
Επιπλέον δε νοείται σε συνθήκες πυκνής ομίχλης, να μην υπάρχει ελεύθερη διέλευση των οχημάτων ώστε αντί αναμονής οχημάτων, να υπάρχει απρόσκοπτη ροή αυτών.
Άμεσα πρέπει να δρομολογηθεί προς ασφάλεια των οδηγών και των εργαζομένων, η κατάργηση των μετωπικών σταθμών διοδίων σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας και η εγκατάσταση νέων παράπλευρων στις εισόδους και εξόδους των κόμβων, όπου οι ταχύτητες διέλευσης είναι αναγκαστικά μικρές.
Με αυτό τον τρόπο πέρα από την ασφάλεια ως κύριο ζητούμενο, δευτερευόντως θα είναι και πιο δίκαιη η χρέωση της διαδρομής βάσει πραγματικών χιλιομέτρων χρήσης του αυτοκινητόδρομου.
Χάρης Γκοβεδάρος – Περιφερειακός σύμβουλος

























