• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Στην Κοζάνη θα δοκιμαστεί το αστικό λεωφορείο υδρογόνου

ΘάρροςΘάρρος
Κοζάνη, Ενέργεια
Στην Κοζάνη θα δοκιμαστεί το αστικό λεωφορείο υδρογόνου
22/05/2024
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Σε ποιες 4 πόλεις της Ελλάδας θα δοκιμαστεί το νέο λεωφορείο υδρογόνου

Πώς λειτουργεί ένα αστικό λεωφορείο υδρογόνου στην Ελλάδα; Τελικά αυτό το καύσιμο αποτελεί μια εναλλακτική μορφή ενέργειας που μπορεί να συνδράμει στην απαιτούμενη εξασφάλιση του πράσινου μέλλοντος στις μεταφορές και που επιτάσσει η διαπιστωμένη αύξηση των συνεπειών της κλιματικής κρίσης; Με τι κατανάλωση κινείται το λεωφορείο υδρογόνου και ποια είναι τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματά του;

Τις απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά και όχι μόνο, θα δώσουν τα πιλοτικά δρομολόγια του λεωφορείου υδρογόνου που βρίσκεται στην χώρα  στο πλαίσιο του 3ου JIVE Roadshow (17/5-6/6) και το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη.

Το αστικό λεωφορείο υδρογόνου, παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη στο πλαίσιο της εκδήλωσης που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) και οι Οργανισμοί Συγκοινωνιακού Έργου (ΟΣΕΘ) και Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), με θέμα «Hydrogen Mobility Info Day at AUTH, 3ο JIVE Roadshow», υπό την αιγίδα του Yπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Στόχος είναι το αστικό λεωφορείο υδρογόνου να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην Κοζάνη, στην Αθήνα και στην Πάτρα, έτσι ώστε να διαπιστωθεί το κατά πόσο μπορεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα των ελληνικών πόλεων. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την επίδειξη της λειτουργίας αστικού λεωφορείου υδρογόνου, θα πραγματοποιηθεί σε κάθε πόλη ενημερωτική εκδήλωση για την παρουσίαση των έργων JIVE και TRIERES, του λεωφορείου υδρογόνου και γενικότερα για τα οφέλη από τη χρήση του υδρογόνου στις οδικές μεταφορές, ενώ αυτή θα «ταξιδέψει» και εκτός ελληνικών συνόρων, σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Βοσνία -Ερζεγοβίνη.

Το αστικό λεωφορείο υδρογόνου «Είναι ένα λεωφορείο, με μηδενικούς ρύπους, αθόρυβο, με πράσινη τεχνολογία. Σε σχέση με τα λεωφορεία μπαταρίας έχει το πλεονέκτημα να κινείται με μεγαλύτερη αυτονομία μέχρι και 600 χιλιόμετρα, με χαμηλό κόστος, και ανεφοδιάζεται μέσα σε 15 λεπτά», επισήμανε σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο διαχειριστής του cluster Cube Βιοοικονομίας και Περιβάλλοντος Δυτικής Μακεδονίας, Νίκος Ντάβος, προσθέτοντας ότι «το πράσινο μέλλον τις μεταφορές έρχεται να γίνει με τη χρήση και του υδρογόνου».

Σε ερώτηση για το πότε θα μπορέσουν να κυκλοφορήσουν αστικά λεωφορεία υδρογόνου στην Ελλάδα, ο κ. Ντάβoς επισήμανε ότι πρέπει αρχικά να κατασκευαστούν οι απαραίτητες υποδομές παραγωγής και ανεφοδιασμού υδρογόνου και στο πλαίσιο αυτό, διατύπωσε την εκτίμησή του ότι μέχρι το 2027 είναι πιθανόν να κυκλοφορούν αυτά τα οχήματα στη χώρα μας. Αναφερόμενος στο κόστος επένδυσης, ο ίδιος είπε ότι ναι μεν το κόστος του λεωφορείου αγγίζει σήμερα τις 600.000 ευρώ, ωστόσο όπως πρόσθεσε, είναι πολύ πιο συμφέρον ως καύσιμο σε σχέση με το πετρέλαιο και το επόμενο διάστημα με την πρόοδο της τεχνολογίας -αλλά και την τιμή του υδρογόνου- θα είναι περισσότερο οικονομικό.

Η τεχνολογία υπάρχει απαιτούνται υποδομές «Θέλουμε να δείξουμε, ότι η τεχνολογία που μπορεί να αξιοποιήσει το καύσιμο του υδρογόνου υπάρχει», τόνισε ο καθηγητής του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Λεωνίδας Ντζιαχρήστος, εκφράζοντας την ελπίδα του «σύντομα το υδρογόνο να αποτελεί μια μορφή ενέργειας που θα την χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας χωρίς να ρυπαίνουμε το περιβάλλον, να επιδεινώνουμε τα αέρια θερμοκηπίου και την κλιματική αλλαγή». Κατά τον ίδιο, η σημερινή εκδήλωση στοχεύει στο να καταστήσει γνωστό και σαφές στην κοινωνία ότι λύσεις υπάρχουν και αυτό που «χρειαζόμαστε, είναι κάποια γενναία βήματα για να προχωρήσουμε στα επόμενα στάδια».

Ποια είναι τα γενναία βήματα; Όπως εξήγησε ο ίδιος, «για να προωθήσουμε την τεχνολογία υδρογόνου θα πρέπει να γίνει κατάλληλη υποδομή ώστε να διατίθεται το υδρογόνο. Υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν την παραγωγή υδρογόνου, θα φτιάχνουμε λοιπόν ένα τέτοιο καύσιμο στην Ελλάδα και έτσι θα μπορούμε στη σταδιακά να χρησιμοποιήσουμε στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά και σε άλλες καταναλώσεις ενέργειας». Ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά; «Το μεγάλο πλεονέκτημα του υδρογόνου είναι ότι δίνει μεγάλη αυτονομία στο λεωφορείο σε πολύ σύντομο χρόνο ανεφοδιασμού.

Το λεωφορείο που είναι σταθμευμένο έξω από το κτίριο ΚΕΔΕΑ του ΑΠΘ στη Θεσσαλονίκη, είναι υδρογόνου, που κατά βάση είναι μεν ένα ηλεκτρικό λεωφορείο, αλλά όμως δεν χρησιμοποιούνται μπαταρίες, αλλά μια άλλη τεχνολογία, το ανεφοδιάζουμε μέσα σε δέκα λεπτά με υδρογόνο, το οποίο καύσιμο επί του λεωφορείου μετατρέπεται σε ηλεκτρικό ρεύμα και τροφοδοτεί την κίνηση του λεωφορείου. Ο ανεφοδιασμός μπορεί να γίνει σε δέκα λεπτά και το λεωφορείο να έχει μια αυτονομία της τάξης των 350 με 400 χιλιομέτρων μέσα σε ένα αστικό περιβάλλον», επισήμανε ο κ. Ντζιαχρήστος. Σε ό,τι αφορά το κόστος, ο ίδιος επισήμανε ότι το υδρογόνο είναι ένα εμπορικό προϊόν και σήμερα διαμορφώνεται στα 12 ευρώ/κιλό. «Σήμερα, μπορεί να είναι πολλαπλάσιο του κόστους του πετρελαίου και της βενζίνης, όμως σταδιακά ευελπιστούμε και σχεδιάζουμε ότι θα μειωθεί σημαντικά και ο στόχος είναι να πάμε σε ένα ευρώ/κιλό μέσα στα επόμενα πέντε με έξι χρόνια και έτσι η τεχνολογία θα γίνει πιο ωφέλιμη να χρησιμοποιείται», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος, ανέφερε ότι προσωπική του πεποίθηση αποτελεί ότι το υδρογόνο είναι μία από τις λύσεις που υπάρχουν στην ενεργειακή μετάβαση και στην απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα και λέγοντας ότι «δεν θα μπορέσουμε να τροφοδοτήσουμε τις μεταφορές μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, χρειαζόμαστε εναλλακτικές», ανέφερε ότι «για εμένα το υδρογόνο για τις οδικές μεταφορές, είναι η βέλτιστη συμπληρωματική λύση μαζί με την ηλεκτρική ενέργεια». Σε δύο με τρία χρόνια έτοιμο πρατήριο υδρογόνου στον ΟΣΥ ΑΕ «Το υδρογόνο είναι ένα πολύ σημαντικό καύσιμο, είναι ουσιαστικά το καύσιμο του μέλλοντος στις βαριές μεταφορές και εμείς στις αστικές συγκοινωνίες θεωρούμε ότι θα αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία για την εξυπηρέτηση των πολιτών ειδικά στο λεκανοπέδιο της Αθήνας», επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος ΟΣΥ ΑΕ, Στέφανος Αγιάσογλου και εκφράζοντας την χαρά του για την έλευση του αστικού λεωφορείου υδρογόνου στην Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, γνωστοποίησε ότι στην Αθήνα, η αντίστοιχη εκδήλωση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 30/5.

Τονίζοντας ότι ο ΟΣΥ ΑΕ συμμετέχει στο πρόγραμμα Trieres με άλλες εταιρείες, ο0 κ. Αγιάσογλου γνωστοποίησε ότι «στο επόμενο διάστημα, ίσως τον επόμενο μήνα, θα έχουμε δύο λεωφορεία υδρογόνου που μας χρηματοδοτεί το πρόγραμμα το Horizon, για να τα εντάξουμε στο στόλο μας και να μεταφέρουμε επιβάτες πιλοτικά και έτσι θα μπορέσουμε να δούμε πώς αυτά ανταπεξέρχονται σε πραγματικές συνθήκες μέσα στο λεκανοπέδιο της Αττικής». Μάλιστα, όπως είπε, ο ΟΣΥ ΑΕ έλαβε το πράσινο φως και εγκρίθηκε ευρωπαϊκή χρηματοδότηση ύψους 3 εκατ. ευρώ «προκειμένου να φτιάξουμε πρατήριο υδρογόνου στις εγκαταστάσεις μας στα Άνω Λιόσια του Θριασείου».

Λέγοντας ότι οι εγκαταστάσεις είναι συνολικής έκτασης 120 στρεμμάτων, τόνισε ότι έχει ήδη αποφασιστεί η παραχώρηση έξι στρεμμάτων για την κατασκευή του πρατηρίου υδρογόνου. «Μπαίνουμε στις νομικές διαδικασίες με την ΕΕ για να δούμε πώς θα γίνει η παραχώρηση και αναμένουμε στα επόμενα δύο με τρία χρόνια το πρατήριο υδρογόνου στις εγκαταστάσεις μας θα είναι έτοιμο», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Αναφερόμενος στη δεύτερη φάση του μεγάλου διαγωνισμού για την ανανέωση του στόλου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με 1300 καινούρια λεωφορεία, ο κ. Αγιάσογλου τόνισε ότι προγραμματίζεται 50 με 100 λεωφορεία να είναι υδρογόνου και να ενταχθούν στο δυναμικό των αστικών συγκοινωνιών έως το 2027. «Μαζί με ΟΣΥ, υπουργείο υποδομών και Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ, έχουμε σχεδιάσει τον επόμενο διαγωνισμό του 2027 και σκοπεύουμε το επόμενο βήμα στην αστική συγκοινωνία να είναι απόλυτα καθαρό, γιατί πραγματικά έχει κουραστεί ο επιβάτης και ο πολίτης από την ρύπανση και τους ρύπους μέσα στις πόλεις μας», επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) Γιάννης Τόσκας.

Σημείωσε ότι η Θεσσαλονίκη μαζί με τον ΟΑΣΘ κάνει βήματα προόδου προς το πράσινο μέλλον στις μεταφορές και στο πλαίσιο αυτό εξέφρασε την πεποίθησή του ότι «το λεωφορείου του υδρογόνου θα υποστηρίξει αυτό το βηματισμό για ακόμη καλύτερες ημέρες στη αστική συγκοινωνία, οι οποίοι ξεκίνησαν με την έλευση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων στην πόλη και τον οργανισμό και μερικά εκ των οποίων βρίσκονται ήδη στους δρόμους. Είμαστε περήφανοι για αυτά και για το γεγονός ότι τα βάλαμε σε κυκλοφορία σε χρόνο ρεκόρ», τόνισε. Για το ενιαίο εισιτήριο στις μεταφορές, ο κ. Τόσκας είπε ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και με τις εταιρείες που είναι ανάδοχοι του έργου, «πραγματικά έχουμε αποβεί σε έναν αγώνα δρόμου για να προλάβουμε το τέλος της χρονιάς και τη λειτουργία της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης».

Πρόσθεσε:«Αυτό που μπορώ να πω τώρα, είναι ότι είμαστε πραγματικά σε ένα πολύ καλό βηματισμό. Είναι μεγάλες οι πιθανότητες να τεθεί σε ισχύ με την έναρξη της λειτουργίας της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, τον Νοέμβριο του 2024», ανέφερε. Ως ένα τεχνολογικό επίτευγμα, χαρακτήρισε το αστικό λεωφορείο υδρογόνου ο πρύτανης του ΑΠΘ, Χαράλαμπος Φειδάς, εκφράζοντας την πεποίθησή του ότι θα αποτελέσει μια σημαντική λύση για τις απαιτήσεις που έχει η κλιματική κρίση και με στόχο η Ελλάδα να βαδίσει σε ένα μέλλον πράσινο και καθαρό, σύμφωνα και με τις επιταγές της ΕΕ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Marianna Triadafyllou
Θέματα: κλιματική κρίσημεταφορές
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Super League 2: Πέφτει η αυλαία με την Κοζάνη να υποδέχεται την Τετάρτη τον Αιολικό

Επόμενη Ανάρτηση

Ευρωεκλογές: Η «γκρίζα ζώνη» φτάνει στο 18% και προβληματίζει

Σχετικά Άρθρα

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

02/12/2025
«Η Κοζάνη γιορτάΖΕΙ και πάλι..» από την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025
Κοζάνη

«Η Κοζάνη γιορτάΖΕΙ και πάλι..» από την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

02/12/2025
Χαμηλότερες τιμές ρεύματος Δεκέμβριο – Πτώση 17% λόγω ΑΠΕ και μειωμένης ζήτησης
Ενέργεια

Χαμηλότερες τιμές ρεύματος Δεκέμβριο – Πτώση 17% λόγω ΑΠΕ και μειωμένης ζήτησης

02/12/2025
Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για την αναβάθμιση και συντήρηση αθλητικών υποδομών
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για την αναβάθμιση και συντήρηση αθλητικών υποδομών

01/12/2025
Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για τη συντήρηση πεζοδρομίων σε Κοίλα και Χαραυγή
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Υπογραφή σύμβασης για τη συντήρηση πεζοδρομίων σε Κοίλα και Χαραυγή

01/12/2025
Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί η λαϊκή της Αριστοτέλους λόγω του εορτασμού του Αγίου Νικολάου
Κοζάνη

Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου θα διεξαχθεί η λαϊκή της Αριστοτέλους λόγω του εορτασμού του Αγίου Νικολάου

01/12/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

Η φλόγα που ενώνει γενιές !

European Taekwondo Final Grand Prix Sarajevo, Bosnia & Herzegovina – 3–6 Δεκεμβρίου 2025

Εξαγριωμένοι όσο ποτέ οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας…

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης
Καστοριά

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης

02/12/2025
Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

02/12/2025
Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου
Άρθρα-Απόψεις

Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου

02/12/2025
Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων
Δελτία Τύπου

Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων

02/12/2025
Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα
Δελτία Τύπου

Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα

02/12/2025
Ο κόσμος του απλού
Άρθρα-Απόψεις

Ο κόσμος του απλού

02/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.