Παρακολούθησαν ταινία μικρού μήκους με τίτλο “Βλέπω, νιώθω, ακουω”, με πρωταγωνιστές δύο μικρά παιδιά με προβλήματα ακοής και όρασης.
Αναλύθηκαν διάφορες ορατές και μη ορατές αναπηρίες, όπως η κινητική αναπηρία, ο αυτισμός και η δυσλεξία.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε δράση στην οποία οι μαθητές προσπάθησαν να περπατήσουν με κλειστά μάτια, μπαίνοντας στη θέση ατόμων με προβλήματα όρασης.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με ένα τραγούδι στη νοηματική, ερωτήσεις και συζήτηση με τους μαθητές για το πώς μπορούν να βοηθήσουν στην αποδοχή και υποστήριξη των ατόμων με αναπηρία.
Τελείωσαν με συμβολικές κατασκευές που θα κοσμήσουν το σχολείο μας.
Οι εκπαιδευτικοί πλαισίωσαν τη δράση με άμεση συμμετοχή και βοήθησαν στις κατασκευές και στις κουβέντες ανατροφοδότησης πριν κι μετά την παρουσίαση.
Η Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας, έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση για τα δικαιώματα και τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία, καθώς και την προώθηση της ενσωμάτωσης και της ισότιμης συμμετοχής τους στην κοινωνία.
Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, το σχολείο έχει καίριο ρόλο στην προώθηση της ένταξης και της αποδοχής των μαθητών με αναπηρία, προσφέροντας ένα περιβάλλον ισότητας και ευκαιριών για όλους