Κοζάνη, Δυτική Μακεδονία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ο Καιρός Σήμερα και τις επόμενες ημέρες στη Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία - Θάρρος
Optika Katanas
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Πολιτισμός
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Άρθρα
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
  • Δυτική Μακεδονία
  • Ελλάδα
  • Οικονομία
  • Κόσμος
  • Πολιτισμός
  • Τεχνολογία
  • Υγεία
  • Άρθρα
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία - Θάρρος
No Result
View All Result

Αρχική » Ελλάδα » Αυξάνεται η ικανοποίηση του κόσμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες του ΥπΑΑΤ

Αυξάνεται η ικανοποίηση του κόσμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες του ΥπΑΑΤ

 «Ενημερώνουμε και εξυπηρετούμε καλύτερα τους αγρότες, μειώνουμε τη γραφειοκρατία»

Θάρρος ΚοζάνηΘάρρος Κοζάνη
11 Απριλίου 2022, 15:31
σε Ελλάδα, Αγροτικά
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
0 0
Αυξάνεται Η Ικανοποίηση Του Κόσμου Για Τις Ψηφιακές Υπηρεσίες Του Υπαατ
Share on FacebookShare on Twitter

Ραγδαία άνοδο παρουσιάζει ο βαθμός ικανοποίησης του κόσμου από την επικοινωνία που έχει με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Σε πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η KapaResearch για λογαριασμό του ΥΠΑΑΤ τον Μάρτιο του 2022, σε τυχαίο δείγμα 1.100 αγροτών, ο βαθμός ικανοποίησης από την επικοινωνία που έχουν με το Υπουργείο αυξήθηκε στο 54%.

Σημειώνεται ότι το χρονικό πλαίσιο της έρευνας προσδιορίστηκε από τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργο Στύλιο, ο οποίος ήθελε να μετρηθεί η ανταπόκριση των αγροτών στις ψηφιακές υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ  μετά την κατάθεση του νέου Στρατηγικού Σχεδίου για την ΚΑΠ 2023-2027 και αφού είχαν προκηρυχθεί σημαντικά κοινοτικά προγράμματα όπως αυτά των Νέων Γεωργών, τα Βιολογικά, Εγγειοβελτιωτικά, Αγροτική Οδοποιία, Νιτρορύπανση κ.ά.

Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν 9 στους 10 πολίτες γνωρίζουν ότι το ΥΠΑΑΤ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ 6 στους 10 τις έχουν χρησιμοποιήσει. Μάλιστα, 2 στους 3 συναλλασσόμενους έχουν κάνει χρήση αυτών των υπηρεσιών το τελευταίο δίμηνο, γεγονός που δείχνει ότι η διαδικασία αυτή της εξυπηρέτησης μέσω ψηφιακών υπηρεσιών έχει πια κατοχυρωθεί ως κεκτημένο και υποχρεωτικό.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι:

  • Ψηφιακές υπηρεσίες δηλώσεων καλλιεργειών
  • Πληρωμές ενισχύσεων
  • Επιδοτούμενα προγράμματα

Η γραμμή του 1540

Το τηλέφωνο παραμένει βασικό κανάλι επικοινωνίας για μεγάλο ποσοστό συναλλασσόμενων με το Υπουργείο. Η αναγνωρισιμότητα του 1540 μεταξύ των αγροτών εξακολουθεί να είναι καθολική, αφού το 95% γνωρίζει τη γραμμή (67%) ή κάτι έχουν ακούσει για αυτήν (28%). Το 93% όσων γνωρίζουν την ύπαρξη της γραμμής, την έχουν καλέσει. Μάλιστα 1 στους 2 κάλεσαν τη γραμμή το τελευταίο δίμηνο γεγονός που δηλώνει πως η γραμμή έχει αποκτήσει πια ένα τακτικό κοινό.

Τα βασικότερα θέματα για τα οποία κάλεσαν στη γραμμή είναι κατά σειρά:

  • Οι ψηφιακές υπηρεσίες
  • Οι αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ
  • Οι ενιαίες ενισχύσεις
  • Θέματα ασφάλισης στον ΕΛΓΑ
  • Ενημέρωση για επικοινωνία με διάφορες υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ

Σχεδόν 9 στους 10 πολίτες από όσους καλούν στο 1540 δηλώνουν πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν. Το ποσοστό ικανοποίησης συνεχίζει να έχει αυξητική τάση και το 2022.

Η εξυπηρέτηση από τη γραμμή αξιολογείται θετικά, μάλιστα πλησιάζει το άριστα 10 και στα πέντε κριτήρια καλής εξυπηρέτησης: ευγένεια, προσπάθεια, απλότητα στην επικοινωνία, κατανόηση του θέματος/αιτήματος, πληρότητα στην απάντηση.

Γενικά το γεγονός της λειτουργίας της γραμμής κρίνεται ως μια θετική δράση του ΥΠΑΑΤ από το σύνολο σχεδόν των ερωτώμενων (96%).

Τέλος αποτυπώνεται έντονα αυξητική τάση στη μελλοντική ζήτηση πληροφοριών και ενημέρωσης για καλλιέργειες.

Ιστότοπος

To 85% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον ιστότοπο (site) του ΥΠΑΑΤ. Το ποσοστό αυτό συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση (συν 2% σε σχέση με το 2020), ενώ 9 στους 10 δηλώνουν ότι θα χρησιμοποιήσουν το site και στο μέλλον.

Τα πρώτα τρία θέματα που αναζητούν στο site είναι:

  • Επιδοτούμενες δράσεις του ΥΠΑΑΤ
  • Πληροφορίες για πληρωμές
  • Πληροφορίες για καλλιέργειες

Σημαντική, με ανοδική τάση, διαφαίνεται η ζήτηση για θέματα εξαγωγών αγροτικών προϊόντων.

Ραγδαία είναι η άνοδος του ποσοστού αυτόματης εξυπηρέτησης σε 45% από 31% το προηγούμενο έτος.

Το ποσοστό γενικής ικανοποίησης παραμένει πολύ υψηλό, στο 75%, ενώ έως και 87% του δείγματος δηλώνουν ικανοποιημένοι από το περιβάλλον εξυπηρέτησης και την ταχύτητα.

Τέλος, 8 στους 10 συναλλασσόμενους αναφέρουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει τη ψηφιακή υπηρεσία αιτημάτων με το 85% αυτών να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την υπηρεσία.

E-mail, κινητό και social media

Όλο και λιγότεροι συναλλασσόμενοι (20%) επιλέγουν την εξυπηρέτησή τους μέσω email.

9 στους 10 είναι θετικοί στο να χρησιμοποιούν υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ από το κινητό τους ενώ το 50% δηλώνει πρόθυμο να κατεβάσει τη νέα mobile εφαρμογή (app), την i-Agric στο κινητό του. Πρόκειται για ένα ποσοστό που συνεχώς αυξάνεται, αν σκεφτούμε ότι το αντίστοιχο ποσοστό το προηγούμενο έτος ήταν 38%, αφού ολοένα και περισσότεροι αγρότες εξοικειώνονται με τη χρήση του κινητού σε πολλές δραστηριότητες της καθημερινότητάς τους.

Στην εφαρμογή αυτή μπορούν να ενημερώνονται μεταξύ άλλων για όλα τα δελτία τύπου του Υπουργείου και του ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά και τις προσκλήσεις του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης.

Περίπου 3 στους 10  δηλώνουν ότι γνωρίζουν το λογαριασμό του ΥΠΑΑΤ στα socialmedia, ενώ το 9% δηλώνει ότι το ακολουθεί με ποσοστό 70% να είναι πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από την ενημέρωση που τους παρέχει. Οπτικοποιημένο υλικό ενημέρωσης για δυνατότητες προώθησης προϊόντων και εκθέσεις είναι τα δύο για το οποία αποζητούν περισσότερο περιεχόμενο στο λογαριασμό των socialmedia του Υπουργείου.

1 στους 4 γνωρίζουν την ύπαρξη της πλατφόρμας Greek Farms, ενώ το 5% δηλώνει ότι την χρησιμοποιεί με το 77% εξ αυτών να δηλώνουν ικανοποιημένοι.Αντίστοιχα ένας στους τέσσερις γνωρίζει την υπηρεσία εξυπηρέτησης με ραντεβού, ενώ ένα ποσοστό 4% δηλώνουν ότι την έχουν χρησιμοποιήσει και το 71% από αυτούς δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη χρήση της.

Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργος Στύλιος δήλωσε: «Από το ξεκίνημα της θητείας μου στο ΥΠΑΑΤ, βασική μου προτεραιότητα ήταν να μειώσουμε στο ελάχιστο τη γραφειοκρατία σε ό,τι αφορά τις συναλλαγές των αγροτών με υπηρεσίες του Υπουργείου, αλλά και την προώθηση των προγραμμάτων στήριξης του πρωτογενούς τομέα.Ξεκινώντας με το Πρόγραμμα των Νέων γεωργών, η κατάθεση φακέλου έγινε για πρώτη φορά ηλεκτρονικά. Από τα 10 υποχρεωτικά δικαιολογητικά που απαιτούνταν, τα 9 παρέχονταν ψηφιακά, ενώ μόνο 1 προϋπέθετε αυτοπρόσωπη παρουσία σε υπηρεσία.

Έχουμε σχεδιάσει τα αποτελέσματα κάθε πρόσκλησης να βγαίνουν μέσα σε διάστημα 6-7 μηνών, ενώ παλαιότερα προγράμματα για να ολοκληρωθούν μπορεί να απαιτούσαν μέχρι και διάστημα 2 ετών. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα-πιλότο που σχεδιάσαμε στο ΥπΑΑΤ, προκειμένου να εξετάσουμε πώς θα εφαρμόσουμε πιο γρήγορες διαδικασίες και στις μελλοντικές προσκλήσεις».

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των αγροτών που εξυπηρετούνται μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών διαδικτύου.

Ο κ. Στύλιος σημειώνει σχετικά: «Είναι σημαντική η αύξηση στο ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών όσον αφορά την συνολική εικόνα λειτουργίας του Υπουργείου, την εξυπηρέτηση και τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει. Σημαντικά θέματα όπως η φιλικότητα του προσωπικού απέναντι στους πολίτες, η διαφάνεια και η ισότιμη μεταχείριση καταγράφουν πλειοψηφικά ποσοστά ικανοποίησης, ενώ καταγράφεται και ραγδαία άνοδος στην ικανότητα επίλυσης, γεγονός που δείχνει ότι το ΥΠΑΑΤ έχει γίνει πιο αποτελεσματικό στην εξυπηρέτηση.Θα συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική. Θέλουμε οι παραγωγοί μας να έχουν την καλύτερη δυνατή ενημέρωση από εμάς, μέσω κάθε διαθέσιμου καναλιού επικοινωνίας δίνοντας έμφαση στα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία όπως είναι π.χ. το app, καθώς η πληροφορία παίζει καταλυτικό ρόλο στη σύγχρονη εποχή

Σχέδιο για παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών

Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει σχεδιάσει συγκεκριμένο πλάνο, σύμφωνα με το οποίο, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα παρέχει νέες ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες μεταξύ άλλων:

  • θα βελτιώνουν την επικοινωνία του ΥπΑΑΤ με τους παραγωγούς και τις εταιρείες του αγροδιατροφικού τομέα
  • θα μειώνουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που σχετίζονται με προγράμματα στήριξης των αγροτών
  • θα ενισχύουν την ψηφιακή διαλειτουργικότητα μεταξύ υπηρεσιών και φορέων που υπάγονται στο ΥΠΑΑΤ.
Ετικέτες: αγρότεςΡαγδαία άνοδοψηφιακές υπηρεσίες
Προηγούμενη Ανάρτηση

Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Δ. Μακεδονίας στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

Επόμενη Ανάρτηση

Κοζάνη: 73 κρούσματα – Κορονοϊός: 6.926 κρούσματα σήμερα, 72 θάνατοι και 359 διασωληνωμένοι

Θάρρος Κοζάνη

Θάρρος Κοζάνη

Η καθημερινή εφημερίδα της Κοζάνης και της Δυτικής Μακεδονίας στην ηλεκτρονική της έκδοση.
Νέα, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, αθλητικά, άρθρα και απόψεις, αγγελίες από την Κοζάνη και την Δ. Μακεδονία

Σχετικά Άρθρα

Εξιχνιάσθηκαν Περιπτώσεις Κλοπών Σε Βάρος Ηλικιωμένων Σε Περιοχές Της Κοζάνης Και Της Καστοριάς
Κοινωνία

Εξιχνιάσθηκαν περιπτώσεις κλοπών σε περιοχές της Κοζάνης και της Καστοριάς

Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2023, 14:27
Σχολεία: Αλλάζει Η Ημερομηνία Λήξης Των Μαθημάτων Σε Γυμνάσια Και Λύκεια
Παιδεία

Σχολεία: Αλλάζει η ημερομηνία λήξης των μαθημάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια

Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2023, 14:05
Τρομοκρατία: Όλο Το Σχέδιο Για Τη Δολοφονία Δεκάδων Ατόμων Στο Εβραϊκό Εστιατόριο
News

Τρομοκρατία: Όλο το σχέδιο για τη δολοφονία δεκάδων ατόμων στο εβραϊκό εστιατόριο

Πέμπτη, 30 Μαρτίου 2023, 09:55
ADVERTISEMENT
Spiroulina Platensis
ADVERTISEMENT

Ροή Ειδήσεων

“Λουκέτο” Για Μια Ημέρα Βάζουν Τα Φωτογραφεία Και Στην Κοζάνη Τη Δευτέρα

“Λουκέτο” για μια ημέρα βάζουν τα φωτογραφεία και στην Κοζάνη τη Δευτέρα

31/03/2023
Γιορτάζουν Την Άνοιξη Με Χορωδίες

Γιορτάζουν την άνοιξη με χορωδίες

31/03/2023
Σε Φοροελεγκτικό Κλοιό Η Εστίαση: Πώς Θα Καταπολεμήσουν Τα «Πονηρά» Λογισμικά, Pos Και Στα Delivery

Σε φοροελεγκτικό κλοιό η εστίαση: Πώς θα καταπολεμήσουν τα «πονηρά» λογισμικά, POS και στα delivery

31/03/2023
Πόσα Χρωστούν Οι Έλληνες Στην Εφορία – Η «Ακτινογραφία» Των Οφειλετών Και Των…Οφειλών

Πόσα χρωστούν οι Έλληνες στην εφορία – Η «ακτινογραφία» των οφειλετών και των…οφειλών

31/03/2023
Πασχαλινό Τραπέζι: Στο Επίκεντρο Των Συζητήσεων Οι Τιμές – Τι Σχεδιάζεται Στην Αγορά

Πασχαλινό τραπέζι: Στο επίκεντρο των συζητήσεων οι τιμές – Τι σχεδιάζεται στην αγορά

31/03/2023
ADVERTISEMENT
23 τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας
Δήμος Σερβίων
Αναγγελία Γάμου με ένα Κλικ
Φαρμακεία Κοζάνης
Car Sale
ΤΑΓΑΡΑΣ
ADVERTISEMENT

Tharos Logo2022

  Τσόντζα 2 Κοζάνη
  +30 2461038611

Θάρρος - Ειδήσεις και Νέα από την Κοζάνη και Δ. Μακεδονία
Ηλεκτρονική Εφημερίδα Κοζάνης και Δ. Μακεδονίας

Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη και την Δυτική Μακεδονία - Καθημερινή ενημέρωση

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας

Social Media

© 2022 Θάρρος. All rights reserved.

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Αγγελίες | Εργασία – Ακίνητα
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός Τώρα
  • Πρωτοσέλιδα Εφημερίδων
  • Αθλητικά
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Κοζάνη
    • Δ. Βοίου
    • Δ. Εορδαίας
    • Δ. Κοζάνης
    • Δ. Σερβίων
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Gov.gr
    • Δικαιοσύνη
    • Εκλογές
    • Ιστορία
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Κόσμος
    • Βαλκάνια
    • Ευρώπη
  • Επικαιρότητα
    • Social Media
    • Δελτία Τύπου
    • Θέματα
    • Εκδηλώσεις
    • Κοινωνικά
    • Ρεπορτάζ
    • Συνεντεύξεις
  • Οικονομία
    • Αγορά
    • Αγροτικά
    • Ακίνητα
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
    • Εφορία
    • Καριέρα
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
    • Cine – Tv
    • Βιβλίο
    • Διάστημα
    • Εικαστικά
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Πληροφορική
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • LifeStyle
    • Γεύσεις
    • Μόδα – Design
  • Υγεία
    • Διατροφή
    • Ψυχολογία

© 2022 Θάρρος. All rights reserved.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In