μάρκες υψηλής ποιότητας.

Κάποιοι περισσότερο από άλλους. Ο Μάικλ Κορς, ιδρυτής της ομώνυμης Michael Kors, είπε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης τον Σεπτέμβριο ότι παλεύει με την «κούραση της επωνυμίας» σε μια προσπάθεια να εξηγήσει τις μειώσεις εσόδων κατά 14% από έτος σε έτος, δείχνοντας τη γρήγορη μόδα και τους influencers που συμβαδίζουν με τις τάσεις πολύ, πολύ πιο γρήγορα.

«Ο καταναλωτής πολυτελείας θέλει κάτι που είναι σπάνιο, μοναδικό, κατά παραγγελία, όμορφο και αποκλειστικά δικό του», είπε στο Fortune η Χίθα Χέρτσογκ, αναλυτής λιανικής. Από το να δημιουργούν ιδιαίτερα κομμάτια για τους VIP πελάτες τους ή να δημιουργήσουν κάτι που οι πελάτες μπορούν να προσπαθήσουν να αποκτήσουν τελικά».

Μια σημαντική εξαίρεση είναι η Hermés, η οποία εκτοξεύτηκε στα ύψη φέτος, ενώ οι αντίπαλοι της δυσκολεύονται. Η Χέρτσογκ είπε ότι αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην τσάντα Birkin, η οποία συγκεντρώνει μακριές λίστες. Αυτή η αποκλειστικότητα, είπε η Χέρτσογκ, «δημιουργεί ένα μυστήριο σχετικά με την κατοχή κάτι σπάνιου και του δίνει την αίσθηση της αξίας όταν κοιτάς την τιμή».

Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες – Πάνω από 50 εκατομμύρια άνθρωποι σταμάτησαν να αγοράζουν «μάρκες»

Το σύνδρομο της Κίνας

Η Κίνα στήριζε την ανάπτυξη της πολυτέλειας από το 2000 μέχρι την πανδημία. «Η ανάπτυξη πολυτέλειας παγκοσμίως επωφελήθηκε από την ανάπτυξη της κινεζικής μεσαίας τάξης, της φιλόδοξης τάξης και των ανθρώπων που έγιναν εκατομμυριούχοι», είπε η Ντρίσκολ.

Η LVMH σημείωσε πτώση εσόδων κατά 3% τον περασμένο μήνα, λόγω σε μεγάλο βαθμό των συνεχιζόμενων επιπτώσεων του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ειδικά στην κρίσιμη κινεζική αγορά. Από την πλευρά της, η Kering ανέφερε πτώση 15% από έτος σε έτος τον περασμένο μήνα.

Η Bain είπε ότι η απότομη μείωση των δαπανών στην Κίνα οφείλεται στην «ελλιπή εμπιστοσύνη των καταναλωτών».

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το τρέχον οικονομικό περιβάλλον έχει κάνει πολλούς «φιλόδοξους» αγοραστές πιο συντηρητικούς στις δαπάνες τους, δήλωσε στο Fortune ο Νίκολας Λίνας-Καριζόσα, συνεργάτης της BCG που επικεντρώνεται στην πολυτέλεια. «Δίνουν προτεραιότητα είτε στις χρηματοοικονομικές επενδύσεις είτε στις δαπάνες σε άλλες κατηγορίες που θεωρούν πιο σημαντικές για αυτούς».

Συνολικά, ολόκληρος ο τομέας πολυτελείας πρόκειται να συρρικνωθεί κατά 2% κατά την περίοδο πλήρους έτους του 2024, είπε η Bain.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι καταναλωτές σταματούν εντελώς τις δαπάνες τους. Οι τομείς των ταξιδιών, του εκλεκτού κρασιού και της εστίασης και των αυτοκινήτων ανέφεραν μέτρια ανάπτυξη φέτος.

Επιπλέον, μια «σταδιακή ανάκαμψη» στα τέλη του 2025 είναι παρόλα αυτά πιθανή στην Κίνα, στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ και ιδιαίτερα στην Ιαπωνία, όπου οι αγοραστές επωφελούνται από τις ευνοϊκές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Πηγή: ΟΤ

Marianna Triadafyllou
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Πότε θα καταβληθεί το έκτακτο επίδομα Χριστουγέννων

Επόμενη Ανάρτηση

Έως το 2027 καταργούνται τα τεκμήρια ελεύθερων επαγγελματιών

Σχετικά Άρθρα

Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday και ποιες προσφορές προτιμούν
Αγορά

Τι θα αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday και ποιες προσφορές προτιμούν

26/11/2025
Ανοιχτά καταστήματα: Οι 4 Κυριακές της εορταστικής περιόδου 2025
Αγορά

Ανοιχτά καταστήματα: Οι 4 Κυριακές της εορταστικής περιόδου 2025

21/11/2025
Τέλος στην αφορολόγητη εισαγωγή μικροδεμάτων από το 2026 – Νέοι κανόνες για Temu, Shein και E Shops
Αγορά

Τέλος στην αφορολόγητη εισαγωγή μικροδεμάτων από το 2026 – Νέοι κανόνες για Temu, Shein και e-shops

16/11/2025
Γιάννης Μπρατάκος: Δασμοί στα μικροδέματα – Γιατί ενισχύουν τον δίκαιο ανταγωνισμό
Αγορά

Γιάννης Μπρατάκος: Δασμοί στα μικροδέματα – Γιατί ενισχύουν τον δίκαιο ανταγωνισμό

15/11/2025
Ανοιχτά καταστήματα τέσσερις Κυριακές έως το τέλος του 2025 – Όλες οι ημερομηνίες
Αγορά

Ανοιχτά καταστήματα τέσσερις Κυριακές έως το τέλος του 2025 – Όλες οι ημερομηνίες

14/11/2025
Γιατί Black Friday σημαίνει «πανζουρλισμός» στην Αμερική αλλά όχι στην Ελλάδα
Αγορά

Γιατί Black Friday σημαίνει «πανζουρλισμός» στην Αμερική αλλά όχι στην Ελλάδα

13/11/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

Η φλόγα που ενώνει γενιές !

European Taekwondo Final Grand Prix Sarajevo, Bosnia & Herzegovina – 3–6 Δεκεμβρίου 2025

Εξαγριωμένοι όσο ποτέ οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας…

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης
Καστοριά

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης

02/12/2025
Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

02/12/2025
Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου
Άρθρα-Απόψεις

Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου

02/12/2025
Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων
Δελτία Τύπου

Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων

02/12/2025
Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα
Δελτία Τύπου

Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα

02/12/2025
Ο κόσμος του απλού
Άρθρα-Απόψεις

Ο κόσμος του απλού

02/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.