Σεμινάριο φλάουτου και αρμονίας, διοργάνωσε το Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης ανοίγοντας την αυλαία του εαρινού κύκλου συναυλιών. Πρόκειται για ένα τριήμερο σεμινάριο (23-24 και 25 Μαρτίου), το οποίο ξεκίνησε την Παρασκευή.
Αναλυτικά:
Σεμινάριο Φλάουτου με την Ιβόνα Γκλίνκα και 2. Σεμινάριο του Συνθέτη Μιχαήλ Τραυλού με θέματα : Βάσεις της Λειτουργικής Αρμονίας, ενεργειακή & ηχοχρωματική επέκταση τονικότητας καθώς και sequencing, midi, audio, notation & video art. Το σεμινάριο του Μιχαήλ Τραυλού απευθύνεται σε μαθητές, τελειόφοιτους, απόφοιτους και επαγγελματίες μουσικούς & δασκάλους θεωρητικών της μουσικής, μαέστρους, μουσικολόγους, συνθέτες αλλά και σε εκπαιδευμένους ερασιτέχνες μουσικόφιλους.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΙΧΑΗΛ ΤΡΑΥΛΟΥ – Συνθέτης
Ο πολυβραβευμένος συνθέτης Μιχαήλ Τραυλός γεννήθηκε στις 7 Ιουλίου του 1950 στον Πειραιά. Ξεκίνησε τις μουσικές του σπουδές στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών το 1970 με τον Μιχάλη Βούρτση. Το 1975 έγινε δεκτός στην Hochschule der Künste του Βερολίνου, όπου σπούδασε σύνθεση με τον Isang Yun και ενορχήστρωση με τον Witold Szalonek. Απέκτησε το δίπλωμα του στη σύνθεση το 1980.
Ζει στον Πειραιά ως ανεξάρτητος συνθέτης και υπήρξε καθηγητής θεωρητικών και σύνθεσης. Δίδαξε στο Ελληνικό Ωδείο (1980-1982), στο Ωδείο Νίκος Σκαλκώτας (1982-2013), στο Σύγχρονο Ωδείο Αθηνών (1987-1996) και στο Κλασσικό Ωδείο Χολαργού (1998-2005). Υπήρξε καλλιτεχνικός διευθυντής των άνω ωδείων: «Νίκος Σκαλκώτας» (1989-2013), Σύγχρονο Ωδείο Αθηνών (1987-1996), Κλασσικό Ωδείο Χολαργού (1998-2005). Ταυτόχρονα έδωσε σεμινάρια σε πολλά τα ωδεία της Ελλάδας.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ IWONA GLINKA – Φλάουτο
Η Δρ Iwona Glinka είναι σολίστ και κορυφαία ερμηνεύτρια της νέας και της πειραματικής μουσικής. Ίδρυσε το Phasma-Music Ensemble το 2016, όπου υπηρετεί σήμερα ως καλλιτεχνικός διευθυντής. Έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ με έργα κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου (ανάμεσα σ' αυτά και πρώτες εκτελέσεις έργων Ελλήνων, Πολωνών, Καναδών, Άγγλων και Αμερικανών συνθετών) και έχει συμπράξει ως σολίστ και πρώτο φλάουτο σε ορχήστρες σε όλη την Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία.
Έχει αναπτύξει ένα μεγάλο ενδιαφέρον για τη νέα μουσική, η οποία από το 1994 είχε ως αποτέλεσμα πάνω από εκατό παγκόσμιες πρεμιέρες έργων Αυστραλών, Βέλγων, Ελλήνων, Πολωνών, Γερμανών, Καναδών, Άγγλων και Αμερικανών συνθέτων, περισσότερα από εκατό από αυτών γράφτηκαν ειδικά για εκείνη.