• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Συνωστίζονταν για χειραψία με τον Τζιτζικώστα – Οι δεσμεύσεις του για την ασφάλεια

ΘάρροςΘάρρος
Ελλάδα
Συνωστίζονταν για χειραψία με τον Τζιτζικώστα – Οι δεσμεύσεις του για την ασφάλεια
06/11/2024
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Την πρόθεσή του να αποτρέψει με κάθε τρόπο την επανάληψη του δυστυχήματος των Τεμπών, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε οποιοδήποτε κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τόνισε ο προτεινόμενος Επίτροπος Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας.

Ο κ. Απόστολος Τζιτζικώστας βρέθηκε ενώπιον των ευρωβουλευτών που συγκροτούν την επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, καθώς και αυτών της επιτροπής για το Περιβάλλον, τη Δημόσια Υγεία και την Ασφάλεια των Τροφίμων, οι οποίοι «ανέκριναν» τον προταθέντα από την Ελλάδα επίτροπο για περίπου τρεις ώρες.

Τα βασικά ζητήματα που τέθηκαν ήταν το μέλλον των μεταφορών στην ΕΕ, η μετακίνηση του στόλου των αυτοκινήτων προς περισσότερες φιλικές στο περιβάλλον τεχνολογίες, όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και η τραγωδία στα Τέμπη.

Κατά τη διάρκεια της ακρόασης μετείχαν ευρωβουλευτές από όλες τις πολιτικές ομάδες, ήτοι από την Αριστερά, μέχρι την άκρα Δεξιά. Ο κ. Τζιτζικώστας δέχτηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, αρκετές ερωτήσεις για το δυστύχημα των Τεμπών, καθώς η ασφάλεια των σιδηροδρόμων θα έχει σημαντική θέση στο χαρτοφυλάκιο που θα κληθεί να διαχειριστεί στην νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εφόσον η υποψηφιότητά του εγκριθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Το σχόλιο του Politico στα μισά της διαδικασίας ήταν ότι «οι απαντήσεις του επιτρόπου είναι εύγλωττες και φαίνεται καλά ενημερωμένες». Από την αρχή της διαδικασίας είχε να αντιμετωπίσει ερωτήσεις για λεπτά ζητήματα, όπως για τα Τέμπη και τον στόλο των σε κάποιες περιπτώσεις ελληνόκτητων πλοίων-φαντασμάτων που διακινούν ρωσικό πετρέλαιο. Σχολίασε όμως το Politico ότι ο Τζιτζικώστας στις προτάσεις που κατέθεσε κατά τις (προετοιμασμένες) απαντήσεις που έδωσε αρχικά απέφυγε να μπει σε λεπτομέρειες.

Στα καταληκτικά του σχόλια, ο κ. Τζιτζικώστας επανέλαβε τα σημεία που είχε θίξει νωρίτερα. Το Politico σημειώνει ότι έγινε δεκτός με ενθουσιώδη χειροκροτήματα ενώ ευρωβουλευτές περίμερναν να του σφίξουν το χέρι και να τον αγκαλιάσουν. «Φαίνεται ότι πάνε καλά τα πράγματα για την ψήφο επικύρωσης αργότερα», καταλήγει.

Επεισόδια στη διαδικασία

Η ακρόαση του επιτρόπου κράτησε τρεις ώρες. Σε δύο περιπτώσεις η διαδικασία διακόπηκε λόγω διαμαρτυριών από ευρωβουλευτές, της Μαρία Ζαχαρία, της Πλεύσης Ελευθερίας και του Κωνσταντίνου Παπαδάκη του ΚΚΕ.

Στην πρώτη περίπτωση, η ευρωβουλευτής χρειάστηκε να οδηγηθεί εκτός της αίθουσας, γιατί δεν συμμορφώθηκε με τις παρατηρήσεις της προέδρου της επιτροπής Μεταφορών, ευρωβουλευτού της ΝΔ, Ελίζας Βόζενμπεργκ, να σταματήσει να διανείμει χαρτιά στα μέλη της επιτροπής, την ώρα της ακρόασης. Η κ. Ζαχαρία διένειμε ένα δισέλιδο κείμενο διαμαρτυρίας για το δυστύχημα των Τεμπών.

Στο άλλο περιστατικό, ο ευρωβουλευτής διαμαρτυρήθηκε εκτός μικροφώνου για την τραγωδία των Τεμπών και τα 57 θύματα. Η πρόεδρος της επιτροπής, Ελίζα Βόζενμπεργκ τον ανακάλεσε στη τάξη. Σημειώνεται ότι ο κ. Παπαδάκης ως «Μη εγγεγραμμένος» ευρωβουλευτής, παρότι είναι μέλος της επιτροπής Μεταφορών, δεν έχει δικαίωμα ομιλίας κατά την ακρόαση του επιτρόπου.

Τι είπε για τα Τέμπη

Ο Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στα Τέμπη στο τέλος της εναρκτήριας τοποθέτησής του: «Ακριβώς επειδή κατάγομαι από την Ελλάδα θα συνομιλήσω με τα κράτη – μέλη της ΕΕ, με σκοπό να γίνει απολύτως κατανοητό από όλους ότι η ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών είναι προτεραιότητα. Παράλληλα θα βοηθήσουμε όλα τα κράτη – μέλη ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες επανάληψης τέτοιων δυστυχημάτων στο μέλλον», υπογράμμισε.

Όπως επανέλαβε ο κ. Τζιτζικώστας «το τραγικό δυστύχημα δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί ποτέ. Δεν έγινε μεν στην περιφέρειά μου δεν είχα καμία αρμοδιότητα, ωστόσο οι περισσότεροι συμπολίτες μας επέστρεφαν στη Θεσσαλονίκη. Γνωρίζω τρεις οικογένειες που μετρούν θύματα. Θέλω να σας διαβεβαιώσω, εσάς τους ευρωβουλευτές, όπως και όλους τους συγγενείς των θυμάτων, ότι δεν θα διστάσω ούτε μια στιγμή, όταν αναλάβω επίσημα τα καθήκοντά μου, πως δεν θα διστάσω να πράξω όσα προβλέπονται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ώστε να μην παρεκκλίνουμε από τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Η ασφάλεια είναι η κορυφαία μου προτεραιότητα και θα είμαι αυστηρός με όλα τα κράτη – μέλη και φυσικά με την Ελλάδα για να αποτρέψουμε ανάλογα δυστυχήματα στο μέλλον».

«Στην Ελλάδα έχουμε υποστεί μια ανείπωτη τραγωδία. Το δυστύχημα του 2023 δεν έπρεπε να είχε συμβεί. Ένα τέτοιο δυστύχημα δεν πρέπει να ξανασυμβεί ποτέ πουθενά στην Ευρώπη», είπε σε άλλο σημείο.

Σε ερώτημα για τα Τέμπη από την ευρωβουλευτή Μέργια Κιλόνεν (Αριστερά, Φινλανδία), ο κ. Τζιτζικώστας επανέλαβε: «Μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι η ασφάλεια θα είναι νούμερο ένα προτεραιότητα για εμένα ακριβώς επειδή κατάγομαι από την Ελλάδα και είχαμε αυτή την ανείπωτη τραγωδία». Πρόσθεσε ότι θα διασφαλίσει ότι τα κράτη-μέλη θα εφαρμόζουν τους ευρωπαϊκούς κανόνες και θα έχουν τα προβλεπόμενα συστήματα όπως το EREMS για να αποφευχθούν τέτοιου είδους τραγικά δυστυχήματα στο μέλλον.

Αναφέρθηκε ακόμη, σε άλλο σημείο, στην ενίσχυση των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων.

«Ο σιδηρόδρομος είναι βασική συνιστώσα για τους βασικούς διαδρόμους μεταφορών της ΕΕ και ένας από τους πιο “πράσινους” τρόπους μεταφοράς που υπάρχουν. Η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού δικτύου αποτελεί για μένα κορυφαία προτεραιότητα», επισήμανε.

Αναφέρθηκε ακόμη σε ένα προσχέδιο για τη σύνδεση των πρωτευουσών με σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας (αναμένεται να κατατεθεί το 2025) και νομοθεσία που θα διευκολύνει τις κρατήσεις για διεθνή σιδηροδρομικά ταξίδια.

Έμφαση έδωσε ακόμη στο ενιαίο ψηφιακό σύστημα έκδοσης σιδηροδρομικών εισιτηρίων που θα λειτουργήσει το 2025. Αυτό σημαίνει ότι «θα μπορείτε να κλείνετε εισιτήριο από τη μία χώρα στην άλλη ή σε τρίτη χώρα με τρένο, με ένα κλικ στο κινητό σας τηλέφωνο, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα με τα αεροπορικά εισιτήρια. Είναι απίστευτο ότι το 2024 δεν το έχουμε αυτό», είπε.

Παράλληλα με την πρόταση για τους σιδηροδρόμους, πρόσθεσε ο κ. Τζιτζικώστας, θα έρθει και η πρόταση να συμπεριληφθούν και τα εισιτήρια για άλλα μέσα μεταφοράς.

Το σχόλιο απέσπασε τα εύσημα από τον Μπας Άικχούτ, συμπρόεδρο των Πρασίνων στο Ευρωκοινοβούλιο.

Τα άλλα μεγάλα ζητήματα

Ο προτεινόμενος επίτροπος αναφέρθηκε επίσης σε στρατηγικούς τομείς της ΕΕ, στους οποίος θα κληθεί να δώσει απαντήσεις, εφόσον εγκριθεί από το ΕΚ, όπως την ενίσχυση των θαλάσσιων μεταφορών στην ΕΕ (αξίζει να σημειωθεί ότι η Ελλάδα και κατ΄επέκταση η ΕΕ έχει τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στον κόσμο), στην ενίσχυση των ευρωπαϊκών λιμένων, ώστε η ΕΕ να διατηρήσει την κυριαρχία της στον εμπορικό τομέα, έναντι ανταγωνιστών, ιδίως από την Κίνα, που επενδύουν σε ευρωπαϊκούς λιμένες και στην ασφάλεια των οδικών μετακινήσεων, καθώς περίπου 20.000 Ευρωπαίοι πολίτες χάνουν κάθε χρόνο τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα.

Επίσης υπογράμμισε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρξει επέκταση του διευρωπαϊκού δικτύου μεταφορών ώστε να συμπεριληφθούν και κράτη εκτός ΕΕ, όπως η Ουκρανία και τα Δυτικά Βαλκάνια.

Σχετικά με τα αυτοκίνητα, ο επίτροπος είπε ότι οι Ευρωπαίοι επιβαρύνονται με υπερβολικό κόστος αν κινηθούν με το νοικιασμένο αυτοκίνητό τους από τη μια χώρα στην άλλη. Αν νοικιάσετε ένα αυτοκίνητο στην Ιταλία και το αφήσετε στη γειτονική Σλοβενία, η επιβάρυνση μπορεί να φτάσει τα 1.000 ευρώ – αυτό θα πρέπει να αλλάξει, δήλωσε και πρόσθεσε ότι «η Επιτροπή πρέπει να γκρεμίσει τα εθνικά ρυθμιστικά εμπόδια όπου υπάρχουν … Είναι καιρός να κάνουμε την ενιαία αγορά μας πραγματικά ενιαία».

Είπε ακόμη ότι «οι μεταφορές είναι ο μόνος τομέας του οποίου οι εκπομπές [ενν. αερίων του θερμοκηπίου] συνεχίζουν να αυξάνονται σε σχέση με το 1990».

Για το ζήτημα των πλοίων-φαντασμάτων που διακινούν ρωσικό πετρέλαιο είπε ότι παίρνει στα σοβαρά τα θέματα ασφάλειας στις θάλασσες και τα περιβαλλοντικά που ενέχονται. «Αν δω ότι δεν υπάρχει συμμόρφωση, θα δράσω αποφασιστικά κατά κάθε χώρας μέλους», είπε.

Τέλος, αναφέρθηκε στο ζήτημα των «πράσινων» αεροπορικών καυσίμων και των ηλεκτρικών οχημάτων για τους εταιρικούς στόλους οχημάτων. Ως προς το τελευταίο δεν απέκλεισε να υπάρξουν νομοθετικές πρωτοβουλίες.

Ποια είναι η διαδικασία έγκρισης

Οι διαδικασίες ακρόασης των επιτρόπων ξεκίνησαν σήμερα στις Βρυξέλλες και θα ολοκληρωθούν στις 12 Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με τη διαδικασία, όταν ολοκληρωθεί η ακρόαση ενός υποψηφίου επιτρόπου (ή εκτελεστικού αντιπροέδρου της Κομισιόν), ακολουθεί η αξιολόγησή του από τους ευρωβουλευτές, οι οποίο θα αποφασίσουν αν θα τον εγκρίνουν, με απόφαση που απαιτεί πλειοψηφία δύο τρίτων, αν θα τον καλέσουν να απαντήσει εκ νέου σε ερωτήσεις ή αν θα τον απορρίψουν.

Στην τρίτη περίπτωση το κράτος – μέλος το οποίο πρότεινε τον απορριφθέντα επίτροπο, θα πρέπει να επιλέξει ένα νέο πρόσωπο το οποίο θα περάσει από την ίδια ακριβώς διαδικασία.

Marianna Triadafyllou
Θέματα: PoliticoΑπόστολος Τζιτζικώσταςασφάλεια
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Αμερικάνικες εκλογές 2024: Οι Έλληνες υποψήφιοι για το Κογκρέσο – Ποιοι είναι και τι πιθανότητες έχουν να εκλεγούν

Επόμενη Ανάρτηση

Κυριάκος Μητσοτάκης: Οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις είναι στρατηγικές

Σχετικά Άρθρα

8ο Δημοτικο Σχολειο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!
Παιδεία

8ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!

03/12/2025
Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή
Παιδεία

Σχολείο Β’ Ευκαιρίας στη Γαλατινή

02/12/2025
Εξελίξεις, τάσεις και προοπτικές της επικοινωνίας
Παιδεία

Εξελίξεις, τάσεις και προοπτικές της επικοινωνίας

02/12/2025
Ιστορική επίσκεψη Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στο Φανάρι – Μήνυμα ενότητας και ειρήνης
Ελλάδα

Ιστορική επίσκεψη Πάπα Λέοντα ΙΔ’ στο Φανάρι – Μήνυμα ενότητας και ειρήνης

02/12/2025
Γιατί αλλάζει το πρόγραμμα στα σχολεία στις 3 Δεκεμβρίου – Ημέρα ΑμεΑ
Παιδεία

Γιατί αλλάζει το πρόγραμμα στα σχολεία στις 3 Δεκεμβρίου – Ημέρα ΑμεΑ

02/12/2025
Κακλαμάνης σε Βέμπερ: Κανείς στην Ευρώπη δεν μιλάει για τον στρατό κατοχής στην Κύπρο
Ελλάδα

Κακλαμάνης σε Βέμπερ: Κανείς στην Ευρώπη δεν μιλάει για τον στρατό κατοχής στην Κύπρο

01/12/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου

Οι νέες αλλαγές σε Φορολογικό και Εργασιακό τοπίο στο επίκεντρο ημερίδας στην Κοζάνη

Νίκος Παπαθανάσης: Επιπλέον χρηματοδότηση 240 εκατ. ευρώ σε ΜμΕ από το Ταμείο Δανείων του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

Ο ΕΟΣ Κοζάνης στην Πολιτική Προστασία

Καλλιόπη Βέττα: Η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας, αναβάθμιση υποδομών κι έμφαση στην εκπαίδευση

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Entrainer: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση
Δελτία Τύπου

EnTRAINER: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση

03/12/2025
ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.
Δελτία Τύπου

ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.

03/12/2025
8ο Δημοτικο Σχολειο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!
Παιδεία

8ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Άρθρα-Απόψεις

Π. Ματιάκης: Η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. από τους βασικούς στυλοβάτες της τοπικής αγοράς.

03/12/2025
Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου ΑμεΑ Δυτικής Μακεδονίας στο Ioannou Resort – 14 Δεκεμβρίου
Εκδηλώσεις

Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου ΑμεΑ Δυτικής Μακεδονίας στο IOANNOU RESORT – 14 Δεκεμβρίου

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Δελτία Τύπου

Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα

03/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.