• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 3 Δεκεμβρίου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
VELVITA

Ν.Ε ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Κοζάνης: Ερώτηση του Χρήστου Γκόγκα με θέμα το πρόβλημα επάρκειας στη Γέφυρα Σερβίων

ΘάρροςΘάρρος
Δελτία Τύπου
Ν.Ε ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Κοζάνης: Ερώτηση του Χρήστου Γκόγκα με θέμα το πρόβλημα επάρκειας στη Γέφυρα Σερβίων
08/04/2023
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό

Ερώτηση απηύθυνε ο  Βουλευτή Άρτας του  ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Χρήστος Γκόγκας , προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Γ. Γεραπετρίτη, με θέμα: «Πρόβλημα επάρκειας στη Γέφυρα Σερβίων στην Π.Ε. Κοζάνης και γενικότερα θέματα ελέγχου και συντήρησης γεφυρών στην Ελληνική επικράτεια.»

Ακολουθεί η ερώτηση.

Η υψηλή γέφυρα Σερβίων στην Π.Ε. Κοζάνης συμπληρώνει 50 χρόνια λειτουργίας. Τα τελευταία χρόνια έχουν εντοπιστεί φθορές και υπάρχουν βλάβες ρηγματώσεων, ενώ κατά πληροφορίες το φαινόμενο είναι εξελισσόμενο, και για το λόγο αυτό κρίθηκε ότι απαιτείται εμπεριστατωμένη διερεύνηση για τη στατική επάρκεια της γέφυρας. Από το 2018, δρομολογήθηκαν από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, διαδικασίες για τον έλεγχο της γέφυρας και την προετοιμασία εκπόνησης μελέτης στατικής επάρκειας, εφόσον απαιτηθεί. Επισημαίνεται ότι η γέφυρα κατασκευάσθηκε από την ΔΕΗ (1972-1976), ως συνοδό έργο του φράγματος Πολυφύτου και στη συνέχεια παραχωρήθηκε στο τότε Υπουργείο Δημοσίων Έργων, ως υποδομή εθνικής κλίμακας. Η σημασία του οδικού άξονα και η κλίμακα του έργου, εξακολουθούν να βρίσκονται στην κλίμακα του εθνικού έργου, ανεξαρτήτως της “τυπικής”, αρμοδιότητας για τη λειτουργία του.

Τον Απρίλιο του 2020 προκηρύχθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, συνοπτικός διαγωνισμός ανάθεσης καθηκόντων Τεχνικού Συμβούλου για την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, με στόχους την προετοιμασία τευχών δημοπράτησης και την επίβλεψη της μελέτης: «Έλεγχος στατικής επάρκειας & εργασίες συντήρησης – αναβάθμισης της υψηλής γέφυρας Σερβίων Π.Ε. Κοζάνης».

Τον Ιούλιο του 2021 κατατέθηκε προς την Περιφέρεια, η Τεχνική Έκθεση του εν λόγω Τεχνικού Συμβούλου με θέμα «Έλεγχος κατάστασης καταστρώματος γέφυρας, βάθρων στήριξης, κλπ και εξαγωγή συμπερασμάτων για τον τρόπο που θα προσεγγιστεί το φυσικό αντικείμενο της μελέτης ελέγχου στατικής επάρκειας και συντήρησης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων». Στη συγκεκριμένη έκθεση, εκτός των άλλων, επισημαίνεται ότι καθίσταται επιτακτική η άμεση δρομολόγηση των διαδικασιών για τη μελέτη ελέγχου στατικής επάρκειας και συντήρησης της υψηλής γέφυρας Σερβίων, η λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση των θεμάτων διάβρωσης και η δρομολόγηση μέτρων αντιμετώπισης των οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της ευρύτερης περιοχής, λόγω διακοπής λειτουργίας ή υπολειτουργίας της σημαντικής αυτής γέφυρας.

Εντός του 2023 η Περιφέρεια ξεκίνησε εργασίες αποκατάστασης, οι οποίες αποσκοπούσαν στην ενίσχυση της αντοχής στα επίμαχα σημεία της γέφυρας. Κατά τη διάρκεια των συγκεκριμένων εργασιών λήφθηκε η απόφαση για καθολική διακοπή της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων, λόγω διαπιστώσεως υπάρξεως σημαντικών βλαβών (εξελισσόμενες ρηγματώσεις), αφού σύμφωνα με πληροφορίες είχε προηγηθεί και η εντολή της Εισαγγελλείας Πρωτοδικών Κοζάνης προς την αστυνομική διεύθυνση της πόλης για κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση. Στην εντολή τονίζονταν η ανάγκη να ληφθούν μέτρα παντελούς απαγόρευσης της κυκλοφορίας εάν διαπιστωθεί η παραμικρή πιθανότητα κινδύνου κατάρρευσής της.

Κατόπιν όλων αυτών,

Ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

  1. Από τον Ιούλιο του 2021 ήταν γνωστό σύμφωνα με την τεχνική έκθεση που κατατέθηκε στην Περιφέρεια η σοβαρότητα του προβλήματος, η αναγκαιότητα λήψης άμεσων μέτρων και ο προγραμματισμός περαιτέρω ενεργειών με επόμενες συμβάσεις . Ως εκ τούτου:

    1.1 Τα συμπεράσματα της εν λόγω τεχνικής έκθεσης ήταν σε γνώση του Υπουργείου; Υπάρχει θεσμική συμμετοχή της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» στη λήψη των αποφάσεων και από πότε;

    1.2 Γιατί δεν προχωρήσατε άμεσα στην προκήρυξη της μελέτης ελέγχου στατικής επάρκειας και συντήρησης για την οποία, μόλις πριν από λίγες ημέρες, το αρμόδιο υπουργείο ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση της;

    1.3 Εφαρμόστηκαν άμεσα μέτρα προστασίας της γέφυρας και αντιμετώπισης των επιπτώσεων εντός του 2021;

  2. Εντός του Μαρτίου του 2023 και κατά τη διάρκεια των εργασιών στην γέφυρα ανακοινώθηκε η καθολική διακοπή της κυκλοφορίας της.

    2.1 Οι εργασίες που εκτελούνται στην γέφυρα προκύπτουν με βάση τα άμεσα μέτρα της τεχνικής μελέτης του 2021; Αν όχι, με ποια μελέτη και ποια διαδικασία εκτελούνται;

    2.2 Πως τεκμαίρεται επιστημονικά η προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας της γέφυρας; Έχει κατατεθεί αντίστοιχη επιστημονική τεκμηρίωση;

    2.3 Από τον Τύπο μαθαίνουμε ότι θα γίνει άρση της προσωρινής διακοπής της κυκλοφορίας όταν ολοκληρωθούν εργασίες ενίσχυσης στην γέφυρας. Η ενέργεια αυτή θα αποφασιστεί με βάση κάποια μελέτη, ή μετά από εξέταση από επιτροπή ειδικών επιστημόνων; Με ποια διαδικασία θα τεκμηριωθεί επιστημονικά η απόφαση αυτή, δεδομένης της σοβαρότητας για την ασφάλεια των χρηστών;

  3. Υπάρχει γενικότερα έλλειμα θεσμικής ενημέρωσης για την εξέλιξη των εργασιών οριστικής αποκατάστασης και την πλήρη λειτουργία της γέφυρας. Ως εκ τούτου:

3.1 Υπάρχει σχέδιο χρονικής διαχείρισης της κατάστασης; Δηλαδή, χρονοδιάγραμμα ανάθεσης μελέτης ελέγχου επάρκειας, δημοπράτηση έργων οριστικής αποκατάστασης και διάρκεια εργασιών αποκατάστασης;

3.2 Δεδομένου ότι, η τεχνική έκθεση του 2021 προέβλεπε να ληφθούν μακροπρόθεσμα μέτρα οικονομικών και κοινωνικών επιπτώσεων της ευρύτερης περιοχής λόγω διακοπής λειτουργίας ή υπολειτουργίας όπως επισημάνθηκαν. Έχει εκπονηθεί από την Περιφέρεια σχέδιο διαχείρισης για τις εναλλακτικές λύσεις διέλευσης; Έχει κατατεθεί αυτό το σχέδιο (αν υπάρχει), στους αρμόδιους τοπικούς φορείς προς διαβούλευση;

  1. Τα τελευταία χρόνια έχουν προκύψει καταρρεύσεις και σημαντικά προβλήματα επάρκειας σε σημαντικές γέφυρες του οδικού δικτύου της χώρας. Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικές από αυτές:

– Κατάρρευση τμήματος γέφυρας, στο παλαιό νοσοκομείο εντός της πόλης της Καβάλας από το 2017. Την αποκατάσταση έχει αναλάβει το Υπουργείο μέσω της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.» και μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει κανένα έργο αποκατάστασης της γέφυρας.

– Κατάρρευση τμήματος γέφυρας Κομψάτου μεταξύ Ξάνθης – Κομοτηνής, με σημαντικά προβλήματα στην λειτουργίας του οδικού άξονα που διαρκούν ήδη 6 χρόνια (είναι σε φάση ανακατασκευής).

– Πρόβλημα επάρκειας σε δύο γέφυρες της Εθνικής οδού Αθηνών – Θεσσαλονίκης στον ποταμό Αξιό και Στρυμόνα με περιορισμό της κυκλοφορίας στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη για αρκετά χρόνια. Την ευθύνη αποκατάστασης έχει το Υπουργείο μέσω της εταιρείας «Εγνατία Οδός Α.Ε.».

– Την ανάγκη συντήρησης και ελέγχου για την ασφάλεια της οδικής Γέφυρας Άρτας, που έχει κατασκευαστεί δίπλα από το ιστορικό Γεφύρι και λειτουργεί συνεχώς επί 62 χρόνια, όπως επισημαίνουν τοπικοί φορείς, Δήμος Αρταίων, ΤΕΕ και Περιφέρεια Ηπείρου, μέσω εγγράφων και δηλώσεων, αλλά και δημοσιεύματα του τοπικού τύπου. Οι πολίτες ανησυχούν και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι σήμερα, περιορίζεται στην αντιπαράθεση με τους φορείς της Περιφέρειας, για τη σχετική αρμοδιότητα, ενώ μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία υπεύθυνη απάντηση για την κατάσταση της εν λόγω Γέφυρας.

4.1 Ποια είναι η εξέλιξη των ανωτέρω έργων στην τελευταία τετραετία και ποιο το χρονοδιάγραμμα αποκατάστασής τους;

4.2 Ποιες είναι οι μέχρι σήμερα ενέργειές σας και ποιος είναι ο προγραμματισμός σας, για τον έλεγχο και τη δρομολόγηση των απαιτούμενων μελετών και των αναγκαίων έργων, ώστε όλες οι Γέφυρες της χώρας να είναι ασφαλείς για την κυκλοφορία;

5 Το 2020 θεσμοθετήθηκε Διοικητική Αρχή Γεφυρών (Δ.Α.Γ.), και προβλέπονται οι σχετικές αρμοδιότητές της. Μέχρι σήμερα εκκρεμεί η συγκρότηση της Αρχής. Παράλληλα από το 2021 βρίσκεται σε διαβούλευση ένα θεσμικό – κανονιστικό πλαίσιο ελέγχου και συντήρησης των γεφυρών και δημιουργία Μητρώου Γεφυρών, το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει θεσμοθετηθεί.

5.1   Γιατί δεν έχει συγκροτηθεί εδώ και 3 χρόνια η Δ.Α.Γ;

5.2 Γιατί δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή  εδώ και 3 χρόνια το θεσμικό – κανονιστικό πλαίσιο συντήρησης των γεφυρών;

5.3  Έχει προβλεφθεί η οργάνωση, στελέχωση και χρηματοδότηση του συστήματος (δημόσιο ή ιδιωτικό), με το οποίο θα λειτουργήσουν οι αντίστοιχες δομές ελέγχου και συντήρησης των γεφυρών;

Ο Ερωτών Βουλευτής
Χρήστος Γκόκας

Marianna Triadafyllou
Θέματα: Γέφυρα Σερβίων
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Δήμος Βοΐου: Συντήρηση, ανακαίνιση και βελτίωση πάρκων και παιδικών χαρών στη Σιάτιστα

Επόμενη Ανάρτηση

Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα: 4 νέα προγράμματα για 60.000 μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Σχετικά Άρθρα

Αντίθετοι με την συγχώνευση οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο 5ο Νηπιαγωγείο και στο 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης
Δελτία Τύπου

Αντίθετοι με την συγχώνευση οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο 5ο Νηπιαγωγείο και στο 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

03/12/2025
Στάθης Κωνσταντινίδης:  Την πενταετία 2021 2025 εγκρίθηκαν 966 θέσεις τακτικού προσωπικού για  ενίσχυση υπηρεσιών  στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας
Δελτία Τύπου

Στάθης Κωνσταντινίδης: Την πενταετία 2021-2025 εγκρίθηκαν 966 θέσεις για  ενίσχυση υπηρεσιών στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας

03/12/2025
Entrainer: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση
Δελτία Τύπου

EnTRAINER: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση

03/12/2025
ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.
Δελτία Τύπου

ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.

03/12/2025
Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα
Δελτία Τύπου

Απεργία οικοδόμων στην Κοζάνη στις 10 Δεκεμβρίου – Σκληρή ανακοίνωση για το 13ωρο και τα εργασιακά δικαιώματα

03/12/2025
Αυτόματο προσχέδιο
Δελτία Τύπου

Εκπαιδευτική Δράση του ΟΕΝΕΦ – Europe Direct Δ. Μακεδονίας

03/12/2025
ADVERTISEMENT
ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΒΙΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
MyDei
Καζαντζιδου
Αιολική Βερμίου
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Πιο Δημοφιλή

Δεν Υπάρχει Διαθέσιμο Περιεχόμενο

Μη χάσετε

Αντίθετοι με την συγχώνευση οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο 5ο Νηπιαγωγείο και στο 13ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

Δεύτερη φάση ενίσχυσης του πρασίνου στο Αμύνταιο

Στάθης Κωνσταντινίδης: Την πενταετία 2021-2025 εγκρίθηκαν 966 θέσεις για  ενίσχυση υπηρεσιών στην Περιφέρεια Δ. Μακεδονίας

EnTRAINER: Νέα εποχή στους ενεργειακούς ελέγχους, νέοι δρόμοι για την απανθρακοποίηση

ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης: Η Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δυστυχώς, αποτελεί ακόμα μια «γιορτή» της υποκρισίας και της αποσιώπησης.

Αγγελίες

Προκήρυξη Θέσης Γενικού Διευθυντή στον Αναγκαστικό Συνεταιρισμό Κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Πωλείται κτίριο 700τ.μ. σε οικόπεδο εμβαδού 7716τ.μ στο 3ο χλμ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  αγροτεμάχιο 339 τμ μέσα σε οικισμό στην Κερατέα Αττικής,

ENOIKIAZETAI   διαμέρισμα  στην Κυψέλη  στην  Αθήνα

ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ γκαρσονιέρα 40τμ, επιπλωμένη,

Διαβάστε ακόμη...

«Φωνές της Μετάβασης»: Εκδήλωση και παρουσίαση βιβλίου την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στη Βιβλιοθήκη Κοζάνης
Βιβλίο

«Φωνές της Μετάβασης»: Εκδήλωση και παρουσίαση βιβλίου την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στη Βιβλιοθήκη Κοζάνης

03/12/2025
Αυτόματο προσχέδιο
Δελτία Τύπου

Εκπαιδευτική Δράση του ΟΕΝΕΦ – Europe Direct Δ. Μακεδονίας

03/12/2025
“Σπάρτακος ΔΕΗ” Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης
Δελτία Τύπου

“Σπάρτακος ΔΕΗ” – Η διαφορετικότητα θα πρέπει να αποτελεί πηγή δύναμης και έμπνευσης

03/12/2025
Κοζάνη: Φωταγώγηση δέντρου με Sicario και «Πανδώρα» – Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις 2025
News

Κοζάνη: Φωταγώγηση δέντρου με Sicario και «Πανδώρα» – Χριστουγεννιάτικες Εκδηλώσεις 2025

03/12/2025
Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης
Αγορά

Εορταστικό Ωράριο Καταστημάτων Εμπορικού Συλλόγου Κοζάνης

03/12/2025
Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας
Άρθρα-Απόψεις

Η Ελληνική Γλώσσα ως συντελεστής ήπιας ισχύος και μέσο επιρροής για την ενίσχυση της γεωπολιτικής θέσης της Ελλάδας

03/12/2025

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης
Ιδιοκτήτης: Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Σύνταξης: Μαρία Κορομήλη
Διευθυντής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Διαχειριστής Ιστοσελίδας: Άγγελος Κεσανλής
Δικαιούχος Του Ονόματος Τομέα - Domain Name:
Εκδοτική Ενημερωτική Ι Κορομήλης Α.Ε.

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.