Ήταν ελαφρώς χλωμός. Τα μονίμως ροδαλά του μαγουλάκια είχαν γίνει πιο σταχτί κι από τον Smoke του Mortal Kombat. Είχε ανεβάσει αρκετό πυρετό- κάτι που τον έκανε να βλέπει, εν μέσω παραληρήματος, ένα κόκκινο βέλος να χάνεται στο βάθος-, πονούσε λίγο στο στήθος. Εν ολίγοις, καθαρά με αγωνιστικούς όρους, κόντευε να «πεθάνει». Και το χειρότερο είναι πως δεν ευθυνόταν ο ίδιος για την κατάσταση στην οποία είχε περιέλθει, αλλά η αναξιοπιστία του μονοθέσιού του.
Ανήμερα της Ανάστασης, ωστόσο, ο Μαξ Φερστάπεν επανήλθε και ο ίδιος στην αγωνιστική ζωή: οδηγώντας… θεϊκά, ο χθεσινός νικητής του spint race στην Ίμολα έφυγε πολύ άνετα μπροστά με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, δεν επηρεάστηκε από τις μικτές συνθήκες και πήρε με πειστικότατο τρόπο τη νίκη (τη δεύτερη φετινή του σε τέσσερις αγώνες), μπαίνοντας εκ νέου στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.
SIMPLY LOVELY!! 👊 Bringing home our first 1-2 since 2016 🏆 #ImolaGP 🇮🇹 pic.twitter.com/uopMqsiJEU
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) April 24, 2022
Για να μειωθεί, βεβαίως, σημαντικά η διαφορά του από τον πρωτοπόρο Λεκλέρκ, χρειάστηκε ο Μονεγάσκος στον, τύποις, εντός έδρας αγώνα της Φεράρι να τα κάνει μεγαλοπρεπώς μαντάρα: το νο1 της Σκουντερία ήταν σταθερά τρίτος και πίεζε τον Πέρεζ για την δεύτερη θέση επί πολλούς γύρους. Αδημονώντας να περάσει, ωστόσο, μετά την 2η αλλαγή ελαστικών και φορώντας τη μαλακή γόμα πάτησε πολύ άσχημα στο κερμπ, έχασε τον έλεγχο της Κόκκινης και ακούμπησε στον τοίχο.
Ευτυχώς για τον ίδιο και την ομάδα του, βέβαια, στάθηκε τυχερός μέσα στην ατζαμοσύνη του, καθώς κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα αντί να εγκαταλείψει. Κατάφερε να πάρει, μάλιστα, την 6η θέση περιορίζοντας όσο γινόταν την ζημιά, σε ένα κάκιστο grand prix για την Φεράρι που είδε τον Σάινθ μόλις στον πρώτο γύρο να τρώει… σέντρα από τον Ρικιάρντο και να εγκαταλείπει.
Κάπως έτσι, το ονειρώδες τριήμερο της Ρεντ Μπουλ έγινε… ονειρωδέστερο, μιας και ο σταθερότατος Σέρτζιο Πέρεζ συμπλήρωσε το 1-2 των Ταύρων, που έκαναν comeback στη βαθμολογία των κατασκευαστών καλύτερο κι από της Άντζελας Δημητρίου.
Το βάθρο συμπλήρωσε ο υπερταλαντούχος Λάντο Νόρις της ανέλπιστα βελτιωμένης ΜακΛάρεν. Ο νεαρός Άγγλος επέστρεψε στις… σαμπάνιες, χάρη βέβαια και στο λάθος του Λεκλέρκ που πέταξε στα σκουπίδια την σίγουρη 3η θέση.
Ράσελ (και πάλι έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε με την μετρίως μέτρια Μερσέντες), ο εκπληκτιλός Μπότας, Λεκλέρκ, Τσουνόντα, Φέτελ, Μάγκνουνσεν και Στρολ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τις δύο Άστον Μάρτιν να παίρνουν αμφότερες, για πρώτη φορά φυσικά φέτος, βαθμούς.
Όσο για τον Λιούις Χάμιλτον; Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής συνεχίζει να ζορίζεται με το «Ασημένιο Βέλος» του, καθώς κινούμενος μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας τερμάτισε μόλις 14ος.
Η βαμπιρική χλωμάδα του Φερστάπεν, λοιπόν, υποχώρησε και ο Μαξ άρχισε να… πίνει το αίμα των αντιπάλων του και πάλι. Αν δεν είχε τις δύο εγκαταλείψεις θα ήταν μπροστά από τον Λεκλέρκ στη βαθμολογία και όχι σ' αυτό το -27.
Το σημαντικό για την Ρεντ Μπουλ, βέβαια, είναι να συνεχίσει να είναι αξιόπιστη και να τερματίζει. Μπορεί ο Κρίστιαν Χόρνερ να λέει ότι το πρόβλημα επιλύθηκε, όμως όταν μετράς τρεις εγκαταλείψεις σε τέσσερις αγώνες, υπάρχει εμφανές θέμα.
Ναι, το σημερινό ήταν μία πρώτης τάξεως ανάσταση της ομάδας, όμως…
Όμως δεν αρκεί.
Βλέπετε, η Φεράρι έχει αναστηθεί προ πολλού…
Βαθμολογία οδηγών
1. Λεκλέρκ 86
2. Φερστάπεν 59
3. Πέρεζ 54
4. Ράσελ 49
5. Σάινθ 38
6. Νόρις 35
7. Χάμιλτον 28
8. Μπότας 24
9. Οκόν 20
10. Μάγκνουνσεν 15
11. Ρικιάρντο 11
12. Τσουνόντα 10
13. Γκασλί 6
14. Φέτελ 4
15. Αλόνσο 2
16. Ζου 1
17. Άλμπον 1
18. Στρολ 1
19. Σουμάχερ 0
20. Χούλκενμπεργκ 0
21. Λατίφι 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Φεράρι 124
2. Ρεντ Μπουλ 113
3. Μερσέντες 77
4. ΜακΛάρεν 46
5. Άλφα Ρομέο 25
6. Αλπίν 22
7. Άλφα Τάουρι 16
8. Χάας 15
9. Άστον Μάρτιν 5
10. Ουίλιαμς 1
Πηγή: sdna.gr