• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Πρωτοβουλία πολιτών Πτολεμαΐδας – Εορδαίας: Αναγκαία μια νέα σιδηροδρομική γραμμή

ΘάρροςΘάρρος
Δελτία Τύπου
Πρωτοβουλία πολιτών Πτολεμαΐδας – Εορδαίας: Αναγκαία μια νέα σιδηροδρομική γραμμή
22/09/2023
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Περιμέναμε να καταλαγιάσει λίγο ο κουρνιαχτός από τις συμφορές που βρήκαν τον τόπο μας από τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες για να σχολιάσουμε απλά πράγματα που άλλες χώρες έχουνε λύσει δεκαετίες πριν.

Αρχικά συμπάσχουμε και συμπαραστεκόμαστε με όποιον τρόπο μας δίνεται η ευκαιρία στους πληγέντες και από τις πυρκαγιές και από τις πλημμύρες.

Όμως στην Ελλάδα της Ε.Ε. εν ετει 2023 είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να υπάρχει ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ είτε οδική, είτε σιδηροδρομική που να ενώνει την πρωτεύουσα ή καλύτερα την Βόρεια με την Νότια Ελλάδα.

Είναι δυνατόν με την παραμικρή βροχή ή χιόνι η Ελλάδα να κόβεται στα δύο για μέρες;;

Δηλαδή γιατί πρέπει να απολαμβάνει τις υπηρεσίες του σιδηρόδρομου του προαστικού και του μετρό οι κάτοικοι του λεκανοπέδιου και όλοι οι υπόλοιποι πολίτες να πληρώνουν μόνο;;;

Σε όλη την σύγχρονη Ευρώπη ο σιδηρόδρομος είναι το δείγμα πολιτισμού και ανάπτυξης μιας χώρας, και μόνο στην Ελλάδα υποβαθμίζεται αντί να αναβαθμίζεται, παρά τις χρηματοδοτήσεις από την Ε.Ε.

Γιατί δηλαδή να μην υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο π..χ. από Άρτα μέχρι τα Ιωάννινα και την Καστοριά και από εκεί με παράλληλες συνδέσεις να βγαίνει είτε στο σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό δίκτυο Κοζάνης – Καλαμπάκας είτε να κουμπώνει σε ένα νέο σιδηροδρομικό δίκτυο του σχεδιαζόμενου δηλαδή Ιεροπηγής (Καστοριάς) με Θεσσαλονίκη.

Είναι σκόπιμο εδώ να βάλουμε ένα κομμάτι από άρθρο του Ευπατρίδη κύριου Γιάννη Κορκά που μας δείχνει πόσο μπροστά βλέπουν άλλα κράτη και πριν πόσα χρόνια για τα σιδηροδρομικά τους έργα και όχι μόνο. Γράφει λοιπόν ο κ.Κορκάς. «Η πρόταση αυτή μου θύμισε τη Φινλανδία, από όπου έχω προσωπικές σχετικές εμπειρίες. Τον Ιανουάριο λοιπόν του 1980, προ 41 ενός χρόνων βρέθηκα στην Φινλανδία μαζί με την Εθνική ομάδα Βόλλεϋ για αγώνες, ως αρχηγός συνοδός της ομάδας, καθώς ετύγχανα τότε αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βόλλεϋ. Ταξιδέψαμε αεροπορικώς μέσω Στοκχόλμης στο Ελσίνκι. Στις 12 το βράδυ η θερμοκρασία ήταν μείον 30 βαθμοί. Μας παρέλαβε εκπρόσωπος της Φινλανδία μαζί με την Εθνική ομάδα Βόλλεϋ για αγώνες, ως αρχηγός συνοδός της ομάδας, καθώς ετύγχανα τότε αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βόλλεϋ.

Ταξιδέψαμε αεροπορικώς μέσω Στοκχόλμης στο Ελσίνκι. Στις 12 το βράδυ η θερμοκρασία ήταν μείον 30 βαθμοί. Μας παρέλαβε εκπρόσωπος της Φινλανδικής ομοσπονδίας, μας συνόδευσε στο ξενοδοχείο και εκεί ενημερωθήκαμε ότι οι αγώνες θα διεξάγονταν στην πόλη Πιεξαμάκι, 600 χλμ στα βόρεια της Φινλανδίας. Έπρεπε να ταξιδέψουμε με τραίνο, σε περιοχή μάλιστα, κοντά στην οποία ζούνε οι Εσκιμώοι. Την άλλη ημέρα το πρωί με άνετο τραίνο και πολύ καλή θέρμανση ξεκινήσαμε για το Πιεξαμάκι. Τα πάντα χιονισμένα, οι λίμνες παγωμένες (ως γνωστόν η Φινλανδία έχει 100 χιλιάδες λίμνες), ψαράδες έσπαζαν την παγωμένη λίμνη και ψάρευαν, τα δένδρα κρυσταλλωμένα (όπως είναι γνωστό, από τα δένδρα της Φινλανδίας παράγεται το δημοσιογραφικό χαρτί).

Όταν φθάσαμε στα 500 χλμ, το χιόνι είχε κλείσει τις γραμμές λόγω συσσώρευσης μεγάλου όγκου χιονιού από χιονοθύελλα και ήταν αδύνατο να συνεχίσει το τραίνο. Ανησυχήσαμε πολύ μήπως παραμείνουμε αποκλεισμένοι, γνωρίζοντας τι συμβαίνει στη χώρα μας. Το τραίνο έκανε πίσω δύο χιλιόμετρα και ακολούθησε άλλη σιδηροδρομική γραμμή, που ήταν παράλληλη της πρώτης, όπως μας είπε ο συνοδός μας, ώστε φθάσαμε κανονικά στο προορισμό μας, στο Πιεξαμάκι. Ήταν δείγμα οργανωμένου κράτους και  μάλιστα προ σαράντα χρόνων. Ανέφερα τα παραπάνω, για να δείξω πόσο χρήσιμη είναι η δεύτερη γραμμή και πόσο δίκαιο έχει ο κ. Σωτηρόπουλος.

Προσωπικά, έχουμε αποκλειστεί και ταλαιπωρηθεί πολλούς χειμώνες και στην Καστανιά Βερμίου και στον Σαραντάπορο, μείναμε αποκλεισμένοι και στην Ελασσόνα, κλείνει παγωμένη και η Κέλλη Φλωρίνης (στη διαδρομή Φλώρινα-Θεσσαλονίκη) και στα Γρεβενά προς Καλαμπάκα- Θεσσαλία. Ο Γενικός Γραμματέας της Δυτικής Μακεδονίας και οι τοπικοί βουλευτές θα πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλία και να θέσουν το ζήτημα στα αρμόδια υπουργεία, ώστε να αποφασιστεί η εκτέλεση του σοβαρού αυτού έργου, για να συνδεθεί η Δυτική Μακεδονία με τη Θεσσαλία αλλά και τις γύρω περιοχές. Αναμένουμε λοιπόν. »

Όλοι μας αντιλαμβανόμαστε την ύψιστη σημασία για την πρόταση στην οποία αναφέρεται ο κ.Κορκάς.

Ναι είναι η πρόταση που ψήφισε το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας στις 18-10-2021 και είναι η 113/2021 και ΑΔΑ: ΩΔ9ΗΩΡ6-ΑΜ2.

Είναι η πρόταση που η «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» δίνει τους αγώνες της για την υλοποίηση της.

 

Marianna Triadafyllou
Θέματα: σιδηροδρομική γραμμή
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

ΕΛΠΙΔΑ: Νίκη  των κατοίκων της περιοχής  η απόσυρση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για τις ανεμογεννήτριες στα Πιέρια

Επόμενη Ανάρτηση

Για την αδικία σε βάρος των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Σχετικά Άρθρα

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου
Δελτία Τύπου

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου

03/12/2025
Οι νέες αλλαγές σε Φορολογικό και Εργασιακό τοπίο στο επίκεντρο ημερίδας στην Κοζάνη
Δελτία Τύπου

Οι νέες αλλαγές σε Φορολογικό και Εργασιακό τοπίο στο επίκεντρο ημερίδας στην Κοζάνη

03/12/2025
Νίκος Παπαθανάσης: Επιπλέον χρηματοδότηση 240 εκατ. ευρώ σε ΜμΕ από το Ταμείο Δανείων του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ
Δελτία Τύπου

Νίκος Παπαθανάσης: Επιπλέον χρηματοδότηση 240 εκατ. ευρώ σε ΜμΕ από το Ταμείο Δανείων του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

03/12/2025
Ο ΕΟΣ Κοζάνης στην Πολιτική Προστασία
Δελτία Τύπου

Ο ΕΟΣ Κοζάνης στην Πολιτική Προστασία

03/12/2025
Καλλιόπη Βέττα: Η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας, αναβάθμιση υποδομών κι έμφαση στην εκπαίδευση
Δελτία Τύπου

Καλλιόπη Βέττα: Η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας, αναβάθμιση υποδομών κι έμφαση στην εκπαίδευση

03/12/2025
Αντίθετοι με την συγχώνευση οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο 5ο Νηπιαγωγείο και στο 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης
Δελτία Τύπου

Αντίθετοι με την συγχώνευση οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο 5ο Νηπιαγωγείο και στο 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

03/12/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – 3 Δεκεμβρίου

Οι νέες αλλαγές σε Φορολογικό και Εργασιακό τοπίο στο επίκεντρο ημερίδας στην Κοζάνη

Νίκος Παπαθανάσης: Επιπλέον χρηματοδότηση 240 εκατ. ευρώ σε ΜμΕ από το Ταμείο Δανείων του ΤΕΠΙΧ ΙΙΙ

Ο ΕΟΣ Κοζάνης στην Πολιτική Προστασία

Καλλιόπη Βέττα: Η αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας απαιτεί αλλαγή νοοτροπίας, αναβάθμιση υποδομών κι έμφαση στην εκπαίδευση

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

Entrainer: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση
Δελτία Τύπου

EnTRAINER: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση

03/12/2025
ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.
Δελτία Τύπου

ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.

03/12/2025
8ο Δημοτικο Σχολειο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!
Παιδεία

8ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης – Ενθουσιασμός περιέργεια και… φρούτα!

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Άρθρα-Απόψεις

Π. Ματιάκης: Η Δ.Ε.Υ.Α.Κ. από τους βασικούς στυλοβάτες της τοπικής αγοράς.

03/12/2025
Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου ΑμεΑ Δυτικής Μακεδονίας στο Ioannou Resort – 14 Δεκεμβρίου
Εκδηλώσεις

Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Συλλόγου ΑμεΑ Δυτικής Μακεδονίας στο IOANNOU RESORT – 14 Δεκεμβρίου

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Δελτία Τύπου

Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα

03/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.