• Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Live
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Θάρρος Κοζάνης
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Επικαιρότητα
  • Κόσμος
  • Οικονομία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Υγεία
  • Αθλητικά
  • Απόψεις
  • Αγγελίες
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
VELVITA

Αρχική » Επικαιρότητα » Δελτία Τύπου » Νίκη: Νέος ΟΣΕ – Τα όμορφα λόγια, όμορφα καίγονται…!

Νίκη: Νέος ΟΣΕ – Τα όμορφα λόγια, όμορφα καίγονται…!

ΘάρροςΘάρρος
Δελτία Τύπου
Οδοδείκτες Της Νικησ Το Συνέδριο, Το Καταστατικό Και Οι Θεσμοί Της – Όσοι Δεν Τα Δέχονται, Αποχωρούν
01/05/2025
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτά
📍 : Με πανηγυρισμούς, «παχιά λόγια» και έωλες δεσμεύσεις, η Κυβέρνηση Μητσοτάκη παρουσίασε διά του αρμοδίου Αναπληρωτή Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών το νομοσχέδιο για το «Νέο Ελληνικό Σιδηρόδρομο», επιχειρώντας να ξεπλύνει το «στίγμα» από το εθνικό έγκλημα των Τεμπών που την βαρύνει ανεξίτηλα και που θα συνεχίσει να την στιγματίζει, όσο δεν αποδίδεται Δίκαιο απέναντι στα 57 αθώα θύματα για τον άδικο χαμό τους.

Επέλεξε μάλιστα να προβεί σε ανακοινώσεις, την ώρα που διαβιβάζεται στη Βουλή των Ελλήνων η δικογραφία για ποινικές ευθύνες των πρώην Υπουργών Μεταφορών από τη Νέα Δημοκρατία και τον ΣΥΡΙΖΑ και ενώ η Δικαιοσύνη, δυόμισι χρόνια τώρα, αδυνατεί να προσεγγίσει την αλήθεια για τα όσα συνέβησαν στα Τέμπη το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου 2023.

Με μεθοδευμένη επικοινωνιακή τακτική, με τις γνωστές μεθόδους των διαρροών και με προβολή του ενός και μοναδικού μοντέλου για το ποιος θα είναι ο νέος Οργανισμός των Ελληνικών Σιδηροδρόμων, η Κυβέρνηση στοιχηματίζει άλλη μία φορά στο… πουθενά!

Και τα ερωτήματα που προκύπτουν μετά την ανάγνωση των προτάσεων της Κυβέρνησης για τον νέο ΟΣΕ είναι πολλά, σύνθετα και δεν απαντώνται με γενικόλογες εξαγγελίες και τα ευχολόγια για ένα καλύτερο ελληνικό Σιδηρόδρομο. Ρωτάμε…

1.Ανταποκρίνεται το νομοσχέδιο στις συνολικές ανάγκες εκσυγχρονισμού και ασφάλειας του ελληνικού σιδηροδρόμου, ειδικά μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη κατά τρόπο απόλυτο ή στο γνωστό «περίπου»;

2.Η ενοποίηση των εταιρειών, η εξαγγελθείσα εισαγωγή σύγχρονων τεχνολογιών, και οι προσλήψεις «fast track” μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση της λειτουργίας και της ασφάλειας του δικτύου; Αν ναι γιατί δεν είχαν προβλεφθεί με την Hellenic Train μέχρι τώρα;

3.Πόσα δημόσια κονδύλια έχουν διατεθεί έως τώρα για έργα σηματοδότησης, ETCS, τηλεδιοίκησης και αυτόματων συστημάτων ασφαλείας; Τι ποσοστό αυτών υλοποιήθηκε; Σύμφωνα με ανακοινώσεις του ίδιου του Υπουργείου, πάνω από 185 εκατ. ευρώ έχουν διατεθεί μέσω ΕΣΠΑ για κρίσιμα έργα ασφάλειας, με σημαντικές καθυστερήσεις στην απορρόφηση και υλοποίηση.

4.Γιατί δεν ακούσαμε να εξαγγέλλεται η καθολική επέκταση του δικτύου με την εγκατάσταση διπλής γραμμής όπου κινείται συρμός, ώστε τα τρένα να μην μπορούν να συγκρουσθούν, ακόμα και εάν επαναληφθεί «ανθρώπινο λάθος»;

5.Πώς θα εξασφαλισθεί η διαφάνεια και η αποφυγή γραφειοκρατίας;

6.Η νέα εταιρεία υπό την ονομασία «Νέοι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος», που θα λειτουργεί με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια, «κατά το πρότυπο της ΔΕΗ», στην οποία θα συγχωνευτούν ο ΟΣΕ, η ΓΑΙΑ ΟΣΕ και η ΕΡΓΟΣΕ, αποτελεί εγγύηση εύρυθμης λειτουργίας, εξ ορισμού;

7.Με ποιο χρηματοδοτικό πλάνο θα υποστηριχθεί αυτή η συγχώνευση; Έχουν εκτιμηθεί οι αναμενόμενες οικονομίες κλίμακας ή τα κόστη μετάβασης; Ποιο είναι το εκτιμώμενο ύψος των παγίων και της περιουσίας που θα ενσωματωθούν στον νέο οργανισμό;

8.Γιατί δεν ανακοινώθηκε με βάση ποια διεθνώς παραδεκτά «Πρότυπα Λειτουργίας και Ασφάλειας» σιδηροδρομικού Δικτύου καταρτίσθηκε το εν λόγω νομοσχέδιο;

Επειδή στην Ελλάδα η προχειρότητα αφθονεί, μένει να δούμε αν το νέο νομοθέτημα θα φέρει πραγματικά αποτελέσματα, ή θα καταστεί κενό περιεχομένου, όπως όλες σχεδόν οι προηγούμενες παρεμβάσεις, καθώς οι πρωτοβουλίες που προτάσσει η κυβέρνηση είναι «τομές» σε προβλήματα που έπρεπε να έχουν λυθεί εδώ και χρόνια.

Επιπλέον, το κόστος απραξίας δεν είναι θεωρητικό. Οι επιβατικές απώλειες, οι ευρωπαϊκές κυρώσεις, και το έλλειμμα εμπιστοσύνης στο σιδηροδρομικό σύστημα έχουν προκαλέσει οικονομική ζημιά εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.

Η ΝΙΚΗ θα παρακολουθεί βήμα προς βήμα την πορεία του νέου νομοσχεδίου προς την Ολομέλεια της Βουλής. Και θα παρεμβαίνει με προτάσεις εποικοδομητικές, και παραγωγικό διάλογο, ώστε επιτέλους η χώρα να αποκτήσει σύγχρονο, ασφαλές και ταχύ Σιδηροδρομικό Δίκτυο.

Τα «όμορφα λόγια» δεν εξασφαλίζουν τίποτε απολύτως για το μέλλον των Ελληνικών σιδηροδρόμων, όσο δεν αντιμετωπίζονται οριστικά και αποτελεσματικά παλαιές συστημικές παθογένειες και αγκυλώσεις της Διοίκησης. Το «Σύστημα Ακριβούς Γεωεντοπισμού Αμαξοστοιχιών», που ανακοίνωσε ο Αναπληρωτής Υπουργός και το αντίστοιχο «Σύστημα Παρακολούθησης Πορείας», σε πραγματικό χρόνο (real time), δεν εξασφαλίζουν απολύτως τίποτε, εάν ο χειρισμός τους γίνεται από υπαλλήλους που διορίστηκαν με ρουσφέτια και μετατάξεις.

Η πράξη δικαιώνει τους σχεδιασμούς. Άλλως, «τα όμορφα λόγια, όμορφα καίγονται» μέσα στις πυρόσφαιρες του ψεύδους.             

Γραφείο Τύπου της ΝΙΚΗΣ

        

 

Θέματα: ΝΙΚΗ
Tags - Θάρρος Κοζάνης 1821, 1ο ΕΠΑΛ Σερβίων, 12 μίλια, 112, 1ο ΓΕΛ Κοζάνης, 1o EΠΑΛ Κοζάνης, 11η Σεπτεμβρίου, 1ο Νηπιαγωγείου Φλώρινας, 19ο Δημοτικό Σχολείο Κοζάνης, 13ο Δημοτικό Σχολείο
Θάρρος

Θάρρος

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Προηγούμενη Ανάρτηση

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Πέμπτη, 01 Μαΐου 2025

Επόμενη Ανάρτηση

Ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη και ο άγιος Γεώργιος

Σχετικά Άρθρα

Σε Καλό Κλίμα….Η Συνάντηση Παπαδόπουλου Με Τον Υπουργό Κλιματικής Αλλαγής
Δελτία Τύπου

Σε καλό κλίμα….η συνάντηση Μιχάλη Παπαδόπουλου με τον υπουργό κλιματικής αλλαγής

20/05/2025
Ο Δημήτριος Νατσιός Ζητά Εξηγήσεις Για Την Χρήση Του Όρου “Λιβυκό Πέλαγος”
Δελτία Τύπου

Ο Δημήτριος Νατσιός ζητά εξηγήσεις για την χρήση του όρου “Λιβυκό Πέλαγος”

20/05/2025
Ολοκληρώθηκε Το 38Ο Συνέδριο Του Εργατικού Κέντρου Κοζάνης Με Αιχμές Και Εντάσεις
Δελτία Τύπου

Ολοκληρώθηκε το 38ο συνέδριο του Εργατικού Κέντρου Κοζάνης με αιχμές και εντάσεις

20/05/2025
Καλλιόπη Βέττα: «Η Οινοποιία Και Ο Οινοτουρισμός Μπορούν Να Αποτελέσουν Λύσεις Για Την Ανάπτυξη Της Δυτικής Μακεδονίας»
Δελτία Τύπου

Καλλιόπη Βέττα: «Η οινοποιία και ο οινοτουρισμός μπορούν να αποτελέσουν λύσεις για την ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας»

20/05/2025
Εκδρομή Στον Βόλο Διοργανώνουν Οι Γρεβενιώτες Της Κοζάνης. Δεκτοί Και Οι Φίλοι Του Συλλόγου …
Δελτία Τύπου

Εκδρομή στον Βόλο διοργανώνουν οι Γρεβενιώτες της Κοζάνης. Δεκτοί και οι φίλοι του συλλόγου …

20/05/2025
Γιώργος Αυτιάς: Δέσμη 5 Προτάσεων
Δελτία Τύπου

Γιώργος Αυτιάς: Δέσμη 5 προτάσεων

20/05/2025
ADVERTISEMENT
MyDei
ejust4skills.gr
Αιολική Βερμίου
ΔΕΣΦΑ
Marianna Triadafyllou
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Spiroulina Platensis
Φαρμακεία Κοζάνης
ADVERTISEMENT

Tharos Logo2022

© 2025 Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Εκδοτική Ενημερωτική Ι. Κορομήλης Α.Ε.
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας
  Τσόντζα 2, 50131, Κοζάνη
  +30 2461038611
Α.Φ.Μ.: 094329106
Δ.Ο.Υ. Κατερίνης

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Θάρρος
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Δήλωση συμμόρφωσης

Social Media

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Βόιο
    • Εορδαία
    • Κοζάνη
    • Σέρβια
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Δημόσιο
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cinema – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Λογοτεχνία
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.