• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Σε 14 ημέρες η Θεσσαλονίκη θα έχει επιτέλους μετρό

ΘάρροςΘάρρος
Ελλάδα
Σε 14 ημέρες η Θεσσαλονίκη θα έχει επιτέλους μετρό
17/11/2024
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Θέμα λίγων εκατοντάδων ωρών είναι πλέον μετά από πολλά χρόνια αναμονής η λειτουργία της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης και σε 14 ημέρες από σήμερα, στις 30/11, η πόλη θα έχει επιτέλους μετρό.

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ επιβιβάστηκε σε έναν από τους 18 υπερσύγχρονους συρμούς που θα διασχίζουν υπογείως την πόλη της Θεσσαλονίκης, ανέβηκε και κατέβηκε τις φωτιζόμενες κυλιόμενες σκάλες κάποιων από τους 13 σταθμούς του και διαπίστωσε ότι οι πυρετώδεις ετοιμασίες που γίνονται, αφορούν σε …φινιρίσματα και το γυάλισμα των υποδομών.

Κάρλο Μπιάνκο: Είστε απόλυτα ασφαλείς – Απολαύστε το υπερσύγχρονο μετρό

«Να αισθάνεστε απόλυτα ασφαλείς», επισήμανε απευθυνόμενος στο επιβατικό κοινό του μετρό Θεσσαλονίκης ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας Thema, Κάρλο Μπιάνκο και υπογραμμίζοντας εμφατικά ότι η πιθανότητα αστοχίας του συστήματος σηματοδότησης είναι μία στα 100.000 χρόνια, σημειώνει ότι αυτή του η δήλωση δεν αφορά σε μια εικασία που ο ίδιος κάνει, αλλά πρόκειται για τα αποτελέσματα υπολογισμών που έχουν γίνει με βάση τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα ΕΝ 50128 και ΕΝ 50129.

Τα ατυχή περιστατικά που έχουν συμβεί στην ιστορία του σιδηροδρόμου, ήταν στην πλειονότητά τους λόγω των ανθρώπινων λαθών, εξηγεί ο κ. Μπιάνκο απευθυνόμενος κυρίως σε όλους αυτούς που ακόμη και σήμερα ανησυχούν και προβληματίζονται με το γεγονός ότι οι συρμοί του μετρό Θεσσαλονίκης…δεν έχουν οδηγό.

Στο πλαίσιο αυτό, τους επισημαίνει: «Τώρα λοιπόν, αφαιρέσαμε τους οδηγούς και τους αντικαταστήσαμε με το σύστημα σηματοδότησης που έχει σχεδιαστεί με το κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας. Είναι αυτό, που στην περίπτωση του μετρό Θεσσαλονίκης υποκαθιστά τον μηχανοδηγό του τρένου και για αυτό το λόγο, λόγω του σχεδιασμού και της λειτουργίας του, η πιθανότητα να συμβεί ένα περιστατικό είναι σχεδόν ανύπαρκτο».

«Είστε απόλυτα ασφαλείς, απολαύστε το ταξίδι με το υπερσύγχρονο μετρό Θεσσαλονίκης», σημειώνει ο ίδιος και συνεχίζοντας να επιχειρηματολογεί επί της θέσης του τονίζει: «Λειτουργούμε σήμερα έξι γραμμές χωρίς οδηγό σε Μιλάνο και Κοπεγχάγη και δεν είχαμε ποτέ, κανένα θέμα ασφάλειας. Η ιστορία του μετρό χωρίς οδηγό μετρά 40 χρόνια και μέχρι σήμερα δεν έχει καταγραφεί απολύτως κανένα περιστατικό».

Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία της THEMA, στην οποία συμμετέχει η ΑΤΜ που λειτουργεί και το μετρό του Μιλάνου (που έκλεισε 60 χρόνια λειτουργίας) και της Κοπεγχάγης, έχει αναλάβει τη λειτουργία και συντήρηση του μετρό Θεσσαλονίκης για 11 χρόνια.

«Αυτό που λέμε …έγινε», η βασική γραμμή του μετρό σε λειτουργίας στις 30/11

«Αυτό που λέμε… έγινε και η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης στις 30/11 θα παραδοθεί προς χρήση στους πολίτες και επισκέπτες της πόλης», επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Κουρέτας.

Λέγοντας ότι σε 14 ημέρες το μετρό θα μπει στη ζωή της Θεσσαλονίκης και οι πολίτες θα μπορούν να επιβιβαστούν και να βιώσουν μία διαφορετική προσέγγιση στον τρόπο μεταφοράς τους από και προς τον κέντρο της πόλης, ο κ. Κουρέτας υπενθύμισε ότι η βασική γραμμή του είναι μήκους 9,8 χλμ, αφορά σε 13 σταθμούς : Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Σιντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη και Νέα Ελβετία και Αμαξοστάσιο 50. 000 τ.μ., το οποίο περιλαμβάνει το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας, επισκευαστική βάση και γραφειακούς χώρους.

Ειδικά για το κέντρο ελέγχου στην Πυλαία, χαρακτηρίζοντάς το ως την «καρδιά» του υπερσύγχρονου συστήματος του μετρό, εξήγησε ότι από αυτό, οι ειδικοί και οι επιστήμονες θα ελέγχουν καθημερινά και επί 24ωρου βάσεως, όλα τα συστήματα του μετρό, τις υποδομές και τους συρμούς. «Πρόκειται για ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα ελέγχου παγκοσμίως και υπάρχει και ένα εφεδρικό για παν ενδεχόμενο», τόνισε.

17 λεπτά μαζί με τις στάσεις η υπόγεια διαδρομή Ν.Σ. Σταθμός-Ν.Ελβετία

Το …υπόγειο ταξίδι με έναν συρμό του μετρό Θεσσαλονίκης, από τη μία άκρη της πόλης στην άλλη, δηλαδή από τη Νέα Ελβετία μέχρι και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, είναι διάρκειας «17 λεπτών μαζί με τις στάσεις», διευκρίνισε ο κ. Κουρέτας, γεγονός που όπως εξήγησε σημαίνει, ότι «η μέση ωριαία ταχύτητα του κάθε συρμού θα είναι 40 χλμ/ώρα και η μέγιστη τα 80 χλμ/ώρα. ‘Αρα καταλαβαίνουμε ότι ο κάθε επιβάτης θα χρειάζεται μόλις 40 δευτερόλεπτα για να μεταβεί από τον έναν σταθμό στον άλλο».

Η αναμενόμενη ημερήσια επιβατική κίνηση στο μετρό Θεσσαλονίκης θα ανέρχεται σε 254.000 επιβάτες, με μεταφορική ικανότητα 18.000 επιβατών ανά ώρα και ανά κατεύθυνση και σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα, με την ενσωμάτωση της επέκτασης της Καλαμαριάς θα προστεθούν άλλοι 78.000 με 80.000 επιβάτες/ημερησίως.

Η χρονοαπόσταση μεταξύ των 18 συρμών που θα κινούνται στη βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης, θα είναι αρχικά σύμφωνα με τον ίδιο στα 3,5 λεπτά και σιγά -σιγά, με την ενσωμάτωση και των άλλων 15 νέων συρμών που θα εξυπηρετούν την επέκταση της Καλαμαριάς με πέντε σταθμούς, αυτή θα μειωθεί στο 1,5 λεπτό, όπως γνωστοποίησε ο ίδιος. Μάλιστα, τόνισε ότι σε κάθε έναν από τους 18 συρμούς της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό, θα μπορούν να επιβιβάζονται 465 άτομα (καθήμενοι και όρθιοι), ενώ στο σύνολό τους αυτοί είναι κατά 92% κατασκευασμένοι από ανακυκλώσιμα υλικά.

Πέραν της ταχύτητας με την οποία θα μπορεί κάποιος να διασχίσει υπογείως την πόλη της Θεσσαλονίκης, με τη λειτουργία του μετρό στην πόλη υπολογίζεται θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 57.000 ιδιωτικής χρήσης οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων CO2, κατά 212 τόνους ημερησίως.

Το κόστος του εισιτηρίου στο μετρό Θεσσαλονίκης, υπενθύμισε ότι ανέρχεται στα 0,60 ευρώ και ο κάθε επιβάτης μπορεί να το προμηθεύεται από τα 104 μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων που βρίσκονται στους σταθμούς, όπως και από τα εκδοτήρια, από τα οποία θα μπορεί κάποιος να εξασφαλίσει τη δική του προσωποποιημένη κάρτα. Οι ειδικές κατηγορίες ανθρώπων, όπως αυτοί με τα κινητικά προβλήματα, θα μετακινούνται δωρεάν.

Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι «φιλικό» για ποδηλάτες και γονείς κατοικίδιων. Οπως είπε, με υπουργική απόφαση που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ «οι επιβάτες με ποδήλατα θα μπορούν να μπαίνουν σε αυτό-επιτρέπονται δύο ποδήλατα στο πίσω μέρος κάθε βαγονιού- και οι γονείς κατοικίδιων μαζί με τα ζώα τους, υπό την προϋπόθεση ότι τα μεταφέρουν στα σπίτια/τσάντες που διατίθενται στο εμπόριο», τόνισε.

Στις 30/11 και ο σταθμός Νέα Ελβετία-Οκτώβριο ή Νοέμβριο 2025 έτοιμη η Καλαμαριά

Με ρυθμούς Ολυμπιακών Αγώνων…τρέχει το έργο στην Νέα Ελβετία, επισήμανε ο κ. Κουρέτας, και καθημερινά πολλά συνεργεία εργάζονται με πυρετώδεις ρυθμούς, ώστε να έχουν ολοκληρώσει έως τις 30/11 όλη τη διάνοιξη της οδού Μιχαήλ Ψελλού καθώς και τον σύγχρονο σταθμό μετεπιβίβασης. Για την επέκταση του μετρό στην Καλαμαριά, γνωστοποίησε ότι τον Οκτώβριο ή Νοέμβριο του 2025, θα παραδοθεί προς χρήση με τους πέντε σταθμούς ολοκληρωμένους και με τους 15 νέους συρμούς στις ράγες, οι οποίοι και θα καταλήγουν στην Μίκρα.

Το καθημερινό…αφρόλουτρο των συρμών-οι καινοτομίες, ο σταθμός Πανεπιστημίου και άλλα

Με τη λήξη της…βάρδιας τους, λίγα μέτρα προτού «πέσουν για ύπνο» στο Αμαξοστάσιο στην Πυλαία, οι υπερσύγχρονοι συρμοί της βασικής γραμμής του μετρό Θεσσαλονίκης θα κάνουν καθημερινά το …αφρόλουτρο τους. «Όλα τα τρένα θα περνούν μέσα από το πλυντήριο που είναι εξοπλισμένο με όλες τις κατάλληλες ..βούρτσες, ώστε να πλένονται, μετά θα καθαρίζονται από μέσα από ειδικά συνεργεία και θα πηγαίνουν για στάθμευση», επισήμανε ο υποδιευθυντής του μετρό Θεσσαλονίκης, Νικόλαος Δένης. Έτσι, «καθαρά και γυαλισμένα, από έξω και από μέσα, θα ξεκινούν την επόμενη ημέρα το υπόγειο ταξίδι τους», διευκρίνισε.

Μιλώντας για τις τέσσερις καινοτομίες του μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Δένης ανέφερε ότι αυτές αφορούν στο ότι δεν έχει οδηγό, διαθέτει πόρτες ασφαλείας δεξιά και αριστερά στην αποβάθρα, έχει δύο ξεχωριστές σήραγγες μονές και μια τρίτη γραμμή που απομονώνει το ρεύμα.

Για τις διαφορές με το μετρό των Αθηνών, ο ίδιος είπε ότι στο μεν πρώτο υπάρχει μια μεγάλη σήραγγα με δύο γραμμές στη μέση και δεξιά και αριστερά είναι οι αποβάθρες, ενώ «στο μετρό της Θεσσαλονίκης τα πράγματα είναι εντελώς ανάποδα. Έχουμε δύο μικρές σήραγγες με μονή γραμμή, που σημαίνει ότι δεν πρόκειται ποτέ να βρεθούν δύο τρένα δίπλα-δίπλα και οι αποβάθρες είναι πάντα στο κέντρο».

Αναφερόμενος σε θέματα ασφάλειας, ο κ. Δένης τόνισε ότι τόσο εντός των συρμών, όσο και στους σταθμούς, δεν υπάρχει κανέναν τυφλό σημείο, όλα και όλοι παρακολουθούνται από το κέντρο ελέγχου, ενώ οι ιθύνοντες, έχουν φροντίσει για το φρενάρισμα και το σπινιάρισμα των συρμών. Οπως είπε «σε κάθε βαγόνι, είναι τοποθετημένες στο δάπεδο δύο τάπες, από τις οποίες και ψεκάζεται άμμος πάνω στις γραμμές κάθε φορά που οι συρμοί ξεκινούν και σταματούν, για νε επιτευχθεί καλύτερη πρόσφυση».

Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι ο σταθμός Πανεπιστημίου είναι ο πιο βαθύς έναντι όλων των άλλων, σε 37-40 μέτρα, και ο μοναδικός με τρεις εξόδους και εισόδους, ενώ απευθυνόμενος στους πολίτες σημείωσε: «Στον σταθμό της Αγίας Σοφίας, και στις δύο εισόδους, έχουμε αποτυπώσει τα επίπεδα που κτίστηκε η Θεσσαλονίκη, η οποία και στην ίδρυση της, το 316 π.χ κατοικούταν σε πολλά μέτρα βαθύτερα, σε σχέση με σήμερα. Σε κάθε εποχή, από τους ελληνιστικούς, ρωμαϊκούς, βυζαντινούς και οθωμανικούς χρόνους, μέχρι και τους νεότερους με την απελευθέρωση της πόλης το 1912, η πόλη κατοικούταν ολοένα και πιο κοντά στο σημερινό επίπεδο που εμείς σήμερα ζούμε».

Marianna Triadafyllou
Θέματα: ΘεσσαλονίκηΜετρό
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Γιάννης Τερνενόπουλος: Το επιμελητήριο πρέπει να γίνει ο φορέας που ενώνει, ο φορέας που δίνει λύσεις και ανοίγει νέες ευκαιρίες

Επόμενη Ανάρτηση

Homegrown: Το Καπιτώλιο «εισβάλλει» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σχετικά Άρθρα

Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή
Παιδεία

Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή

02/12/2025
Εξελίξεις, τάσεις και προοπτικές της επικοινωνίας
Παιδεία

Εξελίξεις, τάσεις και προοπτικές της επικοινωνίας

02/12/2025
Ιστορική επίσκεψη Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στο Φανάρι – Μήνυμα ενότητας και ειρήνης
Ελλάδα

Ιστορική επίσκεψη Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στο Φανάρι – Μήνυμα ενότητας και ειρήνης

02/12/2025
Γιατί αλλάζει το πρόγραμμα στα σχολεία στις 3 Δεκεμβρίου – Ημέρα ΑμεΑ
Παιδεία

Γιατί αλλάζει το πρόγραμμα στα σχολεία στις 3 Δεκεμβρίου – Ημέρα ΑμεΑ

02/12/2025
Κακλαμάνης σε Βέμπερ: Κανείς στην Ευρώπη δεν μιλάει για τον στρατό κατοχής στην Κύπρο
Ελλάδα

Κακλαμάνης σε Βέμπερ: Κανείς στην Ευρώπη δεν μιλάει για τον στρατό κατοχής στην Κύπρο

01/12/2025
Η κυβέρνηση στο 31% μετά τις ενεργειακές συμφωνίες – Αλλαγή κλίματος στις δημοσκοπήσεις
Πολιτική

Η κυβέρνηση στο 31% μετά τις ενεργειακές συμφωνίες – Αλλαγή κλίματος στις δημοσκοπήσεις

01/12/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

Η φλόγα που ενώνει γενιές !

European Taekwondo Final Grand Prix Sarajevo, Bosnia & Herzegovina – 3–6 Δεκεμβρίου 2025

Εξαγριωμένοι όσο ποτέ οι αγρότες της Δυτικής Μακεδονίας…

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Τετάρτη, 03 Δεκεμβρίου 2025

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης
Καστοριά

Δικαστικό Μέγαρο Καστοριάς: Συνελήφθη άνδρας για λήψη φωτογραφίας κατά τη διάρκεια δικαστικής συνεδρίασης

02/12/2025
Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου
Κοζάνη

Δήμος Κοζάνης: Αναβάλλεται λόγω καιρού η Φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου – Νέα ημερομηνία η Τρίτη 9 Δεκεμβρίου

02/12/2025
Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου
Άρθρα-Απόψεις

Στη μνήμη του Ευπατρίδη Κωνσταντίνου Σιαμπανόπουλου

02/12/2025
Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων
Δελτία Τύπου

Η εισαγωγική τοποθέτηση του Π. Κουκουλόπουλου στην ανοιχτή συζήτηση με τους αιρετούς εκπροσώπους των εργαζομένων

02/12/2025
Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα
Δελτία Τύπου

Ο Αρχιμανδρίτης που άφησε έντονο το κληρικό του αποτύπωμα

02/12/2025
Ο κόσμος του απλού
Άρθρα-Απόψεις

Ο κόσμος του απλού

02/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.