Το «Θάρρος» ήρθε σε επικοινωνία με τους μαθητές που βρέθηκαν στις κορυφαίες θέσεις εισαγωγής, οι οποίοι μίλησαν για τα συναισθήματα τους με την ολοκλήρωση αυτού του ταξιδιού, την ανταμοιβή των κόπων τους, τα «μαθήματα» που πήραν από την διαδρομή τους στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 καθώς και για τα σχέδιά τους για το μέλλον.
Παρασκευή Αφεντουλίδου
Αναμενόμενο ήταν το αποτέλεσμα για την Παρασκευή Αφεντουλίδου του 4ου Λυκείου Κοζάνης στον τομέα υγείας, καθώς όπως σημειώνει ήταν 2 γεμάτα χρόνια με πολύ διάβασμα.
“Περίμενα αυτό το αποτέλεσμα. Ο Στόχος επετεύχθη να περάσω στην ιατρική.”
Με μια καλή οργάνωση και συστηματικό διάβασμα όλα στο τέλος πάνε καλά. Το κλειδί της επιτυχίας είναι η ψυχολογία, και η συνεργασία με τους καθηγητές.
Γιώργος Πελέκας

Αισθάνεται ικανοποιημένος που κατάφερε να διακριθεί καθώς εισάγεται πρώτος στη σχολή του και στα ΕΠΑΛ στο νόμο της Κοζάνης. Το μυστικό της επιτυχίας του ήταν το σωστό πρόγραμμα το οποίο του επέτρεπε και να αθλείται αλλά και να διασκεδάζει.
Ο χρόνος που αφιέρωνε καθημερινά στο διάβασμά του ήταν 4 με 6 ώρες και αυτό που δίνει σαν συμβουλή στα παιδιά που ξεκινούν τώρα τον αγώνα τους είναι να οργανώσουν σωστά το πρόγραμμα μελέτης τους και να προσπαθούν να μην αγχώνονται. Να θυμούνται ότι ποτέ δεν είναι αργά γιατί όπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος: «εγώ δεν ήμουν άτομο που διάβαζε, μέχρι την πρώτη λυκείου δεν ήξερα καν αν θα καταφέρω να δώσω πανελλήνιες!»
Σε όλη αυτή την προσπάθεια είχε κοντά του, τους γονείς του, οι οποίοι ήταν υποστηρικτικοί και δεν του δημιουργούσαν άγχος όπως και οι καθηγητές του.
Όσον αφορά την τεχνολογία μας λέει ότι ήταν εποικοδομητική στη μελέτη του καθώς χρησιμοποιούσε το chatgpt όταν χρειαζόταν πληροφορίες ή επεξηγήσεις.
Οι επόμενοι στόχοι που θέτει είναι να γίνει προγραμματιστής, να συνεχίσει την μαθησιακή του πορεία στο πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας και παράλληλα να καταφέρει να πάρει διάκριση σε ένα πανελλήνιο πρωτάθλημα με τον Εθνικό Πυγμαχίας Κοζάνης.
Αναστασία Πατιού

Στον αγώνα της είχε κοντά της τους γονείς, την αδερφή και τους καθηγητές της που τη στήριζαν με κάθε τρόπο.
Σε συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει είχε δηλώσει ότι ενδιαφέρεται για τη ΣΣΑΣ Πληροφορικής, συγχαρητήρια Αναστασία, σου ευχόμαστε πάντα να θέτεις στόχους και να τους πετυχαίνεις.
Αν και προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με όσο το δυνατόν περισσότερους μαθητές για να καταγράψουμε και να προβάλουμε τις επιτυχίες τους, είναι γεγονός ότι κάποιοι νέοι και νέες δεν μπόρεσαν να έρθουν σε επαφή μαζί μας.
Να αναφέρουμε ότι:
Η Μετικάνη Χιονία Σπυριδούλα (Χιονάτη) εισάγεται στην Ιατρική Θεσσαλονίκης 31η και είναι 1η σε μόρια στο σχολείο της (1ο ΓΕΛ Κοζάνης), με 19.000 μόρια.
Παραθέτουμε παρακάτω τις εντυπωσιακές επιδόσεις των μαθητών στις Πανελλήνιες 2025 στα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια της Κοζάνης, Πτολεμαΐδας, Νεάπολης και Σιάτιστας .
Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι εξής υποψήφιοι:
- Παπακώστα Μαρία, 19.625 μόρια – 3ο ΓΕΛ Κοζάνης (Κατεύθυνση Υγείας)
- Καφέ Φωτεινή, 19.575 – 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας (Θετική Κατεύθυνση)
- Αφεντουλίδου Παρασκευή, 19.320 – 4ο ΓΕΛ Κοζάνης (Υγείας)
- Μήλιου Κατερίνα, 19.275 – 3ο ΓΕΛ Κοζάνης (Υγείας)
- Καρακατσάνη Φωτεινή, 19.060 – 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας (Θετική)
- Μετικάνη Χιονία, 19.000 – 1ο ΓΕΛ Κοζάνης (Υγείας)
- Τυφοξύλου Δανάη, 19.000 – 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας
- Κουντουρά Αναστασία, 19.000 – 4ο ΓΕΛ Κοζάνης (Ανθρωπιστικών Σπουδών)
- Πελέκας Γιώργος, 19.020 – 2ο ΕΠΑΛ Κοζάνης (Τομέας Πληροφορικής)
- Τρέβλα Παναγιώτα, 18.975 – 2ο ΓΕΛ Κοζάνης
- Πατιού Αναστασία, 18.950 – 1ο ΓΕΛ Κοζάνης (Οικονομικών)
- Θεοχάρους Ηλίας, 18.940 – ΓΕΛ Νεάπολης
- Μπούρτσου Άννα-Αγγελική, 18.940 – ΕΠΑΛ Σιάτιστας
- Φωτοπούλου Δέσποινα, 18.900 – 4ο ΓΕΛ Κοζάνης (Οικονομίας)
- Κοτζαίτση Δήμητρα, 18.880 – 2ο ΕΠΑΛ Κοζάνης
- Τόλης Ιωάννης, 18.825 – 3ο ΓΕΛ Κοζάνης (Θετική)
- Κοτσίδης Θεμιστοκλής, 18.800 – Μουσικό Σχολείο Πτολεμαΐδας
- Ζανίδης Στράτος, 18.760 – 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας
- Πέιου Παρασκευή, 18.760 – 1ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας
- Κωστάκογλου Δημήτρης, 18.740 – 3ο ΓΕΛ Πτολεμαΐδας (Θετική)
- Κοκκίνου Ευαγγελία, 18.700 – 3ο ΓΕΛ Κοζάνης
- Ιωαννίδης Ιωακείμ, 18.700 – Μουσικό Πτολεμαΐδας (Θετική)
Οι επιτυχίες αυτές αποδεικνύουν ότι με μεθοδικό διάβασμα, προσήλωση στον στόχο, πειθαρχία και συστηματική προσπάθεια, οι μαθητές μπορούν να πετύχουν υψηλούς στόχους και να ανοίξουν τις πόρτες για ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.
Σε όλους όμως, ανεξαρτήτως αξίζουν θερμά συγχαρητήρια, γιατί ο δρόμος προς την επιτυχία δεν κρίνεται από το όνομα και τους αριθμούς αλλά από τη διαδρομή και τον αγώνα.
Έφη Τζήκα- Θανάσης Τέγος























