• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Μάρκετινγκ και Logistics: Tα «κλειδιά» για την επιτυχία μιας επιχείρησης 

ΘάρροςΘάρρος
Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ και Logistics: Tα «κλειδιά» για την επιτυχία μιας επιχείρησης 
15/03/2024
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Θυμίζουν τη σχέση ενός ζευγαριού που όλοι λένε «αυτοί μαζί δεν κάνουνε και χώρια δεν μπορούν» και η αλήθεια είναι δεν υπάρχει καλύτερο γνωμικό για να περιγράψει τη σχέση των υπεύθυνων μάρκετινγκ και logistics, αφού η ποιότητα και μορφή της συνύπαρξής τους, μπορεί είτε να απογειώσει την κερδοφορία και δημοφιλία μιας επιχείρησης σε σχέση με τους πελάτες της, είτε απλώς …όχι.

Σε αυτά συμφώνησαν οι συμμετέχοντες στην αποψινή εκδήλωση που διοργάνωσαν στη Θεσσαλονίκη η Σχολή Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (πρώην ΙΙΕΚ) της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής (ΑΓΣ) και το Perrotis College.

«Το πετυχημένο μάρκετινγκ αυξάνει τις πωλήσεις που αυτόματα απαιτούν ένα αποτελεσματικό σύστημα Logistics, και ένα αποτελεσματικό σύστημα Logistics μπορεί να θεωρηθεί ως ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία μάρκετινγκ»

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, θέση αποτέλεσε ότι ακόμη στη χώρα μας επικρατεί μια στρεβλή εικόνα για το μάρκετινγκ, η οποία πρέπει να αποκατασταθεί άμεσα όπως τονίστηκε, ενώ σε ό,τι αφορά τα Logistics, ναι μεν σημειώνονται άλματα, όμως μένει ακόμη μακρύς δρόμος να διανυθεί.

‘Αλλωστε, κοινή θέση όλων των συμμετεχόντων στην αποψινή εκδήλωση, αποτέλεσε ότι το Marketing και τα Logistics βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι και η οικονομική τους σημασία αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω, αφού συνεπεία και της σημαντικής αύξησης του πληθυσμού παγκοσμίως, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν τρόπους να παράγουν και να παραδίδουν τα προϊόντα τους με αποτελεσματικό και αποδοτικό τρόπο και έγκαιρα, συνυπολογίζοντας μάλιστα και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα που αναδεικνύεται σε κύρια ανησυχία.

Τη σημασία της ηθικής στο μάρκετινγκ, αλλά και της βαρύτητας των Logistics, υπογράμμισε στο σύντομο χαιρετισμό του ο πρόεδρος της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής και του Perrotis College, Dr. Jeff Landsdale, τονίζοντας ότι με βάση τις εκτιμήσεις που διατυπώνονται το 2048 ο πλανήτης γη θα φιλοξενεί εννέα δισ. άτομα, έναντι των οκτώ δισ. σήμερα, επτά δισ. το 2012 και δυόμισι δισ. το 1950.

Τι ισχύει για τις ελληνικές επιχειρήσεις

«Από μάρκετινγκ οι ελληνικές επιχειρήσεις πάνε πολύ καλά και στα Logistics, ενώ έχουν γίνει άλματα, με τις οδικές μεταφορές προϊόντων να κυριαρχούν, ωστόσο το γεγονός ότι μόλις το 1,5% των μεταφορών γίνονται μέσω σιδηροδρόμου, καθιστά σαφές ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο βελτίωσης στη χώρα μας», επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων-ΣΕΒΕ, Σιμεών Διαμαντίδης. Βέβαια, όπως έσπευσε να προσθέσει, με βάση τα δημόσια έργα που εκτελούνται σε ό,τι αφορά την ενίσχυση των Logistics στη χώρα μας, αλλά και συνεπεία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που αναλαμβάνεται έντονα στο συγκεκριμένο πεδίο, «τα επόμενα χρόνια ο κλάδος των Logistics στην Ελλάδα θα γνωρίσει τεράστια ανάπτυξη».

Μεταξύ άλλων, στην τοποθέτησή του ανέφερε ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες καταφέρνουν σπουδαία επιτεύγματα στο διεθνές ανταγωνιστικό περιβάλλον και υπενθύμισε ότι το 2023 πέτυχαν νέο ρεκόρ εξαγωγών, και αυτές ανήλθαν στα 100 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 50% του ΑΕΠ. Φέτος, όπως πρόσθεσε, μπορεί τον Ιανουάριο να σημειώθηκε πτώση της τάξης του 11% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, «όμως αυτές των τροφίμων “έτρεξαν” με θετικό ρυθμό 10%».

Το παράδειγμα του iPhone με τιμή… 15 ευρώ

Ως τις πιο απαραίτητες επιχειρηματικές λειτουργίες για την βιωσιμότητα μιας εταιρείας χαρακτήρισε τα μάρκετινγκ και Logistics ο ‘Α αντιπρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, τονίζοντας ότι πρόκειται για δύο «εργαλεία» που πλέον έχουν φύγει από το επίπεδο της απλής τέχνης και έχουν περάσει στο επιστημονικό. Μεταξύ άλλων, σημείωσε δε ότι όσο και να αναπτύσσεται η τεχνολογία τα πεδία των μάρκετινγκ και Logistics θα αποτελούν πάντα τους βασικούς πρωταγωνιστές σε κάθε επιχείρηση.

«Το γνωστό σε όλους μας iphone κοστίζει μόλις 15 ευρώ και η τιμή του κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα στην αγορά, λόγω Μάρκετινγκ και Logistics», επισήμανε από την πλευρά του ο Αναπληρωτής Καθηγητής στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών του τμήματος Διοίκηση Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού, Δαμιανός Σακάς. Αναφέροντας ότι το 33% της αξίας εντός προϊόντος είναι μάρκετινγκ, αντίστοιχο ποσοστό αφορά τα Logistics και αντίστοιχο είναι αυτό που οφείλεται στην επιτυχία του των Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), ο κ. Σακάς υπογράμμισε την ανάγκη άνθισης στην χώρα μας του ψηφιακού μάρκετινγκ, λέγοντας χαρακτηριστικά «το έχουμε εξαιρετικά μεγάλη ανάγκη».

Τις πρακτικές αγορών που διαπιστώθηκε ότι χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, με βάση έρευνα που διεξήγαγε, μίλησε ο καθηγητής, επικεφαλής στο τμήμα Marketing του Business School Κοπεγχάγης στη Δανία, Adam Lindgreen, λέγοντας ότι τις καλύτερες πωλήσεις, με το υψηλότερο κέρδος και σταθερή δημοφιλία στους πελάτες τους, εντοπίστηκε ότι έχουν οι εταιρείας και τα Brand που ακολουθούν ένα συνδυασμό αυτών.

Συγκεκριμένα μίλησε για την αγορά συναλλαγής: χρήση επιθετικής προμήθειας (συνεχής αναζήτηση νέων προμηθευτών) για την απόκτηση αγαθών και υπηρεσιών με τους καλύτερους δυνατούς όρους, τις ηλεκτρονικές αγορές: χρήση του διαδικτύου και άλλων τεχνολογιών ένας προς έναν και ένας προς πολλούς για τη δημιουργία και τη διαμεσολάβηση ανταλλαγών δεδομένων με προμηθευτές, τη διαδραστική αγορά: χρήση προσωπικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ εργαζομένων και μεμονωμένων προμηθευτών και την αγορά μέσω δικτύου: τοποθετήστε τον οργανισμό σε ένα ευρύτερο οργανωτικό σύστημα ή δίκτυο.

Μεταξύ άλλων, στην τοποθέτησή του συνέστησε στους επιχειρηματίες να βλέπουν τη διαχείριση αγορών και προμηθειών ως στρατηγική λειτουργία που είναι εσωτερικά ευθυγραμμισμένη και ενσωματωμένη με άλλες λειτουργίες, να ενθαρρύνουν την αμοιβαία κατανόηση και την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ μάρκετινγκ και αγορών, να ενσωματώνουν τις αλληλεπιδράσεις που βασίζονται στην τεχνολογία με τους προμηθευτές, να επενδύσουν στις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των προμηθευτών και του ευρύτερου δικτύου αγορών και να διαχειρίζονται τη διεπαφή μάρκετινγκ-αγορών.

«Η επιχείρηση θα είχε καταστραφεί χωρίς αυτούς» λέει για το Μάρκετινγκ και τα Logistics ο καθηγητής Δημήτρης Φωλίνας

Για την σχέση των υπεύθυνων μάρκετινγκ, με αυτούς των Logistics, μίλησε από την πλευρά του ο καθηγητής διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας στο Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας, Δημήτρης Φωλίνας και περιγράφοντας τη «σύγκρουσή» τους ως προς την κατανόηση της σπουδαιότητας του αντικειμένου που έχει καθένας από αυτούς, τόνισε ότι το κοινό σημείο στο οποίο συμφωνούν είναι ότι «η επιχείρηση θα είχε καταστραφεί χωρίς αυτούς». ‘Αλλωστε, όπως επισήμανε «κοινός τους στόχος είναι η αύξηση της κερδοφορίας και του αριθμού των πελατών της επιχείρησης στην οποία εργάζονται και τελικά αυτό από μόνο του φτάνει ώστε να κάνουν στην άκρη τις διαφωνίες τους».

Όπως διευκρίνισε «ένα πετυχημένο μάρκετινγκ οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων που αυτόματα απαιτεί ένα αποτελεσματικό σύστημα Logistics και ένα αποτελεσματικό σύστημα Logistics μπορεί να θεωρηθεί ως ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία μάρκετινγκ».

Στο ίδιο πνεύμα και η τοποθέτηση και θέση του καθηγητή μάρκετινγκ στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Θωμά Φωτιάδη, ο οποίος αναφερόμενους στους τομείς των μάρκετινγκ και Logistics, υπογράμμισε την ανάγκη για ολοκληρωμένη, συστημική και συμβιωτική αλληλοσυσχέτιση.

«Στο δύσβατο οξέος ανταγωνιστικό παγκόσμιο περιβάλλον, τελικά επιβιώνουν οι επιχειρήσεις που τα καταφέρνουν γρηγοροκαλύτερα και πιο φθηνά», τόνισε ο ίδιος και πρόσθεσε ότι «για να το καταφέρουν αυτό πρέπει οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ και αυτοί των Logistics να λειτουργούν ως συνεργάτες, αλλά και ως ανταγωνιστές, υπό την προϋπόθεση ότι θα πορεύονται με πυξίδα τον ίδιο στόχο, την επιβίωση και άνθιση της επιχείρησης που υπηρετούν».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Marianna Triadafyllou
Θέματα: logisticsμάρκετινγκ
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Θα προλάβει η Ελλάδα τα ορόσημα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Ποια είναι τα δυο  «αγκάθια»

Επόμενη Ανάρτηση

Μείωση του ΕΦΚ στα αλκοολούχα ποτά σε βάθος τριετίας 

Σχετικά Άρθρα

Olympia Electronics Ae: Πιστοποιημένα συστήματα ασφάλειας για την προστασία της ανθρώπινης ζωής!
Επιχειρήσεις

Olympia Electronics AE: Πιστοποιημένα συστήματα ασφάλειας για την προστασία της ανθρώπινης ζωής!

28/11/2025
«Παράγουμε Εδώ»: Νέο ΕΣΠΑ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με επιδότηση έως 200.000€
Επιχειρήσεις

«Παράγουμε Εδώ»: Νέο ΕΣΠΑ για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με επιδότηση έως 200.000€

21/11/2025
Εκδήλωση στη Δυτική Μακεδονία για καινοτομία και νέους επιχειρηματίες
Επιχειρήσεις

Εκδήλωση στη Δυτική Μακεδονία για καινοτομία και νέους επιχειρηματίες

20/11/2025
Το Permacrisis, η Ai και πώς πρέπει να λειτουργούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις
Επιχειρήσεις

Το permacrisis, η AI και πώς πρέπει να λειτουργούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις

08/11/2025
Νίκος Παπαθανάσης: Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ.
Επιχειρήσεις

Νίκος Παπαθανάσης: Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις μέσω του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ.

07/11/2025
Η χρηματοδότηση, κινητήριος μοχλός για τις επιχειρήσεις
Επιχειρήσεις

Η χρηματοδότηση, κινητήριος μοχλός για τις επιχειρήσεις

07/11/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου

Οι νέες αλλαγές σε Φορολογικό και Εργασιακό τοπίο στο επίκεντρο ημερίδας στην Κοζάνη

Νίκος Παπαθανάσης: Επιπλέον χρηματοδότηση 240 εκατ. ευρώ σε ΜμΕ από το Ταμείο Δανείων του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

Ο ΕΟΣ Κοζάνης στην Πολιτική Προστασία

Καλλιόπη Βέττα: Η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας, αναβάθμιση υποδομών κι έμφαση στην εκπαίδευση

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Entrainer: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση
Δελτία Τύπου

EnTRAINER: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση

03/12/2025
ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.
Δελτία Τύπου

ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.

03/12/2025
8ο Δημοτικο Σχολειο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!
Παιδεία

8ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Άρθρα-Απόψεις

Π. Ματιάκης: Η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. από τους βασικούς στυλοβάτες της τοπικής αγοράς.

03/12/2025
Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου ΑμεΑ Δυτικής Μακεδονίας στο Ioannou Resort – 14 Δεκεμβρίου
Εκδηλώσεις

Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου ΑμεΑ Δυτικής Μακεδονίας στο IOANNOU RESORT – 14 Δεκεμβρίου

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Δελτία Τύπου

Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα

03/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.