Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
  • Επικοινωνία
  • Ο Καιρός
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
Θάρρος | Ηλεκτρονική εφημερίδα Δυτικής Μακεδονίας
Optika Katanas
  • Κοζάνη
    • Δ. Βοίου
    • Δ. Εορδαίας
    • Δ. Κοζάνης
    • Δ. Σερβίων-Βελβεντού
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Αγροτικά
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
  • Κόσμος
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Cine – Tv
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Εκδηλώσεις
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Διάστημα
    • Πληροφορική
  • Τρόπος Ζωής
    • LifeStyle
    • Γεύσεις
  • Υγεία
    • Διατροφή
  • Άρθρα
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
  • Κοζάνη
    • Δ. Βοίου
    • Δ. Εορδαίας
    • Δ. Κοζάνης
    • Δ. Σερβίων-Βελβεντού
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Αγροτικά
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
  • Κόσμος
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Cine – Tv
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Εκδηλώσεις
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Διάστημα
    • Πληροφορική
  • Τρόπος Ζωής
    • LifeStyle
    • Γεύσεις
  • Υγεία
    • Διατροφή
  • Άρθρα
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Θάρρος | Ηλεκτρονική εφημερίδα Δυτικής Μακεδονίας

Αρχική » Ελλάδα » Η πανδημία και η κυκλοφοριακή …ασφυξία

Η πανδημία και η κυκλοφοριακή …ασφυξία

σε Ελλάδα
Θάρρος ΚοζάνηΘάρρος Κοζάνη
Η Πανδημία Και Η Κυκλοφοριακή …Ασφυξία
29/12/2021
Χρόνος Ανάγνωσης: 1 λεπτό
A A
0 0

Η πανδημία τα τελευταία δύο χρόνια έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα κινητικότητας, με σημαντική μείωση της χρήσης των δημόσιων συγκοινωνιών και την παράλληλη αύξηση της χρήσης του αυτοκινήτου στις καθημερινές μετακινήσεις. Η έλλειψη ενός συνεκτικού και εκτεταμένου δικτύου μέσου σταθερής τροχιάς και ο φόβος για τη μετάδοση του φονικού ιού, γιγαντώνει το πρόβλημα των μετακινήσεων στις μεγάλες πόλεις και οδηγεί σε κυκλοφοριακό έμφραγμα.

Σύμφωνα με τα δεδομένα μελετών, για τη Θεσσαλονίκη, πριν από την εκδήλωση της πανδημίας, το ποσοστό των μετακινήσεων με αυτοκίνητο ήταν κοντά στο 44%, ενώ με το λεωφορείο ήταν περίπου 30%. Όταν ξέσπασε η πανδημία, νέες μελέτες έδειξαν ότι υπήρξε μεγάλη αύξηση της χρήσης του ιδιωτικού αυτοκινήτου για τις μετακινήσεις από και προς την εργασία, με τις δημόσιες συγκοινωνίες να γνωρίζουν μεγάλη κάμψη λόγω της ανασφάλειας που ένιωθαν οι πολίτες εξαιτίαςτης υπερμετάδοσης του «φονικού» ιού.

«Φοιτητές του τμήματος μηχανικής χωροταξίας διεξήγαγαν μια έρευνα σε τρεις σημαντικές λεωφορειακές γραμμές της Θεσσαλονίκης. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας έδειξε ότι το 50% των επιβατών χρησιμοποιούσαν πολύ λιγότερο τα λεωφορεία, εκφράζοντας ανασφάλεια για τα ζητήματα ατομικής προστασίας, αλλά και λόγω της υψηλής πληρότητάς τους σε ώρες αιχμής. Αυτό δείχνει ότι η πανδημία έχει επηρεάσεις τις μορφές κινητικότητας και διαμόρφωσε διαφορετικά σε μεγάλο βαθμό τις ζωές μας. Μπορεί να μπήκαμε σε ένα νέο στάδιο μετά τη λήξη των μέτρων περιορισμού, αλλά παρόλα αυτά η ψυχολογία δεν έχει μεταβληθεί. Ο κόσμος εξακολουθεί να αισθάνεται ανασφάλεια», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αναπληρωτής καθηγητής, συγκοινωνιολόγος του τμήματος μηχανικής χωροταξίας και ανάπτυξης Απόστολος Παπαγιαννάκης.

Ως αποτέλεσμα των συνθηκών αυτών είναι να καταγραφεί αύξηση κατά 10% με 12% στον συνολικό αριθμό των μετακινήσεων και κατά 15% με 25% στον μέσο χρόνο διαδρομής σε κύριους οδικούς άξονες το 2021 σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ), η οποία αναφέρει ότι ενώ στο παρελθόν οι βασικές ώρες αιχμής ήταν το πρωί και το μεσημέρι, πλέον η αυξημένη κίνηση έχει παγιωθεί με επαναλαμβανόμενες τετράωρες αιχμές. Με δεδομένο ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης παράγει και έλκει ημερησίως περίπου 400.000 μετακινήσεις από τους υπόλοιπους δήμους του νομού (σύμφωνα με μελέτη με έτος αναφοράς το 2018) και έχει 260.000 ενδο-δημοτικές ημερήσιες μετακινήσεις, αποτελώντας το 17% των συνολικών ημερήσιων μετακινήσεων, αναλαμβανόμαστε ότι αποτελεί τη βασική αιτία της κυκλοφοριακής ασφυξίας.

«Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι η δημιουργία ενός συνεκτικού και εκτεταμένου δικτύου μέσου σταθερής τροχιάς, που θα συνδυάζεται με την ανάπτυξη των δημόσιων χώρων της πόλης μέσα από τη δημιουργία πεζόδρομων και ποδηλατόδρομων. Αν υπάρχει παράλληλα συνεργασία των μέσων σταθερής τροχιάς, όπως του μετρό με το τραμ όταν αυτά ολοκληρωθούν στη Θεσσαλονίκη, τότε θα υπάρξει προοπτική ανάπτυξης και θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ενός ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού της πόλης. Η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να αποτελεί πρότυπο βιώσιμης κινητικότητας και να συγκρίνεται με κορυφαίες πόλεις που έχουν επενδύσει στην κινητικότητα, όπως για παράδειγμα η Κοπεγχάγη. Αν το μετρό ήταν σε λειτουργία τα φαινόμενα θα ήταν λιγότερο έντονα. Είναι κρίσιμο για την πόλη μας να διαθέτει μέσο σταθερής τροχιάς που θα αποτελέσει την ραχοκοκαλιά, πάνω στην οποία θα αναπτυχθεί η πόλη. Οι 13 νέοι σταθμοί θα δημιουργήσουν 13 νέα τοπόσημα μέσα στην πόλη. Οι φορείς θα πρέπει να σκεφτούν να κάνουν τις ανάλογες επεμβάσεις και αναπλάσεις σε αυτά τα νέα τοπόσημα, ώστε να γίνουν περισσότερα ελκυστικά. Όσο πιο ελκυστικά γίνουν στα μάτια των πολιτών, τόσο περισσότερο θα τα χρησιμοποιούν, γιατί θα γνωρίζουν ότι θα κινηθούν σε έναν αναβαθμισμένο δημόσιο χώρο», ανέφερε ο κ. Παπαγιαννάκης.

Επισημαίνει δε, πως «πρέπει να γίνουν ποδηλατόδρομοι που να μην δημιουργούν πρόβλημα στον ποδηλάτη. Τα ποδήλατα να μην χρησιμοποιούνται μόνο ως μέσο αναψυχής, αλλά να συμβάλουν στην μεταφορά μας από και προς τη δουλειά μας. Στην Κοπεγχάγη, πάνω από το 30% των πολιτών χρησιμοποιεί το ποδήλατο για τις μετακινήσεις από το σπίτι στην εργασία και αντίστροφα».

Την δική του άποψη για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης δίνει και ο συγκοινωνιολόγος και υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ.), Αθανάσιος Τσιούτρας. «Είναι προφανές, πως όταν υπάρχει ο εγκλεισμός μέσα στο σπίτι όλο το προηγούμενο διάστημα, λόγω της πανδημίας, όλοι θέλουν να κάνουν τις δουλειές τους. Σε συνδυασμό με τις ελλιπείς υποδομές στις μεγάλες πόλεις, δημιουργούνται τα μεγάλα κυκλοφορικά προβλήματα. Πρέπει να μάθουμε να κινούμαστε με έξυπνο τρόπο. Αν κάποιοι γνωστοί έχουν τον ίδιο προορισμό, καλό είναι να μετακινούνται μαζί σε ένα αυτοκίνητο. Επίσης, αν κάποιος έχει να κάνει μια δουλειά να μην θέλει να την κάνει σε ώρα αιχμής, αλλά κάποια άλλη ώρα. Μπορούμε να μαθαίνουμε για την κίνηση και να επιλέγουμε εναλλακτικές μέσα από διάφορες εφαρμογές του ίντερνετ. Από την άλλη, οι Έλληνες πάντα θέλουν να παρκάρουν ακριβώς από έξω από το μαγαζί ή τη δουλειά τους. Ακόμη και στο περίπτερο να χρειαστεί να πάμε, θα πάμε με το αυτοκίνητο», αναφέρει ο κ. Τσιούτρας.

Η κουλτούρα και η νοοτροπία του Έλληνα, σύμφωνα με τον κ. Τσιούτρα, είναι αυτή που ενισχύει τη χρήση του αυτοκινήτου. «Η κινητικότητα εξελίσσεται. Στην Αθήνα, που είναι μια πυκνοκατοικημένη πόλη, μια μητρόπολη, θα πρέπει να ενισχύονται τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επέκταση του μετρό είναι μια λύση που θα καλύπτει περισσότερες περιοχές. Θα πρέπει να υπάρχει η λογική για ένα δίκτυο σταθερής τροχιάς κοντά σε μια γειτονιά. Παράλληλα θα πρέπει οι πολίτες να εκπαιδευτούν στον τομέα της μεταφοράς. Είναι γεγονός ότι όλες οι μεσογειακές χώρες έχουν μία κουλτούρα χρήσης του αυτοκινήτου. Στις μεταφορές δεν υπάρχει μονοσήμαντη λύση, αλλά ένας συνδυασμός που θα καλύπτει πάρα πολλούς παράγοντες», τονίζει.

Ο διευθυντής Τροχαίας Θεσσαλονίκης Θωμάς Γέρμανος, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σχολιάζει σχετικά: «Η πανδημία άφησε το αποτύπωμά της στις μετακινήσεις εντός πόλης, καθώς οι πολίτες φοβούνται να μετακινηθούν με τις δημόσιες συγκοινωνίες, αλλά και με ταξί. Οι περισσότεροι που κάνουν χρήση του ταξί απαιτούν να μην πάρουν διπλή κούρσα κι αυτό επιτείνει το πρόβλημα. Έτσι γίνονται περισσότερες μετακινήσεις με το αυτοκίνητο με το ιδιωτικό αυτοκίνητο. Σε αυτή την περίπτωση, βλέπουμε σε μεγάλο ποσοστό μόλις έναν επιβάτη ανά αυτοκίνητο για τη μετακίνησή του από και προς την εργασία. Με την ολοκλήρωση των εργασιών του μετρό στη Θεσσαλονίκη το πρόβλημα αναμένεται να μετριαστεί και να δοθούν λύσεις μετακίνησης», τονίζει ο κ. Γέρμανος.

Προτρέπει δε, τους πολίτες να «μάθουν να περπατούν για να κάνουν την δουλειά τους ή να χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους, τηρώντας όλα τα μέτρα ασφάλειας» και προτείνει το ποδήλατο ως μια «πολύ καλή λύση μετακίνησης».

«Οι ώρες αιχμής στη Θεσσαλονίκη είναι οι πρωινές, όταν υπάρχει μεγάλος όγκος αυτοκινήτων σε κεντρικές αρτηρίες, όπως η Β. Όλγας, η Τσιμισκή και η Κασσάνδρου. Μεγάλα προβλήματα αντιμετωπίζει και η περιφερειακή οδός. Η Εγνατία, μετά την ολοκλήρωση μέρους των εργασιών του μετρό, πηγαίνει καλύτερα και προτείνουμε στους οδηγούς να τη χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερο βαθμό γιατί μπορούν να πάνε γρηγορότερα στις δουλειές τους. Ο δακτύλιος, σε περίπτωση που εφαρμοστεί στη Θεσσαλονίκη, αποτελεί μια λύση, όμως δεν γνωρίζω αν θα λύσει το πρόβλημα», καταλήγει ο διευθυντής Τροχαίας Θεσσαλονίκης.

Σχετικά Θέματα

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022: Εκτιμήσεις για το πώς θα κινηθούν οι βάσεις

ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ): Νέο πρόγραμμα με επιδότηση μισθού έως 746 ευρώ για ανέργους

Πληθωρισμός: Νέο μαύρο ρεκόρ στο 12% τον Ιούνιο για την Ελλάδα – Στο 8,6% για την Ευρώπη

Ετικέτες: αυτοκίνητοπανδημία
ShareTweetSharePinShareSend
Προηγούμενη Ανάρτηση

Η Ελλάδα δώρισε 703.200 εμβόλια στην Ινδονησία

Επόμενη Ανάρτηση

Το ποντιακό εθιμικό δρώμενο «Οι Μωμόγεροι» για πρώτη φορά διαδικτυακά

Θάρρος Κοζάνη

Θάρρος Κοζάνη

Καθημερινή ενημέρωση, Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη - Ηλεκτρονική Εφημερίδα για τη Δυτική Μακεδονία.

Το Θάρρος στο Google News Ακολουθήστε το Θάρρος στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση
Τα fake news είναι junk news και βλάπτουν την ενημέρωσή σου
 61066
AllazoSyskeyi 300x250
AllazoSyskeyi 2 300x250

Ads

Spiroulina Platensis
SMS Dynamic - Μαζικές Αποστολές
Car Sale
ΤΑΓΑΡΑΣ

Τελευταία Νέα - Ειδήσεις

Τα Του Καίσαρος Τω Καίσαρι…

Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι…

Θάρρος Κοζάνη
02/07/2022
0

...Μου "επιτρέπεται" ο τίτλος γιατί η προσπάθειά μου επί δύο χρόνια έφερε θετικό αποτέλεσμα όσο  εμμονική  και αν ήταν η...

Η «Ρήτρα Αναπροσαρμογής Φεύγει (;)» Αλλά Ενσωματώνεται Στα Τιμολόγια. Η Αισχροκέρδεια Και Η Κοροϊδία Παραμένουν!

Η «ρήτρα αναπροσαρμογής φεύγει (;)» αλλά ενσωματώνεται στα τιμολόγια. Η αισχροκέρδεια και η κοροϊδία παραμένουν!

Θάρρος Κοζάνη
02/07/2022
0

Η Κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε ότι καταργεί τη «ρήτρα αναπροσαρμογής», φέρνοντας μάλιστα στη Βουλή αντίστοιχη τροπολογία στον νέο, υπό ψήφιση,...

Υπαατ: Αρδευτικά Έργα 41,5 Εκατομμυρίων Ευρώ Στη Φλώρινα

ΥΠΑΑΤ: Αρδευτικά έργα 41,5 εκατομμυρίων ευρώ στη Φλώρινα

Θάρρος Κοζάνη
02/07/2022
0

Αρδευτικά έργα 41,5 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση των αρδευτικών προβλημάτων της Φλώρινας, προωθεί το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων....

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022: Εκτιμήσεις Για Το Πώς Θα Κινηθούν Οι Βάσεις

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022: Εκτιμήσεις για το πώς θα κινηθούν οι βάσεις

Θάρρος Κοζάνη
02/07/2022
0

Στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο (Ε.Π.) των Ανθρωπιστικών Σπουδών, αναφέρει ο κ. Χατζητέγας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, θα παρατηρηθεί σημαντική πτώση των βάσεων,...

Fuel Pass 2: Πότε Ανοίγει Η Πλατφόρμα – Ποιοι Θα Πάρουν 60, Ποιοι 80 Και Ποιοι 100 Ευρώ

Fuel Pass 2: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα – Ποιοι θα πάρουν 60, ποιοι 80 και ποιοι 100 ευρώ

Θάρρος Κοζάνη
02/07/2022
0

Τις τελευταίες ημέρες του Ιουλίου αναμένεται να ανοίξει η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Fuel Pass 2 για το νέο επίδομα βενζίνης...

Δημοφιλή Άρθρα

“Μετακομίζει”  Στη Θεσσαλονίκη Ο Καρδιολόγος Του Νοσοκομείου Κοζάνης Άρης Ζαφείρης

“Μετακομίζει” στη Θεσσαλονίκη ο καρδιολόγος του νοσοκομείου Κοζάνης Άρης Ζαφείρης

Θάρρος Κοζάνη
06/05/2022
0

Η Καρδιολογική κλινική Γ.Ν.Κοζάνης αποχαιρετά έναν αξιόλογο επιστήμονα, ιατρό τον Άρη Ζαφείρη. Μετά και την "φυγή" του επίσης αξιόλογου Στάθη...

Καλλιόπη Βέττα:

Καλλιόπη Βέττα: Για τα τέκνα Αγωνιστών Εθνικής Αντίστασης

Θάρρος Κοζάνη
15/06/2022
0

Η Βουλευτής  ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Π.Ε. Κοζάνης κ. Καλλιόπη Βέττα κατέθεσε κοινοβουλευτική ερώτηση προς τον Υπουργό Εργασίας, την οποία συνυπογράφουν 26...

Πανηγύρι Δρεπάνου: Παράταση Μέχρι Την Τρίτη &Amp; Δωρεάν Λούνα Πάρκ 5:00 Με 6:30 Το Απόγευμα Της Ίδιας Μέρας

Πανηγύρι Δρεπάνου: Παράταση μέχρι την Τρίτη & δωρεάν λούνα πάρκ 5:00 με 6:30 το απόγευμα της ίδιας μέρας

Θάρρος Κοζάνη
12/06/2022
0

Ο Δήμος Κοζάνης ενημερώνει, ότι παρατείνεται μέχρι την Τρίτη 14 Ιουνίου 2022 το πανηγύρι του Δρεπάνου, λόγω της κακοκαιρίας των...

Οι Πρώτοι Στα Λύκεια Της Κοζάνης

Οι πρώτοι στα λύκεια της Κοζάνης

Θάρρος Κοζάνη
28/06/2022
0

Ανακοινώθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης 28 Ιουνίου, οι βαθμολογίες των υποψηφίων που συμμετείχαν στις φετινές πανελλήνιες. Σε τοπικό επίπεδο στο...

“Έφυγε’ Από Τη Ζωή Η Δέσποινα Νικολαϊδου

“Έφυγε’ από τη ζωή η Δέσποινα Νικολαϊδου

Θάρρος Κοζάνη
19/12/2021
0

Η Δέσποινα Νικολαΐδου έφυγε την Παρασκευή από τη ζωή σε ηλικία 45 ετών. Ασχολήθηκε με το πολιτισμό, ενώ ήταν σύζυγος ...

Αγγελίες

Ξενοδοχείο  Στην  Παραλία Κορινού Πιερίας  Ζητά  Ναυαγοσώστη Πισίνας

Ξενοδοχείο  στην  Παραλία Κορινού Πιερίας  ζητά  ναυαγοσώστη πισίνας

Θάρρος Κοζάνη
28/06/2022
0

Ξενοδοχείο  στην  Παραλία  Κορινού  ζητά  ναυαγοσώστη πισίνας. Τηλέφωνο  6976717000.

Ζητειται Διανομέας  Εντύπου Για Την Πόλη Της Κοζάνης

ΖΗΤΕΙΤΑΙ διανομέας  εντύπου για την πόλη της Κοζάνης

Θάρρος Κοζάνη
26/06/2022
0

ΖΗΤΕΙΤΑΙ διανομέας  εντύπου για την πόλη της Κοζάνης. Πληροφορίες τηλέφωνο 24610  38611.

Πωλειται Βάρκα Εξωλέμβια 

ΠΩΛΕΙΤΑΙ βάρκα εξωλέμβια 

Θάρρος Κοζάνη
23/06/2022
0

ΠΩΛΕΙΤΑΙ  βάρκα  εξωλέμβια  μήκους   4, 80 μ. φάρδος 1,85. Μηχανή 25 ίππους τετράχρονη,  μακρόλαιμη. Έχει βυθόμετρο μεγάλης ισχύος . Τηλέφωνο ...

Πωλειται Το Καφέ Freddito

ΠΩΛΕΙΤΑΙ το καφέ FREDDITO

Θάρρος Κοζάνη
15/06/2022
0

ΠΩΛΕΙΤΑΙ το καφέ FREDDITO, τηλέφωνο επικοινωνίας για ραντεβού 6906577720 κος Γιώργος.

Στην Γρίτσα Λιτοχώρου Πιερίας Ενοικιάζονται Για Την Θερινή Περίοδο

Στην Γρίτσα Λιτοχώρου Πιερίας ενοικιάζονται για την θερινή περίοδο

Θάρρος Κοζάνη
10/06/2022
0

Στην Γρίτσα Λιτοχώρου Πιερίας σε απόσταση 50 μέτρων από την θάλασσα, σε καταπράσινο περιβάλλον, ενοικιάζονται για την θερινή περίοδο  δύο διαμερίσματα πλήρως...

Θάρρος | Ηλεκτρονική εφημερίδα Δυτικής Μακεδονίας
Καθημερινή ενημέρωση, Ειδήσεις, Νέα για την Κοζάνη
Εφημερίδα για τη Δυτική Μακεδονία
ΘΑΡΡΟΣ

  Τσόντζα 2 Κοζάνη

  +30 2461038611

  +30 2461034611

  tharos@otenet.gr

  • Κοζάνη
    • Δ. Βοίου
    • Δ. Εορδαίας
    • Δ. Κοζάνης
    • Δ. Σερβίων-Βελβεντού
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Πολιτική
  • Άρθρα-Απόψεις
  • Θέματα
    • Δελτία Τύπου
    • Κοινωνικά
    • Συνεντεύξεις
  • Αθλητικά
  • Κόσμος
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Εκδηλώσεις
    • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
  • Υγεία
    • Διατροφή
  • Οικονομία
    • Αγροτικά
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
  • Περιβάλλον
  • Τουρισμός
  • Τρόπος Ζωής
    • LifeStyle
    • Γεύσεις

Πολιτική & Όροι Χρήσης

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική κατά της Διαφθοράς
  • Δήλωση Εχεμύθειας

© 2022 Εφημερίδα ΘΑΡΡΟΣ Δυτικής Μακεδονίας

No Result
View All Result
  • Κοζάνη
    • Δ. Βοίου
    • Δ. Εορδαίας
    • Δ. Κοζάνης
    • Δ. Σερβίων-Βελβεντού
  • Δυτική Μακεδονία
    • Γρεβενά
    • Καστοριά
    • Φλώρινα
  • Ελλάδα
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Τουρισμός
    • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Αγροτικά
    • Ενέργεια
    • Επιχειρήσεις
    • Εργασία
  • Κόσμος
    • Ευρώπη
  • Πολιτισμός
    • Cine – Tv
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Εκδηλώσεις
    • Θέατρο
    • Κείμενα
    • Μουσική
    • Ποίηση
    • Φιλοζωία
    • Φωτογραφία
  • Τεχνολογία
    • Αυτοκίνητο
    • Διάστημα
    • Πληροφορική
  • Τρόπος Ζωής
    • LifeStyle
    • Γεύσεις
  • Υγεία
    • Διατροφή
  • Άρθρα
  • Αθλητικά
  • Περιβάλλον
  • Αγγελίες
  • Πρωτοσέλιδα

© 2021 tharos.gr All Rights Reserved.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Posting....
Go to mobile version