• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Τι συμβαίνει στα Στενά του Ορμούζ – Η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν αυξάνει τους ναύλους των εμπορευμάτων

ΘάρροςΘάρρος
Κόσμος
Τι συμβαίνει στα Στενά του Ορμούζ – Η σύγκρουση Ισραήλ Ιράν αυξάνει τους ναύλους των εμπορευμάτων
18/06/2025
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Οι ηλεκτρονικές παρεμβολές στα συστήματα πλοήγησης εμπορικών πλοίων έχουν αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες γύρω από τα Στενά του Ορμούζ και τον ευρύτερο Κόλπο, γεγονός που έχει αντίκτυπο στα πλοία που διαπλέουν την περιοχή.

Μάλιστα, όπως αναφέρει η μεγαλύτερη ναυτιλιακή ένωση στον κόσμο, ορισμένοι πλοιοκτήτες επιλέγουν να αποφύγουν τον στρατηγικά σημαντικό δίαυλο, αντανακλώντας ένα αυξανόμενο αίσθημα ανησυχίας στον κλάδο καθώς μαίνεται η σύγκρουση Ισραήλ–Ιράν.

Η ανάφλεξη στην περιοχή αναγκάζει ορισμένους πλοιοκτήτες να επιδείξουν επιπλέον προσοχή τόσο στην Ερυθρά Θάλασσα όσο και στα Στενά του Ορμούζ, μια κρίσιμη πύλη προς την παγκόσμια πετρελαϊκή βιομηχανία – και ένα ζωτικό σημείο εισόδου για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που καταπλέουν στο τεράστιο λιμάνι Τζεμπέλ Άλι του Ντουμπάι.

Ο Γιάκομπ Λάρσεν, επικεφαλής ασφαλείας της Bimco, η οποία εκπροσωπεί τους παγκόσμιους πλοιοκτήτες, δήλωσε ότι η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν φαίνεται να κλιμακώνεται, προκαλώντας ανησυχίες στην κοινότητα των πλοιοκτητών και προκαλώντας μια «μέτρια μείωση» στον αριθμό των πλοίων που πλέουν στην περιοχή.

Η Bimco, η οποία συνήθως δεν ενθαρρύνει τα πλοία να μένουν μακριά από ορισμένες περιοχές, δήλωσε ότι η κατάσταση έχει εισαγάγει ένα στοιχείο αβεβαιότητας.

Αυξημένες απειλές

«Οι συνθήκες και η ανοχή στον κίνδυνο ποικίλλουν σημαντικά μεταξύ των πλοιοκτητών. Φαίνεται ότι οι περισσότεροι πλοιοκτήτες επιλέγουν επί του παρόντος να προχωρήσουν, ενώ κάποιοι φαίνεται να απέχουν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Λάρσεν στο CNBC.

«Κατά τη διάρκεια περιόδων αυξημένων απειλών για την ασφάλεια, οι ναύλοι μεταφοράς και οι μισθοί των πληρωμάτων συχνά αυξάνονται, δημιουργώντας ένα οικονομικό κίνητρο για ορισμένους να αναλάβουν τον κίνδυνο να περάσουν από ζώνες συγκρούσεων. Ενώ αυτές οι δυναμικές μπορεί να φαίνονται στοιχειώδεις, είναι οι ίδιοι οι μηχανισμοί που έχουν στηρίξει το παγκόσμιο εμπόριο μέσω συγκρούσεων και πολέμων εδώ και αιώνες», πρόσθεσε.

Τα Στενά του Ορμούζ, που συνδέουν τον Περσικό Κόλπο με την Αραβική Θάλασσα, αναγνωρίζονται ως ένα από τα σημαντικότερα σημεία διέλευσης πετρελαίου στον κόσμο .

Το 2023, η ροή πετρελαίου μέσω της πλωτής οδού ανήλθε κατά μέσο όρο σε 20,9 εκατομμύρια βαρέλια την ημέρα, σύμφωνα με την Υπηρεσία Πληροφοριών Ενέργειας των ΗΠΑ, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 20% της παγκόσμιας κατανάλωσης υγρών πετρελαίου.

Η αδυναμία διέλευσης του πετρελαίου από την θαλάσσια αυτή αρτηρία, έστω και προσωρινά, μπορεί να εκτοξεύσει τις παγκόσμιες τιμές ενέργειας, να αυξήσει το κόστος μεταφοράς και να δημιουργήσει σημαντικές καθυστερήσεις στον εφοδιασμό.

Παράλληλα με το πετρέλαιο, το σημείο είναι επίσης «κλειδί» για το παγκόσμιο εμπόριο εμπορευματοκιβωτίων. Αυτό συμβαίνει επειδή τα λιμάνια σε αυτήν την περιοχή (Τζέμπελ Αλί και Χορ Φακκάν) είναι κόμβοι μεταφόρτωσης, πράγμα που σημαίνει ότι χρησιμεύουν ως ενδιάμεσα σημεία στα παγκόσμια ναυτιλιακά δίκτυα.

Η πλειονότητα των όγκων φορτίου από αυτά τα λιμάνια προορίζεται για το Ντουμπάι, το οποίο έχει γίνει κόμβος για την κίνηση εμπορευμάτων με υπηρεσίες τροφοδοσίας στον Περσικό Κόλπο, τη Νότια Ασία και την Ανατολική Αφρική.

Γύρω από την Αφρική

Από την πλευρά του ο Πίτερ Τίρσγουελ, αντιπρόεδρος ναυτιλίας και εμπορίου στην S&P Global Market Intelligence, υπογράμμισε ότι υπάρχουν ενδείξεις ότι ναυτιλιακοί όμιλοι αρχίζουν να «αποφεύγουν» τον διάπλου από τα Στενά του Ορμούζ τις τελευταίες ημέρες, χωρίς να κατονομάσει συγκεκριμένες εταιρείες.

«Μπορούσε κανείς να δει τον αντίκτυπο που είχαν οι αντάρτες Χούθι στη ναυτιλία μέσω της Ερυθράς Θάλασσας. Αν και υπάρχουν πολύ λίγες πρόσφατες επιθέσεις κατά της ναυτιλίας σε αυτήν την περιοχή, η απειλή έχει οδηγήσει τη συντριπτική πλειοψηφία του εμπορίου εμπορευματοκιβωτίων να μετακινείται γύρω από τη νότια Αφρική. Αυτό συμβαίνει τον τελευταίο χρόνο», ανέφερε ο Τίρσγουελ επίσης στο CNBC.

«Οι υπερωκεάνιες εταιρείες δεν έχουν σχέδια να επιστρέψουν μαζικά στην Ερυθρά Θάλασσα και έτσι, η ίδια η απειλή στρατιωτικής δραστηριότητας γύρω από μια στενή σημαντική διαδρομή όπως τα Στενά του Ορμούζ θα είναι αρκετή για να διαταράξει σημαντικά τη ναυτιλία», πρόσθεσε.

Η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν αυξάνει τους ναύλους των εμπορευμάτων
Αλλά και οι ναύλοι μεταφοράς εμπορευμάτων αυξήθηκαν μετά τις ισραηλινές επιθέσεις στο Ιράν την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τη Δευτέρα από την εταιρεία αναλύσεων Kpler οι ναύλοι μεταφοράς δεξαμενόπλοιων από τον Κόλπο της Μέσης Ανατολής προς την Κίνα αυξήθηκαν κατά 24% την Παρασκευή στα 1,67 δολάρια ανά βαρέλι.

Η άνοδος των ναύλων VLCC αντανακλούσε τη μεγαλύτερη ημερήσια κίνηση από την αρχή του έτους, αν και μετά από μια σχετική στασιμότητα τον Ιούνιο, και επιβεβαίωσε το επίπεδο του αντιληπτού κινδύνου στην περιοχή.

Οι αναλυτές της Kpler δήλωσαν ότι είναι πιθανές περισσότερες αυξήσεις στους ναύλους, καθώς η κατάσταση παραμένει εξαιρετικά ασταθής, αν και το ασφάλιστρο κινδύνου ναυτικού πολέμου παραμένει αμετάβλητο προς το παρόν.

Ο Ντέιβιντ Σμιθ, επικεφαλής του τμήματος αστικής ευθύνης πλοίων και θαλάσσιων ευθυνών στην ασφαλιστική εταιρεία McGill and Partners, δήλωσε ότι τα ασφάλιστρα πλοίων, τουλάχιστον προς το παρόν, «παραμένουν σταθερά χωρίς αισθητές αυξήσεις από τις τελευταίες εχθροπραξίες μεταξύ Ισραήλ και Ιράν».

Αλλά αυτό «θα μπορούσε να αλλάξει δραματικά», ανάλογα με το αν υπάρξει κλιμάκωση στην περιοχή, πρόσθεσε.

Σύμφωνα με στοιχεία του Baltic Exchange το κόστος μεταφοράς καυσίμων από τη Μέση Ανατολή στην Ανατολική Ασία αυξήθηκε σχεδόν 20%. Οι ναύλοι προς την Ανατολική Αφρική, εν τω μεταξύ, αυξήθηκαν περισσότερο από 40%. Οι ιδιοκτήτες και οι διαχειριστές δεξαμενόπλοιων είχαν σταματήσει τις προσφορές πλοίων στη Μέση Ανατολή, καθώς οι εχθροπραξίες μεταξύ Ισραήλ και Ιράν δεν δείχνουν σημάδια υποχώρησης.

Δεν έχουν σημειωθεί ακόμη σημαντικές επιθέσεις σε εμπορικά πλοία στον Περσικό Κόλπο, αλλά η αγορά βρίσκεται σε αναταραχή. Μεγάλοι εξαγωγείς στην περιοχή, όπως η Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, χρησιμοποιούν την οδό για να μεταφέρουν πετρέλαιο στις διεθνείς αγορές.

Οι τιμές αναφοράς για ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο που μεταφέρει προϊόντα διυλισμένου πετρελαίου από τη Μέση Ανατολή στην Ιαπωνία, γνωστό ως TC1, αυξήθηκαν στις 136 μονάδες Worldscale τη Δευτέρα από 114 την Πέμπτη. Το κόστος για μικρότερα πλοία που εκτελούν την ίδια διαδρομή, ή TC5, αυξήθηκε στις 167 μονάδες, από 139 δύο συνεδρίες πριν.

Το αντίστοιχο επίπεδο για τα μεσαίου μεγέθους δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν καύσιμα από τον Περσικό Κόλπο στην Ανατολική Αφρική, ή τη διαδρομή TC17, εν τω μεταξύ, ήταν στα 287 σημεία παγκόσμιας κλίμακας τη Δευτέρα, έναντι 202 πριν από δύο συνεδριάσεις.

Αυξημένες παρεμβολές

Την ίδια ώρα πληθαίνουν οι αναφορές για αυξημένες ηλεκτρονικές παρεμβολές στα GPS των πλοίων. Η ακρίβεια των συστημάτων δορυφορικής πλοήγησης εντός και γύρω από τα Στενά του Ορμούζ έχει μειωθεί απότομα από τις επιθέσεις του Ισραήλ στο Ιράν στις 13 Ιουνίου, σύμφωνα με το GPS Jam , ένα έργο χαρτογράφησης που οπτικοποιεί δεδομένα πλοήγησης αεροσκαφών ανοιχτού κώδικα.

Η μείωση της ακρίβειας των παγκόσμιων δορυφορικών συστημάτων πλοήγησης (GNSS) υποδηλώνει αυξανόμενες παρεμβολές.

Τι συμβαίνει στα Στενά του Ορμούζ – Η σύγκρουση Ισραήλ Ιράν αυξάνει τους ναύλους των εμπορευμάτων

Το GPS Jam ανέφερε ότι οι παρεμβολές ήταν ανύπαρκτες ή χαμηλές (λιγότερο από 2%) στον Κόλπο και τα Στενά του Ορμούζ πριν από τις επιθέσεις του Ισραήλ στις 13 Ιουνίου. Έκτοτε, έχουν αυξηθεί σε μέτρια (2-10%) σε μεγάλο μέρος της περιοχής, με περιοχές με υψηλές παρεμβολές (πάνω από 10%).

Οι ένοπλες δυνάμεις έχουν χρησιμοποιήσει τακτικές όπως η παρεμβολή ή η πλαστογράφηση GPS τις τελευταίες δύο δεκαετίες, για να υπερασπιστούν ευαίσθητους στόχους ή να συγκαλύψουν τις δικές τους δραστηριότητες.

Σημαντικές διαταραχές

Το Κοινό Κέντρο Ναυτιλιακών Πληροφοριών (JMIC), το οποίο λειτουργεί υπό τις Συνδυασμένες Ναυτικές Δυνάμεις υπό την ηγεσία των Ηνωμένων Πολιτειών στο Μπαχρέιν, δήλωσε ότι τα πλοία στην περιοχή έχουν αναφέρει σημαντικές διαταραχές στα ηλεκτρονικά συστήματα. Αυτές οι διαταραχές περιλαμβάνουν ψευδή σήματα εντοπισμού θέσης και παρεμβολές στον εξοπλισμό πλοήγησης, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την ικανότητα ενός σκάφους να κινείται με ασφάλεια.

Υπάρχει ανησυχία ότι το Ιράν ενδέχεται να προσπαθήσει να μπλοκάρει το Στενά του Ορμούζ, μια βασική ναυτιλιακή οδό για περίπου 16,5 εκατομμύρια βαρέλια πετρελαίου ημερησίως. Ωστόσο, μια πρόσφατη προειδοποίηση από το JMIC υποδηλώνει ότι απειλές για τη ναυτιλία ήδη συμβαίνουν με άλλους τρόπους, όπως οι παρεμβολές στο GPS και στις επικοινωνίες.

Το JMIC έχει συμβουλεύσει τις ναυτιλιακές εταιρείες να παρακολουθούν στενά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα δίκτυα επικοινωνίας τους. Επίσης, προέτρεψε τους φορείς εκμετάλλευσης να είναι έτοιμοι με εφεδρικές επιλογές σε περίπτωση που τα συστήματα πλοήγησης σταματήσουν να λειτουργούν λόγω παρεμβολών.

Οι παρεμβολές και η πλαστογράφηση των συστημάτων πλοήγησης των πλοίων έχουν γίνει ολοένα και πιο συχνές τα τελευταία χρόνια. Περιστατικά έχουν συνδεθεί στο παρελθόν με τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία, με αποτέλεσμα τη μετάδοση παράξενων και ανακριβών τοποθεσιών πλοίων.

Marianna Triadafyllou
Θέματα: ΙράνΙσραήλΣτενά του Ορμούζ
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Πώς η Ελλάδα θα κερδίσει δισεκατομμύρια από τα δικαιώματα άνθρακα

Επόμενη Ανάρτηση

Ενδείξεις… ψυχραιμίας σε ρεύμα και φυσικό αέριο

Σχετικά Άρθρα

Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων
Ευρώπη

Ούρσουλα Φον ντερ Λάιεν: Κίνδυνος νέων πολέμων αν νομιμοποιηθεί η υπονόμευση συνόρων

02/12/2025
Μάχη δύο για την προεδρία του Eurogroup – Πώς ο Πιερρακάκης διεκδικεί τις 11 ψήφους
Ευρώπη

Μάχη δύο για την προεδρία του Eurogroup – Πώς ο Κυριάκος Πιερρακάκης διεκδικεί τις 11 ψήφους

01/12/2025
Συμφωνία Κύπρου – Λιβάνου για οριοθέτηση ΑΟΖ και ενεργειακή συνεργασία
Κόσμος

Συμφωνία Κύπρου – Λιβάνου για οριοθέτηση ΑΟΖ και ενεργειακή συνεργασία

27/11/2025
Αυξάνεται το εισόδημα στην ΕΕ αλλά μειώνεται σε Ελλάδα και Ιταλία
Ευρώπη

Αυξάνεται το εισόδημα στην ΕΕ αλλά μειώνεται σε Ελλάδα και Ιταλία

26/11/2025
Απόστολος Τζιτζικώστας: Στρατηγική για Ευρώπη με μεταφορές και λιμάνια
Ευρώπη

Απόστολος Τζιτζικώστας: Στρατηγική για Ευρώπη με μεταφορές και λιμάνια

26/11/2025
Προειδοποίηση Πιστόριους: «Ίσως ζήσαμε το τελευταίο ειρηνικό καλοκαίρι» στην Ευρώπη
Ευρώπη

Προειδοποίηση Πιστόριους: «Ίσως ζήσαμε το τελευταίο ειρηνικό καλοκαίρι» στην Ευρώπη

18/11/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

Η φλόγα που ενώνει γενιές !

European Taekwondo Final Grand Prix Sarajevo, Bosnia & Herzegovina – 3–6 Δεκεμβρίου 2025

Εξαγριωμένοι όσο ποτέ οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας…

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης
Καστοριά

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης

02/12/2025
Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

02/12/2025
Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου
Άρθρα-Απόψεις

Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου

02/12/2025
Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων
Δελτία Τύπου

Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων

02/12/2025
Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα
Δελτία Τύπου

Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα

02/12/2025
Ο κόσμος του απλού
Άρθρα-Απόψεις

Ο κόσμος του απλού

02/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.