Συζητήσεις επί συζητήσεων και κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων σάλιου, για να πείσουμε ή ίσως, πράγμα σπάνιο, για τα Ελληνικά δεδομένα της ξερολαγνείας, περί των αξιών της ζωής και των ηθικών αξιών.
Του Κων/νου Τζέκη
Έτσι, πάντοτε επικαλούμαστε ευκολότατα το Σύνταγμα, αν κάποιος θεωρούμε ότι παραβιάζει τα όρια του ή επικαλούμαστε τις Αρχές να επέμβουν για να διορθώσουν την εκτραπείσα τάξη και τα τοιαύτα.
‘Όμως τι γίνεται όταν το Σύνταγμα, τους Νόμους και τις ηθικές αξίες τις παραβιάζουμε εμείς; Κατ’ αρχήν πρέπει να συμφωνήσουμε ότι εμείς σπάνια ή ποτέ δεν παραβιάζουμε το Σύνταγμα και γενικά τις ηθικές αξίες. Αυτό είναι έργο των απολίτιστων γειτόνων μας, των ασυνείδητων πολιτών και της άκαρδης κοινωνίας και ποτέ δικό μας.
Έτσι επί χρόνια γευόμαστε τα αγαθά του ηλεκτρικού ρεύματος αλλά ποτέ δεν σκεφτόμαστε ότι για να παραχθεί αυτό το πολύτιμο αγαθό, κάποιοι εκεί μακριά στην Πτολεμαΐδα ή στη Μεγαλόπολη ξυπνούν φτύνοντας τέφρα και καρκίνο.
Ποτέ δεν σκεφτόμαστε ότι τρέχοντας στην Εθνική με το θόρυβο του αυτοκινήτου μας κάποια παιδιά αδυνατούν να διαβάσουν επειδή τα χωριά τους βρίσκονται στις παρυφές των οδών.
Ποτέ δεν σκεφτόμαστε ότι καίγοντας το κατακαλόκαιρο με 45 βαθμούς ζέστη, κλαδιά στο χωράφι μας ή ανάβοντας φωτιά να …καπνίσουμε τα μελίσσια ώστε να ζαλισθούν και να μείνουν απαθή, υπάρχει κίνδυνος ή θαρρώ η βεβαιότητα κα βάλουμε φωτιά και όποιον πάρει ο Χάρος.
Άραγε θα έχει τύψεις ο εμπρηστής της Καρύστου, ότι εξαιτίας του χάθηκαν δύο παλληκάρια ή ο εμπρηστής της Μαγνησίας, ότι χάθηκαν επίσης δύο ζωές και καταστράφηκε ένα χωριό μαζί βεβαίως με τον διεθνή εξευτελισμό για τις εκρήξεις των πολεμοφοδίων στη βάση της Αγχιάλου.
Όμως αυτοί οι αφανείς εγκληματίες είναι κοντά μας, κάνουμε παρέα στο καφενείο, τρώμε μαζί και τραγουδάμε στα γιορτάσια και όχι απίθανο τους γνωρίζουμε και σιωπούμε.
Σιωπούμε γιατί θεωρούμε καρφωτή την καταγγελία και την ενημέρωση των αρχών και την ανάγουμε σε πράξη ατιμωτική και κατακριτέα, αφήνοντας τον πυρομανή να επαναλάβει την πράξη του και μπορεί να είμαστε και εμείς θλιβεροί πρωταγωνιστές και παθόντες αργότερα. Υποψήφια θύματα, ενός ανεγκέφαλου ζώου με δύο πόδια.
Από την άλλη σύμφωνα με τις προβλέψεις των σχετικών νόμων, οι Δήμαρχοι υποχρεούνται να συντάξουν εκτός των άλλων σχεδίων και σχέδια συγκέντρωσης του πληθυσμού, στα οποία θα καθορίζονται σημεία της πόλης ή των χωριών για τη συγκέντρωσή τους στα οποία θα υπάρχουν υποδομές υποδοχής κλπ. Δεν ξέρω αν κάποιος Δήμαρχος συνέταξε τέτοια σχέδια για την πόλη του, αλλά αν κρίνω από τις απομακρύνσεις των πολιτών με εντολή του 112 , οι πολίτες βολόδερναν μη γνωρίζοντες προς τα που να φύγουν, αλλά και ως να μετακινηθούν, χωρίς να λάβουμε υπόψη τους ΑμεΑ.
Γενικά διατυμπανίζουμε ότι είμαστε πιστοί στις ηθικές αρχές της ισότητας, της αλήθειας, της συγχώρεσης, της αγάπης, της αλληλεγγύης και της άδολης προσφοράς και όλων των Πλατωνικών ή Αριστοτελικών ή Χριστιανικών ηθικών αξιών. Και αγανακτούμε αν κάποιο μας τις περιορίζουν.
Ίσως όμως αγνοούμε ότι η ηθική αγανάκτηση, είναι τις περισσότερες φορές 10% ηθική, 40% αγανάκτηση και 50% φθόνος.